Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_55b99
2012-10-30 20:02
heheh nie wpuścili Was na płyte. I dobrze!!!!
krzysiekl: jeszcze Katarczyk mogłby wejśc do SYD i AKL bo póki co są obecni tylko w MEL, to już byłby pełen luksus i można byłoby sobie przebierać w ofertach tych dwóch przewoźników.
krzysiekl
2012-10-30 15:05
Do SYD są dwa non-stop (A380 B777) i jedno przez BKK (B777).
Lot z Warszawy będzie "skomunikowany" z tym non-stop na B777 (odlot z DXB ok 2am)
mietek: EK ma różne konfiguracje do AKL ale wszystkie z międzylądowaniem jedno chyba przez SYD tylko z jednym stopem, drugiem przez SIN i MEL. Do SYD akurat jedno połączenie jest non stop drugie chyba przez BKK i SIN. To samo HKG jedno jest non stop drugie przez BKK, tych konfiguracji troche jest. Natomiast dobrze ze wszystkie połączenie europejskie za wyjątkiem Malty są realizowane non-stop.
nie ma to jak kowboje z SOLu XD myślałem, że chodzi o skuteczność ochrony, a nie wygląd...
Do AKL to może być ciężko dolecieć z DXB bezpośrednio chyba.
krzysiekl
2012-10-30 14:25
Emirates ma CS z Air Malta na Malta - Larnaca i możliwe, że np. tego typu międzylądowanie było warunkiem wpuszczenia na rynek albo coś w tym stylu?
gosc_2f69b
2012-10-30 14:23
do Krzysiekl nie wprowadzaj w ludzi w blad QA na 320 ma uklad 3/3 a w 330 ktorym i tak nie przyleci do Warszawy narazie ma 2-4-2 wiec tak samo jak EK.... 3-3-3 to jest moze na 777.... a porownywanie lotu a320 z a330 na trasie Warszawa to Dubaju/Dohy to jak wybrac sie w podroz do chorwacji Fiatem 126 p lub wyruszyc tam Mercedesem Vito...mniejsze znaczyc ciasne brak przejscia brak miejsac przy toaletach co wiecej ciagla kolejka do toalety....itp itp
katowiczan: zgadzam się. W odróżnieniu od QR EK wykonuje w europie tylko jeden rejs z międzylądowaniem mianowicie Dubai - Larnaca - Malta. Współczucia dla paxów z malty którzy w drodzie do DXB podróżują prawie 8 godzin. Moim zdaniem takie połączenie nie ma sensu, podobnie niektóre połączenia QR jak budapeszt przez zagrzeb czy belgrad przez ankare. Podobnie jak niektóre tasiemce EK do azji np. HKG przez BKK czy AKL przez SIN i SYD. Emirates ma tyle samolotów i będzie mieć jeszcze więcej, że mimo wszystko powinni stawiać na połączenia bezpośrednie.
piterius
2012-10-30 14:05
"... KLM, Alitalia, Aerosvit to tylko niektóre z linii, które z wszystkich polskich lotnisk lądują jedynie tutaj..." - trochę zagmatwało się stylistycznie ;) - a dlaczegóż ani słowa o odprawie, strefie duty free & lounges ? To, że nie wpuścili przecież nie tłumaczy..... no tak na 2/3 wyczerpany temat, jak dla mnie.
krzysiekl
2012-10-30 13:33
a ten biznes na pokładzie QR to nie jestem pewien czy nie będzie "zdeklasowana" była(?) pierwsza klasa.
Nie mniej chyba standardowe siedzenia.
A 330 EK też nie ma jakiś luksusów w pierwszej klasie. Strona EK twierdzi, że to 'Sleeper Seat' co by oznaczało, że np. biznes w A380 jest znacznie lepszy do tej "pierwszej klasy".
krzysiekl
2012-10-30 13:25
jeśli ktoś chce porównywać ratingi to QA ma 2 ekonomicznej 5 gwiazdek a EK w ekonomicznej tylko 3,5.
Co do warunków to wszystko zależy od ustawienia foteli, ale w EK A330 ma w rzędzie przy oknie tylko dwa miejsca (2 4 2) (a QA standardowo 3 3) co uważam za wielką zaletę.Co do miejsca na nogi to A330 EK ma podobno o 1 cal więcej niż A320 QA.
A330 leci chyba trochę szybciej. No i więcej mozliwości spacerowania po kabinie;)
krzysiekl
2012-10-30 13:25
QR nie QA...
katowiczan
2012-10-30 13:24
Zauważ, że QR lata z międzylądowaniem tylko tam, gdzie EK nie lata w ogóle. Gdyby WAW było z międzylądowaniem to byliby na przegranej pozycji wobec EK...
dobrze że QR połączenie do WAW będzie realizować non stop a nie z międzylądowaniem tak jak np. do BUD przez Zagrzeb czy do Belgradu przez Ankare to wydłuza podróż prawie do 8 godzin i tym samym to połączenie staje się mnie atrakcyjne.
gosc_67c3f
2012-10-30 11:50
@ gosc_4ea01 "na a320 na lot ok 5-6h to naprawde kiepska oferta"
A czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak się psioczy na używanie wąskokadłubowców na długi rejsach ? Osobiście wole lecieć A320 gdzie jest mniej ludzi na pokładzie , rzędu są rozstawione bliżej przejścia niż wielkim wypchanym 332. Im mniejszy tym lepszy moim zdaniem tak samo z Lotem EMB170 niż 737 . kwestia to tylko odpowiednie zamontowane fotele i odległość między nimi .
Nie ma co sie spierać który lepszy, ważne, ze obie te linie będą latać do WAW;-) a ktora lepsza to ocenia pasażerowie.
jimmyhkg
2012-10-30 06:17
@gosc_4ea01 kiepska oferta? czy na 320 czy kiedys na A333 jest to 5 star airline , EK tylko 4 i tez leci 5-6 godz
gosc_4ea01
2012-10-30 00:11
QA jest jak narazie tylko atrakcja turystyczna na naszym lotnisku z rejsami na a320 na lot ok 5-6h to naprawde kiepska oferta...
warsawfan
2012-10-29 21:44
Dyr. Marzec chyba ciężki dzień miał za sobą... Chyba że to taki silny wiatr wieje u niego w gabinecie :)