Finnair połączy Europę z Hanoi

Finnair połączy Europę z Hanoi Wczoraj (28.11) linia Finnair ogłosiła uruchomienie połączenia z Helsinek do Hanoi. Pierwszy rejs do 12. miasta w Azji został zaplanowany na 14 czerwca 2013 roku. Loty do Hanoi będą obsługiwane w sezonie letnim do 27 października 2013 roku. Według zapowiedzi przewoźnika połączenie powróci w maju 2014 roku.Helsinki - Hanoi (1--4-6-) Loty między Helsinkami a...
29/11/2012 12:53   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl 2012-12-03 12:02   
krzysiekl - Profil krzysiekl
niektóre elementy z LCC dałoby się zastosować na lotach międzykontynentalnych (np. dodatkowo płatny bagaz i posiłki (do wykupienia także juz w czasie zakupu bilety), jakies usługi dodatkowe, dostep do netu na pokładzie itp.
gosc_dd413 2012-12-03 11:51   
gosc_dd413 - Profil gosc_dd413
krzysiekl: nie porównuj LCC bo Ryan zarabia na opłatach karnych, na zmianach nazwiska, opłacie za bagaż, za priority, za niewydrukowanie karty pokładowej, za każdy kilogram nadbagażu... no i dostaje dopłaty od lotnisk za to że wogóle lata!
krzysiekl 2012-12-03 11:46   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@maciek_waw

moge uwieżyć, że bilety w ekonomicznej musieli sprzedać tanio, za tanio, ale nie że nie można zarabiac na ekonomicznej. Jakoś Ryanair ma zyski a klasy biznes nie ma w ogóle. a jak ktoś ma klasę biznes to też może ją zapełniać przez nadmierne obniżanie cen biletów i na tym tracić.

średnia cena biletów ma znaczenie, oczywiście, nie ma szans na to by nie dało się zarabiac na klasie ekonomicznej. Co więcej pełna klasa ekonomiczna ma szansę dac zysk nawet przy pustym biznesie, jeśli średnia cena nie była bardzo niska. Pełna klasa biznes (przy standardowej ilości miejsc w samolocie) nie ma szans utrzymać lotu jeśli ekonomiczna będzie całkiem pusta :P
gm717 2012-12-03 11:14   
gm717 - Profil gm717
maciek_waw - przestali latac do Hanoi, bo samolot stał kupę czasu na płycie lotniska - tylko przez to nie zarabiali. Bo trudno nie ZARABIAĆ przy pełnym economy i cargo. Po za tym samolot był potrzebny na bardziej prestiżową trasę - Pekin(na którym jeszcze długo nie będą zarabiac-dużo większa konkurencja itd.) gosc_0e53f - zostawienie kilku 767 jest nieopłacalne. Lepiej latac jednym typem maszyn.
gosc_3e9ea 2012-12-02 17:20   
gosc_3e9ea - Profil gosc_3e9ea
kilka biletow za 6000 pln nikogo nie zbawia.Do HAN latało CARGO na FULL
gosc_0e53f 2012-11-29 23:40   
gosc_0e53f - Profil gosc_0e53f
@maciek_waw

rozumiemy, dlatego lot powinien dostosować się do wymagań rynku i zostawić/wyleasingować jakiegoś 767, nawet w wersji full eco, i tam latać:)

lot pcha się tam gdzie wszyscy latają, powodzenia.
gosc_8810d 2012-11-29 18:24   
gosc_8810d - Profil gosc_8810d
Hanoi w znacznym stopniu przejal Aeroflot, obnizajac ceny biletow w tym biznes jest czesto full
gosc_67351 2012-11-29 17:58   
gosc_67351 - Profil gosc_67351
LOT ostro sie rowniez przeleci na szumnych kierunkach jak Pekin czy zapowiadane Tokio. Tu nawet Delaynery nie pomoga.
maciek_waw 2012-11-29 17:40   
maciek_waw - Profil maciek_waw
Nie rozumiecie, nawet na 100% wypełnionej klasie ekonomicznej przelot przyniósłby stratę. Zarabia się przede wszystkim na biznesie. Dlatego LOT zlikwidował Hanoi.
gosc_09eec 2012-11-29 16:04   
gosc_09eec - Profil gosc_09eec
A LOT mógł zrobić rozmach na azjatyckie typowo turystyczne miejsca (np. BKK, HAN) i wyleasingować jakieś np. 767-300, gdzie byłoby mało business lub wogóle by nie było.
gosc_acb20 2012-11-29 14:59   
gosc_acb20 - Profil gosc_acb20
A LOT mógł wypracować silną pozycję w Hanoi.
as77 2012-11-29 13:29   
as77 - Profil as77
To jest właśnie typowy przykład mądrego rozwoju siatki połączeń... Niech LOT bierze z nich przykład!
gosc_79ab1 2012-11-29 13:12   
gosc_79ab1 - Profil gosc_79ab1
Przecież tam się nie opłaca latać, nawet przy LF>90%;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy