Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2012-11-20 11:08
wracając do pytania o aktywowanie systemu dopiero na FL150. Dlaczego? Takie zasady są w UE? Leciałem z Singapuru EK, bardzo wcześnie wsiadaliśmy do samolotu, pół godziny przed startem, w tym czasie można było już korzystać z systemu. Potem tylko przerywał film w momencie filmików instruktażowych .
gosc_1ed9c
2012-11-16 22:13
Co za marudzenie klasa biznes ma wyzsze wymagania....czasami latam klasa biznes na lotach długodystansowych np FRA-ALA FRA-THR, WAW PEK powód dla którego wybieram klase biznes to możliwosc wyspania sie i świety spokój, dla mnie i wielu pasazerów klasy biznes nie ma znaczenia z ilu dań bedzie posiłek czy przyjedzie na wózku czy tez zostanie przyniesiony... najesc i napić sie moge bussnes lounge. Najwazniejsze w klasie biznes jest możliwosc normalnego spania , świety spokój, oraz możliwosc wyjscia do WC nie budząc wsółpasazerów
krzysiekl
2012-11-16 17:53
przede wszystkim lepiej by w klasie biznes i pierwszej tego wózka w ogóle nie było. Nie mam pojęcia co na prawdę jest mniej uciążliwe, a swoja wypowiedź oparłem na rozmowie ze stewardessą (w klasie biznes w EK, z resztą polką)
w klasie ekonomicznej tez są wymagający klienci. bo ktoś chce jakiś tam konkretny sok, którego akurat nie mają przy rozdawaniu posiłku;)
w biznes trzeba więcej razy podejść po kolei z różnymi daniami (choć też chyba nie zawsze tak robią, słyszałem o podawaniu wszystkiego "na raz" w pierwszej klasie) ale wymaga to mniej akrobatyki ;) a mniejsza ilość pasażerów może równoważyć te uciążliwości. Do tego pasażer w klasie biznes i pierwszej jest bardziej wypoczęty i zrelaksowany, więc trudniej o konflikty. Dlatego przedstawiona opinia (z takimi właśnie argumentami) wydała mi się prawdopodobna.
gosc_07390 I hope so. Oby ta "znakomita firma" wyszła na prostą :)))
krzysiekl - myślisz, że serwis w klasie ekonomicznej i klasie biznes/first składa się z jednorazowego przejechania wózkiem ? W klasie ekonomicznej tak to się odbywa ( mówię o głównym serwisie, bez duty free, napojów itd.) W klasie biznes/first załoga ma co robić, pomimo tego, że ma tylko kilka osób "pod sobą" - serwis składa się z kilku dań, napojów - jest o wiele więcej roboty niż w klasie ekonomicznej. Klient jest zdecydowanie bardziej wymagający, potrzebna jest mega profesjonalność, znajomość wielu rzeczy więcej, niż w economy - dlatego w biznesie pracuję lepsi. Na całe szczęście.
krzysiekl
2012-11-16 17:21
gniazdka i port usb to poziom najnowszego systemu w Emirates, w starszych tego nie ma, więc B787 będzie miał w Warszawie znacznie lepszy system niż A330 EK (zakładam, że go nie ulepszą na razie)
krzysiekl
2012-11-16 17:18
Ten system rozrywki wydaje mi się calkiem niezły. Podobna mi się np. wybór typu map. w takim EK są niby dwa "kanały" ale tam typ map sam się przestawia po kolei. czy zakładka "twój lot" pokazuje przez cały czas dane lotu (trasa, rejestrację samolotu, prędkość, pułap, wiatr itp?) . Tylko nie rozumiem tego system rozrywki można uruchomic dopiero na FL150. serio? a wcześniej co jest dostępne? Wydaje mi się, że zazwyczaj filmy itp mozna ogladać po zakończeniu filmu instruktażowego (a może nawet szybciej a na instruktarz przerywa...sprawdzę w niedzielę) a podgląd kamer, położenie na mapie itp działa od momentu zajęcia fotela.
krzysiekl
2012-11-16 17:11
trochę nie rozumiem tego, że do wyższych klas idą lepsi pracownicy. Znaczy rozumiem - to jest nagroda. Sami tak mówią (np. w EK) bo mają o wiele spokojniejszą pracą. IMHO poradzic sobie ze wszystkim w ekonomicznej i do tego z uśmiechem to jest znacznie większa sztuka niż obsłużyć kilka-kilkanaście osób w sposób bardziej profesjonalny.
gosc_07390
2012-11-16 17:02
wiem coś jak wyglądał nabór do Elite Fleet jeśli myślisz [gm717] że było bez układu i nepotyzmu wszechobecnego z tej znakomitej firmie to jesteś w błędzie. zresztą za pół roku sami się przekonacie kto lata za atlantyk i jak jest średnia wieku personelu
Są młode stewardessy na trasach dalekodystansowych. Warto zwrócić uwagę, jak pięknie się prezentują w tych toczkach, z odpowiednią fryzurą (moim zdaniem rozpuszczone włosy są niedopuszczalne, a jeśli stewka ma jeszcze toczek, to wygląda to tragicznie). Mam nadzieję, że program Elite Fleet odpowiednio wyselekcjonował personel pokładowy, i w klasie elite club i premium club pracować będzie najlepszy, profesjonalny personel.
gosc_e489c
2012-11-16 16:07
jak chcecie ladne mlode stewki to polecam linie azjatyckie. Dziewczyny mega sexi
gosc_c0cf9
2012-11-16 13:18
szkoda, że nie ma filmiku ze startu lub lądowania :(
gosc_6e05b
2012-11-16 12:06
Młoda stefka to się trafia ale nie w LOCie
tomojadresik
2012-11-16 11:26
Jeszcze tylko lot dopuści młode stefki na long hole jak w EK albo QR i będzie extra :P