Oblatywacz: 787 do Warszawy

Oblatywacz: 787 do Warszawy Rewolucja, przełom, nowa jakość w lotnictwie - te słowa najczęściej padają w odniesieniu do Boeinga 787 Dreamliner. Dominik Sipiński po locie z Everett do Warszawy na pokładzie najnowszej maszyny PLL LOT potwierdza, że wrażenia znacznie różnią się od tych, które znaliśmy z Boeingów 767-300ER i innych maszyn szerokokadłubowych.Zapraszamy na nietypowego, bo...
16/11/2012 10:13   
gość_edfa9
gość_edfa9 - Profil gość_edfa9
krzysiekl 2012-11-20 11:08   
krzysiekl - Profil krzysiekl
wracając do pytania o aktywowanie systemu dopiero na FL150. Dlaczego? Takie zasady są w UE? Leciałem z Singapuru EK, bardzo wcześnie wsiadaliśmy do samolotu, pół godziny przed startem, w tym czasie można było już korzystać z systemu. Potem tylko przerywał film w momencie filmików instruktażowych .
gosc_1ed9c 2012-11-16 22:13   
gosc_1ed9c - Profil gosc_1ed9c
Co za marudzenie klasa biznes ma wyzsze wymagania....czasami latam klasa biznes na lotach długodystansowych np FRA-ALA FRA-THR, WAW PEK powód dla którego wybieram klase biznes to możliwosc wyspania sie i świety spokój, dla mnie i wielu pasazerów klasy biznes nie ma znaczenia z ilu dań bedzie posiłek czy przyjedzie na wózku czy tez zostanie przyniesiony... najesc i napić sie moge bussnes lounge. Najwazniejsze w klasie biznes jest możliwosc normalnego spania , świety spokój, oraz możliwosc wyjscia do WC nie budząc wsółpasazerów
krzysiekl 2012-11-16 17:53   
krzysiekl - Profil krzysiekl
przede wszystkim lepiej by w klasie biznes i pierwszej tego wózka w ogóle nie było. Nie mam pojęcia co na prawdę jest mniej uciążliwe, a swoja wypowiedź oparłem na rozmowie ze stewardessą (w klasie biznes w EK, z resztą polką)

w klasie ekonomicznej tez są wymagający klienci. bo ktoś chce jakiś tam konkretny sok, którego akurat nie mają przy rozdawaniu posiłku;)

w biznes trzeba więcej razy podejść po kolei z różnymi daniami (choć też chyba nie zawsze tak robią, słyszałem o podawaniu wszystkiego "na raz" w pierwszej klasie) ale wymaga to mniej akrobatyki ;) a mniejsza ilość pasażerów może równoważyć te uciążliwości. Do tego pasażer w klasie biznes i pierwszej jest bardziej wypoczęty i zrelaksowany, więc trudniej o konflikty. Dlatego przedstawiona opinia (z takimi właśnie argumentami) wydała mi się prawdopodobna.
gm717 2012-11-16 17:27   
gm717 - Profil gm717
gosc_07390 I hope so. Oby ta "znakomita firma" wyszła na prostą :)))
gm717 2012-11-16 17:26   
gm717 - Profil gm717
krzysiekl - myślisz, że serwis w klasie ekonomicznej i klasie biznes/first składa się z jednorazowego przejechania wózkiem ? W klasie ekonomicznej tak to się odbywa ( mówię o głównym serwisie, bez duty free, napojów itd.) W klasie biznes/first załoga ma co robić, pomimo tego, że ma tylko kilka osób "pod sobą" - serwis składa się z kilku dań, napojów - jest o wiele więcej roboty niż w klasie ekonomicznej. Klient jest zdecydowanie bardziej wymagający, potrzebna jest mega profesjonalność, znajomość wielu rzeczy więcej, niż w economy - dlatego w biznesie pracuję lepsi. Na całe szczęście.
krzysiekl 2012-11-16 17:21   
krzysiekl - Profil krzysiekl
gniazdka i port usb to poziom najnowszego systemu w Emirates, w starszych tego nie ma, więc B787 będzie miał w Warszawie znacznie lepszy system niż A330 EK (zakładam, że go nie ulepszą na razie)
krzysiekl 2012-11-16 17:18   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Ten system rozrywki wydaje mi się calkiem niezły. Podobna mi się np. wybór typu map. w takim EK są niby dwa "kanały" ale tam typ map sam się przestawia po kolei. czy zakładka "twój lot" pokazuje przez cały czas dane lotu (trasa, rejestrację samolotu, prędkość, pułap, wiatr itp?) . Tylko nie rozumiem tego system rozrywki można uruchomic dopiero na FL150. serio? a wcześniej co jest dostępne? Wydaje mi się, że zazwyczaj filmy itp mozna ogladać po zakończeniu filmu instruktażowego (a może nawet szybciej a na instruktarz przerywa...sprawdzę w niedzielę) a podgląd kamer, położenie na mapie itp działa od momentu zajęcia fotela.
krzysiekl 2012-11-16 17:11   
krzysiekl - Profil krzysiekl
trochę nie rozumiem tego, że do wyższych klas idą lepsi pracownicy. Znaczy rozumiem - to jest nagroda. Sami tak mówią (np. w EK) bo mają o wiele spokojniejszą pracą. IMHO poradzic sobie ze wszystkim w ekonomicznej i do tego z uśmiechem to jest znacznie większa sztuka niż obsłużyć kilka-kilkanaście osób w sposób bardziej profesjonalny.
gosc_07390 2012-11-16 17:02   
gosc_07390 - Profil gosc_07390
wiem coś jak wyglądał nabór do Elite Fleet jeśli myślisz [gm717] że było bez układu i nepotyzmu wszechobecnego z tej znakomitej firmie to jesteś w błędzie. zresztą za pół roku sami się przekonacie kto lata za atlantyk i jak jest średnia wieku personelu
gm717 2012-11-16 16:09   
gm717 - Profil gm717
Są młode stewardessy na trasach dalekodystansowych. Warto zwrócić uwagę, jak pięknie się prezentują w tych toczkach, z odpowiednią fryzurą (moim zdaniem rozpuszczone włosy są niedopuszczalne, a jeśli stewka ma jeszcze toczek, to wygląda to tragicznie). Mam nadzieję, że program Elite Fleet odpowiednio wyselekcjonował personel pokładowy, i w klasie elite club i premium club pracować będzie najlepszy, profesjonalny personel.
gosc_e489c 2012-11-16 16:07   
gosc_e489c - Profil gosc_e489c
jak chcecie ladne mlode stewki to polecam linie azjatyckie. Dziewczyny mega sexi
gosc_c0cf9 2012-11-16 13:18   
gosc_c0cf9 - Profil gosc_c0cf9
szkoda, że nie ma filmiku ze startu lub lądowania :(
gosc_6e05b 2012-11-16 12:06   
gosc_6e05b - Profil gosc_6e05b
Młoda stefka to się trafia ale nie w LOCie
tomojadresik 2012-11-16 11:26   
tomojadresik - Profil tomojadresik
Jeszcze tylko lot dopuści młode stefki na long hole jak w EK albo QR i będzie extra :P
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama