Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_19d3c
2012-11-09 13:47
to by bylo zbyt piekne chyba, chociaz chcialbym bardzo easyjeta :)
gosc_95e20
2012-11-08 19:02
Chyba najlepszym sposobem będzie sprowadzenie Air Berlin,Germanwings albo EasyJet , aby zrobiły w Łodzi choćby bazę rezerwową i lecimy na 3 mln paxów
gosc_33f72
2012-11-07 22:08
gosc_92102: skoro modernizuje się szybkie połączenie kolejowe Łódź-Warszawa to wiadomo, że Łodzianom LOT i Eurolot przydałby się głównie w połączeniach zagranicznych z LCJ ...
gosc_8698a
2012-11-07 21:49
do gość 92102 LOT klika lat temu "latał" do LCJ, ale pasażerów wożono samochodami na Okęcie, bo LOT częściej nie latał i normalni ludzie woleli dojechać sami na Okęcie niż zostać na lodzie.
gosc_4e9ab
2012-11-07 21:35
Warszawa - Bruksela 2012-12-12 1 zł
Gdańsk - Dortmund 2013-01-31 4 zł
Katowice - Paryż 2012-12-19 4 zł
Warszawa - Rzym 2012-12-17 4 zł
Warszawa - Londyn 2012-11-28 8 zł
Warszawa - Barcelona 2012-12-03 53 zł
Warszawa - Dublin 2012-12-05 93 zł
To mówi samo za siebie
gosc_53ed6
2012-11-07 21:05
gosc_651ca: za pieniążki łodzian zarobione w Warszawie :-)
gosc_92102
2012-11-07 20:41
Gosc gosc_651ca: LOT latal do Lodzi pare lat temu gdy uruchomiono w Lodzi lotnisko. Loty nie oplacaly sie i musialy byc dotowane przez pieniazki lodzian i nielodzian, dlatego LOT z nich zrezygnowal.
gosc_c2401
2012-11-07 20:06
wybiegając w przyszłość , to jeśli nie będzie bazy wizz , bo ryan na pewno nie , wejdzie do LCJ sieciówka - lufa pewnie z połączeniami tanimi do hubów i polskie linie w centrum odlecą na boki
gosc_651ca
2012-11-07 19:50
piszmy po prostu prawdę - LOT dotowany za pieniążki łodzian nie lata z LCJ , bo ma ścisłe powiązania z PPL , który znowu nie ma w Łodzi udziałów jako jedynym porcie , więc stanie na głowie , aby nie dopuścić do przejścia ludzi i połączeń z WAW do LCJ - oczywiście za pieniądze również łodzian.
Taki jest fragment 1 prawdy
gosc_4aa0b
2012-11-07 18:44
as77: KTW są bliżej KRK niż LCJ ma do WAW czy WMI, więc po co to biadolenie ??? potrzeba nowych rozwiązań starych problemów !
gosc_b889b
2012-11-07 17:35
LCJ obsłuży w br około pół miliona paxów, a rozszerzając atrakcyjną współpracę również z tradycyjnymi przewoźnikami i pobliskimi hubami w ciągu kilku lat przekroczy milion pasażerów, o ile RZE czy LUZ nie będzie szybszy ...
gosc_d7cb7
2012-11-07 14:02
Z POZ i WRO LOT lata do niemieckich hubów robiąc przyczółki dla LH niestety z Łodzi nic takiego nie lata, gdy zmieni się nastawienie decydentów można myśleć o zmniejszaniu dystansu. Na razie Łodzianie nie mogą latać z Łodzi, bo nie ma połączeń i musza gnać na Okęcie lub do POZnania. Odpowiadając as77 ta konkurencja jest od lat sztucznie podkręcana przez PPL i resztę warszawki.
LCJ to chyba nie ma szans na dogonienie POZ czy WRO w najbliższym czasie.
gosc_55687
2012-11-07 11:53
ta tylko w dupie mega $$ za tonę małe samoloty stały się nie opłacalne
gosc_09e80: Szkoda, ze takie zapotrzebowanie widzą tylko niektórzy użytkownicy portalu, a nie sami przewoźnicy. WAW jest chyba zbyt wielką konkurencją dla Łodzi, nie wiem więc, czy naprawdę jest sens uruchamiania lotów do europejskich hubów z tak małych lotnisk jak BZG czy LCJ... ;)
gosc_6ef7c
2012-11-07 10:16
Własnie FR skasował 4 trasy z Łodzi więc nie wiem z czego się tu cieszyć.
gosc_09e80
2012-11-07 08:18
LCJ i inne porty regionalne potrzebują większej ilości połączeń, w tym samolotami mniejszymi od B738 czy A320 więc trzeba nawiązać współpracę z liniami posiadającymi takie możliwości ... a wtedy 1.milion paxów rocznie będzie osiągalny.
gosc_91c8f
2012-11-06 23:41
gdzie by miał latac lot albo eurolot z łodzi do warszawy? frankurtu? jak nawet lh niechce otworzyc połaczenia
gosc_5ac6d
2012-11-06 19:54
Trudno przekonać obce linie skoro krajowe LOT, Eurolot omijają Łódź, zobaczymy, może SAS przełamie lody
gosc_19790
2012-11-06 18:23
LCJ robi postępy, a gdy zaczną latać także inne linie lotnicze to przy radykalnie zwiększonej ilości destynacji łatwo doszlifuje do WRO i POZ ... skąd m.in. na razie Łodzianie startują za granicę (obok WAW, WMI, KRK, KTW).