Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_86111
2012-12-22 08:22
modlin to nie wypal
gosc_07780
2012-12-19 13:43
podobnie kiedys mialem z wizzem i lot do barcelony w zeszłym roku. co godzinę przekładali opóźnienie o kolejną godzinę aż sięgnęło 5 godzin, no ale w końcu odlecieliśmy...wstyd.
gosc_16d0b
2012-12-19 13:42
@kika: Na terminalu jest takie pomieszczenie zwane "kaplicą". Nastepnym razem pojdz tam, wrzuc monete i pomodl sie, aby Stworca przegonil mgle, ktora uniemozliwila wyladowanie Twojego samolotu.
Tak a 16.12.2012 z gdanska nie wystartowałani jeden Wizz air a inne loty sie odbył wkt było mglisto pasazerow robili w konia przez prawie 5 godzin a na koncu odwolali lot.Nawet sie nie postarali by zapewnic pasazerom jakis posilek czy chociazby ciepla herbate a zaznacze ze byla godz.23 kiedy go odwolali dupa a nie przewoznik oni sami sie staraja o rekompesate od lotniska w Modlin a pasazerow maja gleboko w dupie.Ludzie sami powwini zrobic zbiorowy pozew i zadac odszkodowania za odwolany lot!!!
gosc_0296e
2012-12-19 11:34
tym podlinem powinna sie zając komisja europejska i zamknąć lotnisko i amen:)
Jaki każdy? Ogarnij się. W ogóle co ta za forma "katowiczan" ?
katowiczan
2012-12-19 10:06
goluz musisz spamować KAŻDY wątek informacjami o Lublinie? Naprawdę, wszyscy cieszymy się z jego otwarcia i życzymy powodzenia, ale wystarczy tego wychwalania pod niebiosa...
Może po prostu ktoś bardziej przemyślał usytuowanie pierwszego lotniska dla Lublina niż drugiego dla Warszawy...
gosc_b19de
2012-12-19 08:48
Bo LUZ jest wysoko położony, nie ma w pobliżu rzek i mgły się nie tworzą i operują z Lublina w środku dnia, kiedy pogoda jest dobra a w WMI z rana starty, wieczorem lądowania i im się cała siatka sypie...
A w Lublinie Wizz nie narzeka na brak ILS(link)
zobacz link
gosc_24290
2012-12-18 19:17
no bo w końcu w wawce mieszka 1,7 mln biznesmenów którzy latają codziennie British Airways :D
ludzie, ale macie mniemanie osobie. doprawdy...
gosc_401bd
2012-12-18 19:03
yach: Napisałeś gościu: PPL zarządza trzema portami lotniczymi WAW, RZE i IAG. A więc dowiedz się, że PPL już dawno nie zarządza Rzeszowem!
gosc_2db04
2012-12-18 19:02
jsg: co to znaczy inni pasażerowie ? w czym oni są gorsi od np pasażerów naszych atlantyków w lotach do chicago ? I od kiedy WAWa ma taki prestiz że nie pasuje do low costów ? Sorry ale twój post to przerost formy nad treścią. W lotach po europie naprawdę ostatnią rzeczą na jaką patrzę to jaką linią lecę. Licz się tylko czas podróży i odpowiednie kierunki ot i co ! Podkreślam jest mi to obojętne czy Wizz jest na Okęciu czy w Modlinie ale pisać o jego pasażerach że to "inny" typ pasażera.....to przesada.
WAW dobrze sobie radzi i bez 'fioletowej alternatywy' dla której, moim zdaniem, nie ma miejsca w WAW. Inny rodzaj linii, inny typ pasażera, inny standard, który bardziej pasuje do WMI niż WAW.
yach: lepiej napisz, że chciałbyś latać za 100 złotych z głownego lotniska, niestety tak sie nie da. Wizz wróci do modlina czy sie to tobie podoba czy nie. ILS zacznie tam działać prędzej czy później więc i wizz będzie stałym obrazkiem w WMI a nie WAW. A o WAW się nie martw, nawet jeżeli spadła ilość paxów w WAW to nie zmniejszyła się na tyle aby WAW z tego tytułu miała kłopoty finansowe i była na minusie.
madej: a Ty odróżniasz Okęcie (WAW) od PPL? PPL zarządza trzema portami lotniczymi WAW, RZE i IAG, a w pozostałych (w tym w WMI, ale bez LCJ ) ma udziały. Może jeszcze podasz źródła (inne, niż Twoje zdanie) z których wynika, iż dzięki zmniejszającej się ilości paxów przychody WAW rosną?
yach: niech do ciebie to dotrze, że PPL nie narzeka na brak przychodów po wyniesieniu się Wizza do modlina. Lotnisko nie jest na minusie poprzez odejście Wizza. Chyba, ze pomyliłeś PPL z LOTem, to LOT ma problemy finansowe a nie PPL.
madej, naucz się czytać ze zrozumieniem, bo widać, że masz z tym kłopoty. Gdzie napisałem o jakimkolwiek wyrzucaniu linii? Jeśli nie wiesz, to celem lotniska jest maksymalizacja przychodu. A ten mają m.in. od paxów, w postaci opłat lotniskowych i od linii, uzależniony od ilości i częstotliwości lotów, postojów etc. Twoja wizja lotniska gdzie według prestiżu ktoś sobie dobiera klientów może i pasowałaby do LHR FRA czy CDG, ale nie do stolicy czwartego z najbiedniejszych krajów UE. A i te lotniska przyjęłyby FR i W6 i każdego, gdyby latały na takich samych warunkach (opłaty, ale nie tylko ) jak BA, LH czy AF. Lotnisko dyktuje warunki, bo na każdy slot jest wielu chętnych (vide motywy zakupu BMI przez IAG). WAW to nie lotnisko, które może sobie wybierać i tyle. Ma na siebie zarabiać i nie może wybrzydzać. Proste? Prestiżem za nic nie zapłacisz.
nie FRA do WAW tylko ten sam tok rozumowania. Wejdzie na forum jakiś gościu i będzie klepał bzdury ze WAW potrzebuje Wizza i najlepiej żeby tylko Wizz i Franca latały z waw a wszystkie inne linie won. Prestiżowe linia za miesiąc wchodza na EPWA, jedne już sa, ale one oczywiscie nie sa potrzebne tylko fioletowy bydłowóz. Trzeba mieć mocne nerwy żeby czytać takie bzdurki.
gosc_c4e08
2012-12-18 17:20
@madej, porownujesz FRA do WAW? tego na tym forum chyba jeszcze nie bylo :D