Stansted chce lotów do Chin

Stansted chce lotów do Chin Londyńskie lotnisko Stansted, baza linii easyJet i Ryanair, chce uzyskać bezpośrednie połączenie lotnicze do Chin. - Ponieważ mamy tutaj dużo możliwości rozwoju, to jest obszar, na którym musimy się koncentrować - powiedział Mark Souter, dyrektor ds. relacji z liniami lotniczymi lotniska Stansted, cytowany przez BBC.Lotnisko w Stansted jest położone ok. 50 km na...
03/11/2012 17:54   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
czapl1997 2012-11-04 12:42   
czapl1997 - Profil czapl1997
Zobaczymy jakie będzie wzięcie na loty Norwegiana do NY i Bangkoku.
luka 2012-11-04 11:56   
luka - Profil luka
lmajchrowski: wiesz jak trudno jest znaleźć codziennie 850 paxów chętnych na jedną konkretną godzinę... poza tym pamiętaj że ktoś kto kupuje bilet za 1 euro jest kiepskim klientem dla Ryanair. Dobry klient to taki który płaci za bagaż, sprzęt sportowy, zrobi zmianę nazwiska albo zmianę daty, nie wydrukuje sobie boarding passa samemu albo weźmie bagaż podręczny o 2 cm za duży... nie wspominając o kupowaniu kanapek na pokładzie i zdrapek ;)
humbak 2012-11-04 11:27   
humbak - Profil humbak
W Ryanair kazdy pasazer placi za niepelnosprawnego, zas sami niepelnosprawni maja bezplatna asyste.
lmajchrowski 2012-11-04 01:02   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
ja widze tylko airbusa a380 z maksimum miejsc czyli 853 trasa Londyn- Nowy Jork czemu nie 8 godzin w jedna strone stosunkowo szybko a potencjal jakich malo.
gosc_81605 2012-11-03 23:33   
gosc_81605 - Profil gosc_81605
To Ryanair już może zamawiać boeingi 767-300er z 250 miejscami w economy oraz 100 stojącymi ;p
gosc_8dc89 2012-11-03 20:32   
gosc_8dc89 - Profil gosc_8dc89
ten tani long haul to by mogla być właśnie tania "rich class" miejsca lezące (pewnie cześciowo nachodzace na siebie) ale bez innych fajerwerków (jedzenie jak w klasie ekonomicznej). byłoby droższe od zwykłej ekonomicznej w innych liniach ale sadze że w bogatszych krajach mogłoby miec dobre wzięcie. no i zachowanie pozostałych cech LCC czyli krótkie przestoje na lotniskach itp.
czapl1997 2012-11-03 20:24   
czapl1997 - Profil czapl1997
Może nasz narodowy przewoźnik by się zgłosił, jeżeli jest duże zapotrzebowanie na taki lot. Domówiłby ten jeden samolot więcej.
gm717 2012-11-03 19:44   
gm717 - Profil gm717
Myślę, że gdyby mieli uruchomić takie połączenia, to zrobiliby to już dawno. Zarówno z Irlandii jak i z Wielkiej Brytanii jest ogromne zapotrzebowanie na te trasy(do USA), więc dlaczego mieliby czekać do 2014 roku ?
gm717 2012-11-03 19:40   
gm717 - Profil gm717
Słowa MOLa:
"In a press conference discussing Ryanair's planned intercontinental service RyanAtlantic, O'Leary jokingly described the airline's planned business class travel experience as featuring "whores and rum".[32] In 2002 he said that his company is against any long-haul transatlantic services., stating that:
The low-cost model only really works for short-haul flights [...] If we started flying farther afield, we'd have to do something stupid like introducing what I call a 'rich class' to make it pay" Z naciskiem na dwa ostatnie zdania :))
gosc_8af05 2012-11-03 18:58   
gosc_8af05 - Profil gosc_8af05
jedna z kilku rzeczy ktore mi sie nie spodobaly w linku o ryanatlantic to ze ryanair bierze oplate za wozek inwalidzki co jest nie prawda sam kozystlem z niego gdy bylem po operacjii i nie moglem chodzic i wszystko bylo bezplatne ale to prawda ze michael'a albo sie lubi albo nie nawidzi
usuniety 2012-11-03 18:00   
usuniety - Profil usuniety
Może kiedyś jak MOL wpadnie na pomysł utworzenia RYANATLANTIC, to wpadną na pomysł taniego połączenia do Chin. Co nieco więcej na temat RyanAtlantic w linku:
zobacz link
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy