krzysiekl
2012-12-03 12:02
niektóre elementy z LCC dałoby się zastosować na lotach międzykontynentalnych (np. dodatkowo płatny bagaz i posiłki (do wykupienia także juz w czasie zakupu bilety), jakies usługi dodatkowe, dostep do netu na pokładzie itp.
gosc_dd413
2012-12-03 11:51
krzysiekl: nie porównuj LCC bo Ryan zarabia na opłatach karnych, na zmianach nazwiska, opłacie za bagaż, za priority, za niewydrukowanie karty pokładowej, za każdy kilogram nadbagażu... no i dostaje dopłaty od lotnisk za to że wogóle lata!
krzysiekl
2012-12-03 11:46
@maciek_waw
moge uwieżyć, że bilety w ekonomicznej musieli sprzedać tanio, za tanio, ale nie że nie można zarabiac na ekonomicznej. Jakoś Ryanair ma zyski a klasy biznes nie ma w ogóle. a jak ktoś ma klasę biznes to też może ją zapełniać przez nadmierne obniżanie cen biletów i na tym tracić.
średnia cena biletów ma znaczenie, oczywiście, nie ma szans na to by nie dało się zarabiac na klasie ekonomicznej. Co więcej pełna klasa ekonomiczna ma szansę dac zysk nawet przy pustym biznesie, jeśli średnia cena nie była bardzo niska. Pełna klasa biznes (przy standardowej ilości miejsc w samolocie) nie ma szans utrzymać lotu jeśli ekonomiczna będzie całkiem pusta :P
maciek_waw - przestali latac do Hanoi, bo samolot stał kupę czasu na płycie lotniska - tylko przez to nie zarabiali. Bo trudno nie ZARABIAĆ przy pełnym economy i cargo. Po za tym samolot był potrzebny na bardziej prestiżową trasę - Pekin(na którym jeszcze długo nie będą zarabiac-dużo większa konkurencja itd.) gosc_0e53f - zostawienie kilku 767 jest nieopłacalne. Lepiej latac jednym typem maszyn.
gosc_3e9ea
2012-12-02 17:20
kilka biletow za 6000 pln nikogo nie zbawia.Do HAN latało CARGO na FULL
gosc_0e53f
2012-11-29 23:40
@maciek_waw
rozumiemy, dlatego lot powinien dostosować się do wymagań rynku i zostawić/wyleasingować jakiegoś 767, nawet w wersji full eco, i tam latać:)
lot pcha się tam gdzie wszyscy latają, powodzenia.
gosc_8810d
2012-11-29 18:24
Hanoi w znacznym stopniu przejal Aeroflot, obnizajac ceny biletow w tym biznes jest czesto full
gosc_67351
2012-11-29 17:58
LOT ostro sie rowniez przeleci na szumnych kierunkach jak Pekin czy zapowiadane Tokio. Tu nawet Delaynery nie pomoga.
maciek_waw
2012-11-29 17:40
Nie rozumiecie, nawet na 100% wypełnionej klasie ekonomicznej przelot przyniósłby stratę. Zarabia się przede wszystkim na biznesie. Dlatego LOT zlikwidował Hanoi.
gosc_09eec
2012-11-29 16:04
A LOT mógł zrobić rozmach na azjatyckie typowo turystyczne miejsca (np. BKK, HAN) i wyleasingować jakieś np. 767-300, gdzie byłoby mało business lub wogóle by nie było.
gosc_acb20
2012-11-29 14:59
A LOT mógł wypracować silną pozycję w Hanoi.
To jest właśnie typowy przykład mądrego rozwoju siatki połączeń... Niech LOT bierze z nich przykład!
gosc_79ab1
2012-11-29 13:12
Przecież tam się nie opłaca latać, nawet przy LF>90%;)