Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_e5ff9
2016-05-27 11:50
ciekawe dla pasionatów samolotów
gosc_6243c
2012-12-03 15:46
Porównywanie samolotów z zupełnie różnych generacji jest bez sensu. Wygląda to na przepisany materiał marketingowy od Boeninga. O wiele ciekawsze byłoby porównanie z inną nowinką, np. A380, pomijając oczywiste różnice w wielkości, a skupiajac się przede wszystkim na innowacyjności technologii, wyposażenia i choćby ergonomii.
Który z nich jest bardziej zaawansowany technologicznie? Czy Redakcja jest w stanie zrobić takie porównanie, pomijając to, co obie firmy piszą pod publikę?
gosc_9f939
2012-12-01 16:36
super doszliśmy do poziomu oferowanego przez inne linie już jakieś 5-7 lat temu.
gosc_ae8c8
2012-11-26 22:13
Moze w 2014r po oddaniu 763,735 i połowy 734wyjdzie lot na zero bo ostatnio po duzym przeglądzie "c" lpe w chinach była suma z szescioma zerami,to tak jakby 20 letnią s-klasą pojechac do serwisu mercedesa i powymieniac amortyzatory za 20 tys
gosc_65aa9
2012-11-26 18:13
ale 787 a 767 ubogo wyposazony to nie ma nic wspolnego. 767 lataja na swicie bogato wyposazone !!1
gosc_43246
2012-11-26 16:56
gosc_9a609: Nieraz porównywałem ceny BER i LOT i w LOcie zawsze wychodziło mi taniej.
Na szczęście LOT nie liczy wyłącznie na rodaków z ograniczoną kasą. B787 przyciągnie klientów, którzy nie chcieli już latać ubogo wyposażonymi B767.
gosc_9a609
2012-11-26 15:16
My jestesmy sto lat za murzynami.... w czechach lata wiecej samolotów GA niz w polsce.... a polacy i tak beda latali tym co tansze.... air berlin via BER do AMERICA itd
gosc_0283c
2012-11-26 15:15
czegoś tu nie rozumiecie. Jezeli Kowalski zarabia średnią krajową, to jaki kupi sobie samochód na kredyt ? Wezmy Octavie/Astre z silnkime beznzynowym 1.6 czy o 15 tys droższego diesla 2.2 TDi spalajacy w trasie tylko 4l/100 km ? Oczywiscie , ze kupi te z tanszym silnkiem benzynowym bo drozszy mu sie nie oplaca. Zrozumcie tu nie chodiz o te ze LOT wybral akurat 787 czy A350. Problemem jest przyrost formy nad trescią. Niektore linie na B767 rowniez lataja z systememm rozrywki itd. ...
gosc_cd5e4
2012-11-26 14:53
john, takich bzdur jakie napisales dawno nie czytalem. LOT moze jest mala i biedna linia, ale z kupnem 787 poprawia jakosc uslug i jak najbardziej jest to trafina decyzja. I pisze to ja, nie przepadajacy za LOT-em a prywatnie chetnie latajacy airbusami niz boeingami.
gosc_8c97d
2012-11-26 14:17
a poza tym nie wiem jak Ty ale ja i coraz wiecej ludiz chce latac w komfortowych warunkach i LOT musis sie dostosowac bo inaczej na pewno by przepadl tak jest szansa ze moze wytrwa...
gosc_d8ff9
2012-11-26 14:16
John45 musisz malo czytac albo nie umiesz czytac ze zrozumieniem, o to chodzi ze wlasnie dzieki 787 bedzie taniej, z wielu powodow, nizszego zuzycia paliwa, tanszego serwisu itd.
czekaj sobie tatka latka na OLT. A z debilami to uwazaj, tu sie tak nie zachowuje.
gosc_1d031
2012-11-26 12:17
Od roku już 787 lata w ANA, ale nie mam zaufania jak i do A380, jakoś fantasic plastik te samoloty...
gosc_e8583
2012-11-26 11:12
@spotter10: Też chętnie zobaczyłbym takie porównanie. Ciekawe tylko, czy pasażer.com ma dostęp do tego typu danych.
gosc_79914
2012-11-26 09:16
Da się, da się. Sami piłem w ś.p. Lufthansie Italia taką kawę w C, podobną ofertę ma chyba też teraz Alitalia.
spotter10
2012-11-26 09:00
Porównanie całkiem fajne, ale mi bakuje takiego stricte ekonomicznego, tj. porównanie kosztów eksploatacji, kosztów na jeden rejs, przychodów z rejsu oraz wszelkie inne pozycje finansowe. Chciałbym zobaczyć takie porównanie, z uwzględnieniem kosztów leasingu, załóg i wszystkich możliwych pozycji obydwu maszyn przy jakimś średnim LF w ujęciu rocznym. Bo w końcu dla LOT'u chyba to jest najważniejsze - mają na nowych 787-8 zarabiać więcej niż na starych 767-300.
gosc_a6a4b - mylisz się troszkę. Masz oczywiście rację pisząc, że najważniejsza jest sama kawa, ale urządzenie też ma znaczenie. Szczególnie w powietrzu. Nie dziwiło Cię nigdy, że w samolocie nie możesz zamówić normalnego espresso z ekspresu ciśnieniowego? Nawet za pieniądze? Bo się w zasadzie nie da tego zrobić ...
gosc_a6a4b
2012-11-25 23:56
a co takiego posiada 787, że pozwala przygotować lepszą kawę? lepszy ekspres do kawy? moim zdaniem zdecydowanie nietrafiony argument, bo smak kawy zależy głównie od kawy, a nie od urządzenia;)