Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
spotter10
2012-11-14 13:27
Hehm, powtórzę to kolejny raz: opcja gwarantuje nie tylko cenę maszyny, ale również termin dostawy. Korzystając w wcześniej wykupionej opcji dostaniesz maszynę szybciej, niż kompletnie nowy klient. Poza tym leasing 767 po tym, jak się z nich rezygnuje jest kompletnie bez sensu. Nie po to się czegoś pozbywa, by później dotego wrócić.
gosc_056c6
2012-11-14 12:45
spotter10: nie lepiej, żeby w oczekiwaniu na 787 z opcji (pewnie z 10 lat jeszcze) zamówili samoloty, które szybciej przyjdą (np. 767), albo po prostu młode wyleasingują.
spotter10
2012-11-14 09:42
gosc_d00c4 -> LOT już od dłuższego czasu ogłasza, i było to wielokrotnie powtarzane na tym portalu, że do obsługi 787-8 klasy biznes i Economy Premium będzie oddzielny personel "Elite Fleet". Będzie on specjalnie wyszkolony tak, by zapewnić możliwie najlepszą jakość obsługi. LOT nie tylko kupuje maszynę i chcę nią przyciągnąć klientów, ale również dba o to, by pasażer na pokładzie czuł się znacznie lepiej a serwis był na znacznie wyższym poziomie. Przy takim podejściu może mu się udać.
widzialem juz prezentacje fotela klasy biznes w dremlinerze LOT i choc jest w porzadku, to jednak nie przesadzajmy szalu nie ma i porownywanie jej do klasy pierwszej jest bardzo bardzo na wyrost, no chyba ze do aersvitu jeslby ją mial, to zwyczajny dobry fotel i tyle, zobaczymy jak serwis i wtedy sie okaze
pcharasz
2012-11-14 08:48
spotter10,podwojenie floty długodystansowej to jest rozwój i to w najgłębszym tego słowa znaczeniu. Mierzmy siły na zamiary, rozwój musi być zrównoważony. Kolejnym krokiem będzie zapewne rozwój floty średniodystansowej. Wątpię by LO chciał powtórzyć błąd TK, bo LO na to nie stać.
gosc_d00c4
2012-11-14 08:21
Zmiana samolotu nie wystarczy, należy jeszcze wymienić stare, obrażone stewardesy, którym się wydaje, że pasażer jest dla nich, a nie one dla pasażera
spotter10
2012-11-14 08:03
I jak zwykle znowu zanrakłomi pytania o opcje na 6x787! Czemu nikt nie zada tego pytania? Bo jeżeli LOT chce się rozwijać, to 8 maszynami świata nie zawojuje, ale 14'toma już tak!
gosc_943cc
2012-11-14 05:08
W premium economy rozrywką będzie wypełnienie ankiety:-)
gosc_71bba
2012-11-14 00:46
"Jeżeli chodzę o stronę ROZRYWKI czy menu na pokładzie, będzie to zbliżone do tego, co teraz oferujemy na Boeingach 767"- pierwsze, co mi przyszło do głowy: "w premium economy nię będzie PTV ??"
gosc_20f1c
2012-11-13 23:12
haha, jeżeli cena nie będzie konkurencyjna, to wolałbym lecieć nawet starym 747, 767, czy innym szerokokadłubowcem niż nowym 787
maciek_waw
2012-11-13 23:08
Najważniejsze, że te dylematy to już przeszłość, a my wreszcie doczekamy się nowego Boeinga. :)
usuniety
2012-11-13 22:45
"Mieliśmy też alternatywną opcję, którą przygotowaliśmy - może to nam trochę pomogło w negocjacjach" No tak. Nie ma to jak mieć europejskiego Airbusa jako straszak w negocjacjach. Ciekawe co Pan Prezes miał na myśli "alternatywnej opcji"? Odwołanie B787 i zamówienie A330?