Norwegian: Z Krakowa do Trondheim

Norwegian: Z Krakowa do Trondheim Norwegian ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Krakowa do Trondheim. Pierwszy rejs z Balic do Norwegii został zaplanowany na 2 kwietnia 2013 roku.Kraków - Trondheim (-2---6-) Loty między Krakowem a Trondheim będą obsługiwane dwa razy w tygodniu, we wtorki oraz soboty. Samolot będzie startował z norweskiego lotniska we wtorki o godzinie 9:55, w Krakowie spodziewany jest...
18/10/2012 13:38   
gość_edfa9
gość_edfa9 - Profil gość_edfa9
sauvi 2012-10-23 17:13   
sauvi - Profil sauvi
@pengos: Gwoli scislosci, pod (?) Paryzem lowcosty lataja jeszcze do Vatry.
pengos 2012-10-23 16:27   
pengos - Profil pengos
Co do tych głównych i pobocznych lotnisk - różnie bywa. Przecież z takiego Ciampino taniej i szybciej dostaniesz się do Rzymu niż z Fiumicino. Swego czasu latały lowcosty do Paris-Orly, teraz do wyboru jest paskudne i odległe od miasta CDG albo porażka pt. BVA.
luka 2012-10-20 17:22   
luka - Profil luka
dajcie spokój ten podział jest dość płynny... zwłaszcza przy liniach pośrednich takich jak easyjet, norwegian czy german... prawda jest taka że za każdym razem kiedy podróżujemy z punktu A do punktu B trzeba wziąść wszystko pod uwagę: godziny lotu, dojazd z/na lotnisko, cena za bilet, cena za opłaty dodatkowe, możliwość zmiany biletu w przypadku zmiany planów - każdy przypadek jest indywidualny i nie ma sztywnej reguły. Ja latam zarówno lowcostami jak i liniowymi a przy planowaniu podróży biorę pod uwagę jedne i drugie. Grunt to obiektywnie porównać w danym konkretnym przypadku!
kelso00 2012-10-20 16:51   
kelso00 - Profil kelso00
to dziala w dwie strony...czy mozna dostac sie do duzych miast lowcostami?...nie bo lataja na male lotniska...slaby argument....z reszta odeszlismy mocno od tematu "Norwegian: Z Krakowa do Trondheim"
gosc_7810a 2012-10-20 14:09   
gosc_7810a - Profil gosc_7810a
czasem to że LC nie latają na główne lotniska jest błogosławieństwem. Dzięki temu można łatwiej dotrzeć w wiele miejsc. W ogóle LC latają w wiele miejsc. Tradycyjnymi liniami z Krakowa do Oxfordu? Czekam na propozycje ;) FR lecimy na Stansted i 30 minut pociągiem. Może Do Liverpoolu tradycyjnymi? Albo do Glasgow? Za pewne bedzie coś z przesiadką we FRA hehe. Jak będzie taniej niż FR to być może warto skorzystać.
kelso00 2012-10-20 12:13   
kelso00 - Profil kelso00
gosc_7e297: jestes najwyrazniej dosc specyficznym klientem, nie wozisz bagazu, spisz na krotkich trasach i jestes nie najwiekszych rozmiarow. Ja jestem dosc duzy, zabieram bagaz w podroz i lubie w spokoju poczytac w czasie lotu. Lubie tez jak podreczny sobie lezy nad glowa a nie pod nogami.
gosc_6c205 2012-10-20 11:58   
gosc_6c205 - Profil gosc_6c205
jsg: chyba, żę masz na myśli, że w "tradycyjnych" liniach można spoktać osoby twierdzące, że kawa była za ciepła i za słodka i proszące o inną...;)
gosc_7e297 2012-10-20 11:54   
gosc_7e297 - Profil gosc_7e297
kelso00: nie latam ani do Londynu, ani do Paryża. upierdliwy marketing na pokładzie mi nie przeszkadza, bo w tym czasie śpię. Ryanair, czy inne linie... a co za różnica? że mam 5cm więcej miejsca na nogi? bagażu i tak z reguły nie potrzebuję, a spakować się w podręczny to żadnej problem. spokojny lot... a co niespokojnego jest w lataniu lowcostami? jsg: nie wiem, czym przejawia się ta "jakość" pasażerów...
kelso00 2012-10-20 11:45   
kelso00 - Profil kelso00
fakt, ze roznice sie zacieraja ale na szczescie sa jeszcze spore. Akurat easy nie mialem przyjemnosci .Jednak po wycofaniu sie aerlingusa (tez w sumie taki połlowcost) z KRK nie wykluczune ze bede musial sprobowac na trasie do Belfastu. Ryanair przekonal mnie skutecznie zeby trzymac sie od nich z daleka i wole juz dojechac na inne lotnisko. Gatwick jeszcze mozna zrozumiec ale argument Paryza jest niepodwazalny
gosc_cc2b8 2012-10-20 11:25   
gosc_cc2b8 - Profil gosc_cc2b8
Czy może ktoś wie coś więcej na temat połączenia Rzeszów - Oslo w wykonaniu Norwegiana? Od kiedy ruszy - jeśli jeden z poniższych komentarzy jest prawdziwy - oraz kiedy można spodziewać się pierwszych oficjalnych informacji?
gosc_dc551 2012-10-20 06:27   
gosc_dc551 - Profil gosc_dc551
@kelso00

różnice się zacierają i o to chodzi. luton może nie, ale już np. gatwick? tudzież opcja flexi w easy;)
kelso00 2012-10-20 02:17   
kelso00 - Profil kelso00
jak ktos nie widzi roznicy miedzy tradycyjnymi a lowcostami to jest chyba slepy...ryanair i inne linie...nie ma roznicy? luton a londyn...nie ma roznicy? CDG a jakies lotnisko w polowie drogi do Anglii...nie ma roznicy? upierdliwy marketing na pokladzie a spokojny lot? przeleccie sie normalna linia a potem komentujcie bo sie czytac nie da
jsg 2012-10-19 14:19   
jsg - Profil jsg
Różnica jest przedwszystkim w 'jakości' pasażerów.
as77 2012-10-19 14:12   
as77 - Profil as77
Moim zdaniem, najwazniejsze jest, by pasazer mogl doleciec spokojnie, bez problemow bezpiecznie i bezposrednio do celu swojej podrozy. Wiec co za roznica, czy lece do Londynu Ryanairem, czy LOT-em, skoro dla zdecydowanej wiekszosci pasazerow i tak liczy sie cena. I nawet jesli np. z KRK czy WRO do Londynu bedzie latal Ryanair, Wizzair i LOT, to wiekszosc i tak wybierze dwoch pierwszych. Polakom zalezy na cenie, komfort jest na dalszym miejscu. Poza tym nie takze nie zauwazylem specjalnej roznicy w lataniu tanimi czy tradycyjnymi liniami. Fakt, jedyny problem to oddalone lotniska...
gosc_076a1 2012-10-19 11:29   
gosc_076a1 - Profil gosc_076a1
gosc_4e231: a z których to lotnisk regionalnych inne linie oferuja bezposrednie loty do różnych destynacji? Podajesz przyklad Lufthansa, BA czy Air France. Ale podaj przykłady tych portów regionalnych. Tylko proszę nie Hamburg czy Nicea ale zagraniczne porty regionalne wielkości naszych.
arahja 2012-10-19 11:00   
arahja - Profil arahja
nie mam problemu z latanimi liniami, na trasie 2h nie potrzebuje biznas klasy, jedyny minus to ze nie low costy nie lataja na glowne lotniska co znacznie wydluza cala podroz.
gosc_75ac0 2012-10-19 10:38   
gosc_75ac0 - Profil gosc_75ac0
gosc_e581b: a na czym polega brak godności w lataniu lowcostami? raz leciałem "normalnymi" liniami i naprawdę nie zauważyłem żadnej różnicy... obojętnie, czy lecę lowcostem, czy nielowcostem to wchodzę do samolotu, wrzucam gdzieś bagaż i idę spać, bo co można innego robić w samolocie... więc po co przepłacać
gosc_7eca4 2012-10-19 00:45   
gosc_7eca4 - Profil gosc_7eca4
LH czy BA mają większą flotę, dlatego mogą rozwijać siatkę połączeń także z portów regionalnych. Tu nie chodzi o to żeby "Warszawka" miała dobrze, po prostu WAW jest hubem LOTu i największym lotniskiem w Polsce. Koniec. Kropka. Nie wiem skąd macie dane, że LOT wozi powietrze na trasie do Bejrutu. A stwierdzenie, że LOTowi śmierdzą pieniądze emigrantów to jakaś grubo ciosana demagogia, która nie wiem czemu ma służyć. (?) Z Warszawy (WAW, WMI) jest wiele tras, obsługiwanych zarówno przez LOT jaki i W6 czy FR. I jakoś sporo ludzi korzysta z tanich linii, zamiast lecieć "godnie" LOTem, dając przy tym "zarobić Polakom". Wybór jest prosty w naszych realiach: albo LOT buduje hub w Warszawie (dlaczego zakładać, że to ma się nie udać?) albo rozdrabnia się na porty reginalne i pełni rolę feedera dużych linii i dużych portów (FRA, MUC, LHR, CDG). I żeby było jasne: rozwój portów regionalnych jest jak najbardziej słuszny i cieszą nas nowe połączenia, jednak trzeba też zrozumieć politykę i możliwości naszej narodowej linii. I nie doszukiwać się spisku w tym że pomija porty regionalne.
gosc_e581b 2012-10-18 23:16   
gosc_e581b - Profil gosc_e581b
Wypowiem sie pewnie w imienu wielu pasazerów którzy sa skazani na lowcosty. Wolalbym zaplacic
wiecej za mozliwosc korzystania z samolotów lotu, a chodzi mi o polaczenie Kraków-Londyn. I nikt nie jest w stanie tego logicznie wytlumaczyc ze lot nie jest tym polaczeniem zainteresowany, oddaje pole easy i ryanowi, a chodzi o 3 loty dziennie, miliony pasazerów rocznie których czesc woli doplacic by leciec z godnoscia i dac zarobic polakom. Widocznie pieniadze emigrantów lotowi smierdza, lepiej wozic powietrze do Beirutu niz zarabiac na rentownych kierunkach. Mysle ze O'Leary peka ze smiechu i zaciska kciuki zeby ktos w locie nie uzyl rozumu.
gosc_4e231 2012-10-18 22:58   
gosc_4e231 - Profil gosc_4e231
Jak juz porównujecie huby lotu i innych linii to z uczciwosci napiszcie ze te inne linie oferuja tez sporo bezposrednich lotów z lotnisk regionalnych do róznych destynacji. Przyklad Lufthansa, BA czy Airfrance. I czy to sie jednemu czy drugiemu podoba fakty sa takie ze lot ignoruje porty regionalne w mysl zasady "bo tak". Miliony turystów i mieszkanców Malopolski i Slaska korzysta z lotów bezposrednich lowcostów, czytaj daje zarobic grube miliony irlandczykom, angolom, norwegom itd. Bo przeciez lot wie lepiej i ma swój hub, i loty do Libanu, Gruzji czy innego Bukaresztu, ludzie sie pchaja drzwiami i oknami na te loty, za to nikt nie chce latac do Londynu, Oslo,Dublina czy Berlina.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama