Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_0fae5
2012-11-19 13:28
Dobry ruch ale z CPH im nie wyjdzie bo już Norweg to przerabiał. No chyba że lotnisko coś zapłaci
solokhumbu
2012-11-19 09:32
@maciek: co do czerwca'12 oczywiście zgoda! I jak widać sa maniacy wieksi od Ciebie ;)
@solokhumbu
Aż takim maniakiem nie jestem, żeby sprawdzać rotacje samolotów z innych baz. Być może samolot o którym piszesz zostanie przebazowany do GDN, nie mnie o tym decydować ;) Fakt jednak jest taki, że ostatniego A320 odebrali pod koniec czerwca br.
gosc_efd1c
2012-11-18 22:28
EUROLOT OD STYCZNIA 2013 KASUJE POLACZENIE DO KRAKOWA!!!!
gosc_0da74
2012-11-18 21:43
mam nadzieję że to będzie Wizz Air :) może w końcu coś się ruszy na tym lotnisku :) mam dość jazdy do Poznania czy Berlina
gosc_2fd88
2012-11-18 17:06
Nareszcie! Teraz Ryanair przestanie się szarogęsić na szczecińskim lotnisku,bo będzie miał realną konkurencję i ceny biletów może obniży.
solokhumbu
2012-11-18 15:39
Gościu: w wielu portach przydałoby się wiele kierunków. Ale latanie to biznes: kasa ma być albo z biletów, albo z pozostałych opłat, albo od samorządów... Z samego naszego chciejstwa nikt nic nie uruchomi.
gosc_777f3
2012-11-18 12:10
W BZG, też przydałoby się: Oslo, Trondheim, Bergen lub Stavanger...
solokhumbu
2012-11-18 10:46
A w kwestii GDN / SZZ: jedna z czterech już maszyn w GDN będzie robić rotacje "V" do: TRF, SVG, BGO i LTN. Czas na rotacjach skandynawskich idealnie pasuje na loty do SZZ, z SVG na upartego zdążyliby też obsłużyć BZG(science fiction...) lub POZ (bardziej realne). Ja stawiam jednak na 3 kierunki w SZZ. Choć sam, jako POZnaniak na BGO bym się nie obraził ;)
solokhumbu
2012-11-18 10:43
maciek: przejrzyj sobie rozkład PRG na lato - z końcem marca zabierają stamtąd jedną maszynę, która zapewne przejdzie do GDN. Jednocześnie PRG traci BCN, MAD i zapewne również EIN. Piszę: zapewne, gdyz EIN da się obsłużyć rotacją z innej bazy, o co trudno w przypadku destynacji hiszpańskich.
Jednocześnie baza w Pradze przestaje obsługiwać FCO-BRQ (nie wiadomo, co z tym kierunkiem) i EIN-BRQ, co przejmuje maszyna z WRO. Będzie natomiast obsługiwać LTN-BRQ (4x weekly) i LTN-LJU (3x).
Tak apropo dostaw samolotów dla W6, to ostatniego dostali w czerwcu, a potem cisza. Następny nowy dołożą do GDN po nowym roku, i będą robić dużo V rotation, więc pewnie gdańska maszyna obsłuży SZZ.
usuniety
2012-11-17 23:30
gosc_9dccf: może podasz sprawdzone żródło tej informacji chyba, że znowu to jest plotka wyssana z palca...
gosc_59c10
2012-11-17 21:57
szczecinowy przydalbysie polaczenie lufy do frankfurtu i monachium
gosc_9dccf
2012-11-17 21:56
Już nie długo konferencja w Poznaniu i informacje na temat rozwoju tej bazy!
@b737800max, na razie jeszcze nikt niczego nie obiecał - to tylko spekulacje:) Zresztą obsługa 1-2 tras dwa razy w tygodniu to nie jest wielki problem. Poza tym pewnie i tak byłyby one obsługiwane przez maszyny spoza Polski.
@luka, wszystkie zmiany w rozkładzach są sukcesywnie ogłaszane. Mniej więcej do lutego wszystko powinno być już jasne.
b737800max przecież jakiś czas temu (nie pamiętam dokładnie) zamawiali kolejne airbusy... może właśnie nadchodzi czas dostawy ;)
btw: kto wie może kiedy można spodziewać się letniego rozkładu lotów?
usuniety
2012-11-17 20:15
Mnie tylko ciekawi, skąd Wizz Air weźmie tyle samolotów- raz na rotacje z Lublina a po drugie teraz obiecane rotacje ze Szczecina. Nie są ( i nie będą) drugim RYANAIR czy SOUTHWEST, że
usuniety
2012-11-17 20:15
mogą pozwolić sobie na rotacje.
gosc_d184d
2012-11-17 19:01
gm717 ale tak było od niepamietnych czasów że we wt i sb Wizz robi DTM i TRF tylko z Wrocławia (WRO-DTM-LCJ-DTM-WRO-TRF-RIX-TRF-WRO). Był czas że odwrócone były rotacje i TRF leciał rano a DTM po południu.