×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Więcej Germanwings w Polsce


.

20/10/2012 11:44
<>

gość_db013 - Profil
gość_db013
  

gosc_3ad4a - Profil
gosc_3ad4a
  
Jasne, zwłaszcza w RZE
23/10/2012 12:49  

gosc_2f697 - Profil
gosc_2f697
  
A gdzie GDA i RZE? Przecież na obu tych lotniskach na wybranych trasach mieliby niezły zarobek
23/10/2012 12:36  

 - Profil
  
MirkuLH, na pewno caly cityliner? Myslalem, ze beda obslugiwac polaczenia z hubow na embrionach...
22/10/2012 18:52  

gosc_e017f - Profil
gosc_e017f
  
Uwazam, ze lecac LH ( niby Germanwings ) serwis bedzie gorszy i platny.
22/10/2012 02:06  

gosc_b1ef0 - Profil
gosc_b1ef0
  
mozliwe ze uczestniczy w Milies & More ale za serws na pokladzie nalezy placic.
22/10/2012 01:54  

gosc_55080 - Profil
gosc_55080
  
gosc_d0200: ale przecież Germanwings też uczestniczy w programie miles & more...
21/10/2012 22:39  

gosc_d0200 - Profil
gosc_d0200
  
Do tej pory lecac LH z Krakowa do Duesseldorfu mialem serwis i Milies & More w cenie.
Co sie stanie jezeli bedzie podstawiony Germanwings. Czy ktos mi moze na to pytanie odp. ?
21/10/2012 22:12  

  
A czy to dalej bedzie Germanwings czy na ich bazie nowa linia o ktorej juz byla mowa?
21/10/2012 19:06  

  
DUS -KTW bedzie dalej Eurowings obsugiwac ale przemalowanym samototem na Germanwings.Caly Eurowings i Cityliner przechodzi pod Germanwings
21/10/2012 15:05  

  
Z tego, co ja czytalem w newsach od LH
1)w PL nie bedzie wiecej germanwingsa, poniewaz z polaczenia Direct Services (LH poza hubami) i germanwingsa powstanie nowa firma z nowa nazwa.
2)Eurowings bedzie latac tak jak dotychczas, jako wet-lease, z tym ze nie dla Lufthansy, a dla tej nowej firmy.
3)Klasa C pozostanie, moze nie na wszystkich trasach, ale jednak
4)Lufthansa dalej bedzie sprzedawac przez swoja stronke bilety na te loty, tak jak teraz sprzedaje na PLL LOT, wiec przesiadki powinny byc dalej mozliwe
21/10/2012 11:25  

gosc_605c3 - Profil
gosc_605c3
  
mnie zastanawia, jak to rozwiążą operacyjnie. Bo po przejęciu lotów z DUS Germanwings miałby 2 bazy operacyjne w odległości 40km od siebie: CGN i DUS... i wątpię, że ma to sens
21/10/2012 10:19  

  
Ale 30 samolotów z Lufy przejdzie do 4U więc i CRJ, o ile będą jeszcze latać, pewnie też, bo raczej nie będą latać z FRA lub MUC;-)
20/10/2012 21:01  

  
skoro 4U przejmie krajowe oraz europejskie połączenia z innych portów, to nie wierzę że na trasy obecnie obsługiwane CRJ wpuszczą Arbuza - przecież bardziej dochodowe trasy (np. DUS-BCN) mają priorytet.
20/10/2012 19:09  

  
@kubik: a dlaczego mało prawdopodobne ?
20/10/2012 18:56  

  
a czy będą robić ciągle point to point czy jednak z przesiadkami?
20/10/2012 18:46  

  
Dziwi mnie DUS, bo akurat sporo transferów jest przez DUS, więc bedą dwa różne produkty, i co z klasą C
20/10/2012 18:31  

  
raczej mało prawdopodobne, że A319/A320 wejdzie na KTW-DUS...?
20/10/2012 18:22  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie