Etihad: Znane pierwsze trasy B787-9

Etihad: Znane pierwsze trasy B787-9 Linie Etihad Airways rozpoczęły dziś (4.05) sprzedaż biletów na rejsy obsługiwane Boeingami 787-9. Dreamlinery polecą początkowo na trzech trasach z Abu Zabi do Dusseldorfu, Bombaju oraz Waszyngtonu. W pierwszy rejs do Dusseldorfu B787 uda się 1 grudnia. Dreamliner zastąpi Airbusa A330-200 i będzie latał codziennie według rozkładu:EY022 Abu Zabi 2:20 - Dusseldorf 6:35EY023...
04/05/2014 22:38   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
sauvi 2014-06-02 15:54   
sauvi - Profil sauvi
@greg0303: inna wersja "Linia Obslugujaca Tempelhof".
greg0303 2014-06-01 18:39   
greg0303 - Profil greg0303
Od połowy lipca na trasie Abu Zabi - Los Angeles pojawią się Boeing B777-200LR w konfiguracji 3-klas podróży. Airbusy A340-500 zabierają na pokład 240 pasażerów: 12 klasy pierwszej, 28 klasy biznes oraz 200 klasy ekonomicznej.
greg0303 2014-06-01 01:58   
greg0303 - Profil greg0303
Etihad Airways zamienia samolot na trasie Abu Zabi - Los Angeles: rejsy będą jednak obsługiwały A340-500 zamiast B777-200LR. gosc_98285: Późne lata 70-te i lata 80-te zeszłego stulecia to okres częstych porwań maszyn PLL LOT i wymuszeń lotów do Europy Zachodniej, również rejsów krajowych. W zależności od orginalnej trasy samoloty były uprowadzane do Wiednia, Berlina Zachodniego, Danii lub Szwecji. Żartowano nawet, że LOT oznacza "Landing On Tempelhof". Oto historia grupy zwalczającej piractwo powietrzne (i nie tylko) w Polsce , ZOA:
zobacz link
gosc_b7235 2014-05-08 18:05   
gosc_b7235 - Profil gosc_b7235
Mój tato latał Tupolewem do Basry w Iraku bo tam autostrady budowali.
gosc_98285 2014-05-08 17:33   
gosc_98285 - Profil gosc_98285
Mnie udało się zaliczyć lot IŁ 18 na egzotycznej trasie Koszalin - Warszawa.Przy kasie w koszalińskim locie biletów nie było, ale bombonierka z czekoladkami zrobiła cuda i bilety się znalazły.Odlot był z małego baraku ustawionego w lesie, na pasie strasznie rzucało, a lądowaliśmy w stolicy na nieistniejącym już dawno pasie.Jeszcze dodam, że połowa samolotu była pusta.Też kilka razy leciałem tutką na trasie WAW-KRK,zawsze wieczornym lotem,bo na innych rejsach latały antki.W ciekawszych czasach w ostatnim rzędzie siedziało dwóch mundurowych z kałachami. Do dziś nie wiem ,czyto była milicja, wojsko,czy specjalna grupa antyterrorystyczna.Może ktoś ma wiedzę na ten temat?
sauvi 2014-05-08 16:34   
sauvi - Profil sauvi
@b737800max: Na Ilach-18 LO latal rowniez do Benghazi w Libii. Lecialem swojego czasu 6 godzin IL-18 z WAW do MAD, IL-18 byl moze mniej awaryjny niz sowieckie odrzutowce, ale powolny i strasznie halasliwy.
usuniety 2014-05-08 16:31   
usuniety - Profil usuniety
@pablakiss: z tego co MI wiadomo, LOT latał kiedyś do Algieru na Ił 18. Podobno jedne z lepszych maszyn radzieckiej produkcji.
pablakiss 2014-05-08 16:28   
pablakiss - Profil pablakiss
A kojazycie jeszce jakies dziwne polaczenia rejssowe jak np, do ALGIERU ?Wykonywane na IŁach czy TUtkach?.,we wczesneijszych czasacch PRL-U czy głebokiej komuny?
gosc_5f833 2014-05-08 16:24   
gosc_5f833 - Profil gosc_5f833
Ale takie samoloty z oficjelami latały po 2-3 razy na miesiąc bo mnóstwo było w Polsce komuchów aby zwiedzić gorącą Kubę no i za każdym lotem z 30% biletów skapnęło do Orbisu i były sprzedawane jako połączenie czarterowe.
sauvi 2014-05-08 15:36   
sauvi - Profil sauvi
@gosc_933dd: ten link nie dotyczy lotu rejsowego, tylko podrozy Gierka samolotem specjalnym podstawionym przez LOT. Nigdy dotad nie zdarzylo mi sie slyszec o rejsach rozkladowych do Hawany.
sauvi 2014-05-08 14:11   
sauvi - Profil sauvi
@gosc_04fa8: w jakich latach to zdaniem Ciebie bylo ? Widocznie musialem cos przeoczyc.
gosc_933dd 2014-05-08 13:42   
gosc_933dd - Profil gosc_933dd
Były w latach 80ych XXw loty z Warszawy via UK via Gander do Hawany. Ale pierwsze loty były w latach 70tych.
Relacja pod linkiem:
zobacz link &cd=12&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
gosc_04fa8 2014-05-08 13:33   
gosc_04fa8 - Profil gosc_04fa8
Trasa Lotu przez Kanadę była ale wcześniej połączenie było na trasie Warszawa-Wyspy Azorskie-Hawana-Lizbona-Warszawa
pablakiss 2014-05-08 09:25   
pablakiss - Profil pablakiss
@gosc_723a9 - Slyszalem tylko z opowiesci co dzialo sie na pokladzie w owch czasach ;))) zreszta bylo widac po wysiadajacych pasazerach na czterech łapach ;) a pozniej jezdzacych na tasmach czekajac na bagaz.Wtedy byly inne czasy ,., mozna bylo wele ;) ale na szzescie mentalnosc sie zmienia.Pozniej kiedy zawiesili loty ,., jedzili pociagiem do Marsyli a pozniej do Tunisu i dalej buskami w strone pracy .
sauvi 2014-05-08 08:26   
sauvi - Profil sauvi
@gosc_1b514: nie przypominam sobie, zeby LO kiedykolwiek latal rozkladowo na Kube, ani zeby ladowal w Stansted. Natomiast latalo tam czeskie CSA, z miedzyladowaniem w Gander, chyba rowniez NRD-owski Interflug. W pierwszym okresie po otwarciu polaczenia WAW-JFK, bylo po drodze rozkladowe miedzyladowanie w Shannon (nie Stansted). Pozniej zniknelo, ale na ogol bylo techniczne w Gander, bo IL-62 mial klopoty z dotarciem do JFK bez miedzyladowania. W drodze powrotnej na ogol miedzyladowania nie bylo.
gosc_1b514 2014-05-07 15:08   
gosc_1b514 - Profil gosc_1b514
A pamiętacie trasę Warszawa-Stansted-Gander-Hawana na IL-62. Wszyscy któzy chcieli uciec na zachód wysiadali na Nowej Fundlandii a kanadyjskie imigrejszyn już czekało z dokumentami na Polaków. W dalszą drogę do Hawany lecieli tylko komunistyczni oficjele. W Gander zmieniały się też stewardesy z polskich na kubańskie i w hotelu gdzie mieszkali też ci co wysiedli z samolotu była sodoma i gomora za kilkadziesiąt dolców można było kubankami obracać całą noc.
gosc_723a9 2014-05-07 14:19   
gosc_723a9 - Profil gosc_723a9
pablakiss, ja w latach 80-ych jako dzieciak mieszkalem w Algierii i pamietam, ze latalem doslownie wszystkim. IL-62, Tu-134( moj pierwszy lot w zyciu, rozdzielony od rodzicow, bo cos tam, cos tam) Tu-154 oraz IL-18 z miedzyladowaniem w BUD. Pamietam tez wyzerke, bajka! Ech...
sauvi 2014-05-07 13:00   
sauvi - Profil sauvi
@pablakiss: o ile dobrze pamietam, latal tam TU-134. TU-154 pojawily sie we flocie LO bodajze dopiero w 1986 czy 1987 r. i do tego czasu brakowalo we flocie odrzutowego samolotu wiekszego od TU-134 (poza dlugodystansowym IL-62). Dlatego czasami zdarzaly sie podmiany na IL-18, bardzo glosny, wolno i dosc nisko lecacy. Pamietam swojego czasu lot WAW-MAD Ilem 18 trwajacy 6 godzin. Wiem tez, ze wozono Ilem-18 zalogi rybackie na wymiane z SZZ do Dakaru z miedzyladowaniem i wymiana zalogi w Rabacie. Czasami bylo potrzebne jeszcze miedzyladowanie techniczne w PRG.
gosc_592c6 2014-05-07 12:08   
gosc_592c6 - Profil gosc_592c6
LOT chciał latać do Dżakarty i podpisać code-share do Australii z Garuda Indonesia ale pomoc finansowa państwa zniweczyła te plany.
pablakiss 2014-05-07 11:14   
pablakiss - Profil pablakiss
Pamietam jak do dzis kiiedy bylem maly ,jedzilem z mama na Okecie zawozic lub odbierac tate ktory pracowal w KGHM i budowali tunel w miejscowosci Anaba i latał regularnymi liniami do ALGIERU wlasnie naszym LOT-em ,Tylko nie wiem czy to był IŁ 62 czy TU-154 .Posiada ktos informacje jakie maszyny obslugiwały wtedy regularne loty medzy Wawa a Algierem?No i własnie wtedy zaczeła sie pasja lotnictwem ;) Zawsze musielismy jechac 10 godzin wczesniej aby stac na tarasiie i jak mama tweirdzla wtedy ,., stac bez celu ;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy