Lufthansa uporządkuje swoją flotę

Lufthansa uporządkuje swoją flotę Grupa Lufthansy dąży do ujednolicenia swojej floty poprzez zmniejszenie ilości typów/wersji swoich maszyn. Z obecnych dziewięciu we flocie wąskokadłubowej pozostaną tylko cztery. Podobny zabieg czeka flotę dalekodystansową gdzie z 16 pozostaną również tylko cztery. Cały proces ma na celu zmniejszenie kosztów operacyjnych, lepsze negocjowanie przyszłych dużych zamówień oraz...
26/10/2012 15:35   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piotrek737 2012-10-28 11:56   
piotrek737 - Profil piotrek737
Spotter10: Poza tym Grupa LH jest "launch customer" programu CSeries ;)
zobacz link
spotter10 2012-10-28 10:25   
spotter10 - Profil spotter10
Racja, racja - te ich E-Jety faktycznie nie są ich ale innych linii w grupie. Zdaję sobie sprawę, że każda linia dobiera maszyny tak, by możliwie najlepiej odpowiadały ich potrzebom. Ale w pewnych krajach, m.in. właśnie w Niemczech, naciski rządu mogą mieć wpływ na wybór maszyny. I im się nie dziwię, bo każdy by chciał aby były kupowane właśnie jego produkty.
usuniety 2012-10-27 18:05   
usuniety - Profil usuniety
czapl1997:"Ej wy uważajcie, bo 737MAXior wpadnie i zrobi "czystkę" z wami."

Pudło. Nie zamierzam robić żadnych porządków. A nabijanie się z czegoś na A po prostu zwyczajnie mi się już znudziło.
piotrek737 2012-10-27 17:46   
piotrek737 - Profil piotrek737
Ma i latają jako cargo, a niebawem pojawią się takie jako już pure LH Cargo i będą zastępować MD-11.
mietek 2012-10-27 17:42   
mietek - Profil mietek
Swoją drogą dziwne jest, żę LH nie ma w ogóle B777.
piotrek737 2012-10-27 12:08   
piotrek737 - Profil piotrek737
spotter10: No nie bardzo z tymi szerokokadłubowymi bo LH, BA i SIA chcą się bić o miano pierwszego klienta (launch customer) B787-10 ;) Także sądzę, że pójdą w tym kierunku. Co do E-Jetów to się ich nie będą póki co pozbywać choć i tak większość lata dla nich np w liniach Regional, Air Dolomiti czy Augsburg Airways ;)
spotter10 2012-10-27 11:38   
spotter10 - Profil spotter10
Dziwne, że z floty chcą się pozbyć swoich E95, bo w końcu są to nowe maszyny i bardzo ekonomiczne. Nie widzę sensu się ich pozbywania a zamawiana samolotów C-series od Bombardiera. Natomiast decyzja odnośnie szerokokadłubowców moim zdaniem będzie na korzyść Airbus'a. Wiadomo, że w dobie kryzysu w Unii trzeba wspierać rodzimy przemysł. A Niemcy są tego przykładem - zawsze, jeżeli mogą wybierają swoje. No i władze też za bardzo nie pozwolą na zakup maszyn z USA.
shorty 2012-10-27 11:16   
shorty - Profil shorty
z pkt godpodarki UE to tylko arbuzy , LOT tez tak powinien zrobic , moze staraliance powinno skladac opracować jakis program zakupów dużych ilosci samolotow
czapl1997 2012-10-26 23:35   
czapl1997 - Profil czapl1997
Ej wy uważajcie, bo 737MAXior wpadnie i zrobi "czystkę" z wami.
gosc_d16bc 2012-10-26 19:09   
gosc_d16bc - Profil gosc_d16bc
czyli 737MAX nie zamówią. I dobrze, warto popierać przemysł UE.
gosc_f14bf 2012-10-26 19:03   
gosc_f14bf - Profil gosc_f14bf
Ja rowniez mam nadzieje, ze wybiora A-350.
gosc_1e37a 2012-10-26 18:00   
gosc_1e37a - Profil gosc_1e37a
Życze im Airbusów A350!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy