Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b0130
2012-10-18 19:34
I co z tym lotem?
gosc_76efc
2012-10-18 12:41
flight007eu ja wolę materiałowe niż skórzane :] i nie narzekaj naprawdę, te samoloty są piękne. Byłem na pokazie dla agentów w Katowicach, piękny ten samolot i super wnętrze.
gosc_30240
2012-10-18 02:10
nooo ... zaczyna się. Narzekanie.
gosc_cf77f
2012-10-18 00:43
WAW-BZG-RZE-BZG-WAW jako pierwszy test
flight007eu
2012-10-18 00:24
Ogladalem wlasnie zdjecia wnetrza naszego Dramlinera i musze powiedziec ze sa kiepskie...kolorystka foteli w economy fatalna , szare podglowki z wyblaklym niebieskim to chyba jakis zart, material po kilku latach bedzie tak fatalnie wyeksploatowany jak w obecnych B737 czy B767 , wogole ten dobor kolorow niezdecydowanych ktorych tak usilnie czepia sie Lot ( bo niby korporacyjne) wyglada kiepsko,, Fotele w biznes klasie nieco lepsze , chocoaz te ludowe paski sa bardzo dyskusyjne....zastanawiam sie dlaczego skoro tyle kasy inwestuje sie w taki samolot to oszczedza sie na detalach ktore podnosza jego estetyke i standard? Dlaczego nie zainstalowano skorzanych foteli jak w Embrarerach . Wystarczy popatrzec ze wielkie linie typu BA , LH zapewniaja skore swoim pasazerom, u nas jak zawsze kwiatek do kozucha...zal:((((
zobacz link
gosc_15fa6
2012-10-17 13:18
polecial czy nie?
gosc_c8f59
2012-10-17 08:19
Nie z jakiś tam względów, a ze względów bezpieczeństwa. W końcu to pierwszy lot samolotu.
piotrek737
2012-10-17 01:31
b737800max: Z tego co mi wiadomo to pierwszy rejs testowy nie może odbyć się przy złej pogodzie czyli opadach i np. niskiej podstawie chmur z jakiś tam względów.
usuniety
2012-10-16 20:38
piotrek737: dlaczego nie robią oblotów przy złej pogodzie? Brak ILS cat III na lotnisku czy inna przyczyna?
piotrek737
2012-10-16 20:30
chmurka: nie, nie było go. Będzie albo dziś, albo na dniach. Niestety pogoda wczoraj nad Everett się popołudniu z... popsuła ;)
piotrek737
2012-10-16 20:10
gosc_f10e3: Nie tragizujmy jakoś bardzo. Co do Chin to są to zbiorcze zamówienia gdzie kilka linii zamawiało po ileś samolotów. Łącznie linie z Chin zamówiły prawie 80 B787. Po anulowaniu 20 Dreamlinerów przez China Eastern Benek zrozumiał, że to nie przelewki i zaczął głaskać wszystkich no i China Eastern zamieniła 20 Dreamów na 45 B738 NG, a potem zamówiła A330. Wszystko w Chinach i tak zatwierdza rząd więc to nie jest takie hop siup jak się może wydawać. LOT nie ma siły przebicia bo jest mały przewoźnik, a 80 lat historii nie wystarcza ;) Porównaj sobie nawet flotę China Southern 396 samolotów vs LOT 41 maszyn ;) i kto może bardziej sobie podskoczyć? To nawet ten Ethiopian wspomniany ma tez więcej od LO bo razem z cargo 53 samoloty, więc nie ma co kopii kruszyć ;) Nikt nikogo nie przepuszczał. Boeing ustalił harmonogram i tyle, ale to , że Chinole sobie załatwili coś extra no to już inna sprawa.
No dobrze, a byl ten lot?
gosc_f10e3
2012-10-16 19:11
Idąc tym tokiem myślenia to LOT mógłby i spaść na ostatnią pozycję. Hainan zamówił 10 i China Southern tyle samo, więc zamówienia nie różnią się aż tak ilością w stosunku do LOT-u, a biorąc do całości jeszcze Air China to mamy 35 maszyn, więc może jeszcze przepuścimy ich, no bo to Chiny, a USA musi się podlizywać... Taka Etiopia mogła dostać wcześniej niż my, też 10 maszyn, Etiopia!!
piotrek737
2012-10-16 15:59
john45: Nikt nie wziął $ za odstąpienie kolejki. Tylko Benek nie chciał stracić całego zamówienia z Chin bo to by wyszło więcej, a LOT ze swoimi ośmioma maszynami jest małym pionkiem pośród linii. Taka jest brutalna prawda. A co do jakiegoś malowania specjalnego to też jestem zawiedziony, że choć na jednym nie będzie :( Ale spoko SP-LRE dostanie na pewno malowanie Star Alliance ;)
Co z tego, że pierwszy w Europie, skoro do Europy już latają przewoźnicy na 787 a za kilka miesięcy kolejne, europejskie linie dostaną Dreamlinery. Hasło już jest - te osoby, które są zainteresowane lotem pierwszym, polskim Dreamlinerem już dawno bilet zakupiły :) Zwykły Kowalski nie bardzo interesuje się, czym leci.
ano prawdopodobnie za odstapienie kolejki wział po kilka mln $ , niezbędne w jego sytuacji finansowej. Moim zdaniem SAM ruch dobry (choc na 99% tak tę kasę zmarnują), bo w tej chwili bez różniccy czy LOT bedzie 9,10,72 linią na swiecie z 787. Wazniejsza sprawą jest hasło Pierwsz alinia w europie. Swoją drogę nie roizumiem polityki LOTu. Dlaczego do jasnej cholery nie pierwszego B787 nie dali specjalnego malowania z dumnnym napisem. First to fly in Europe czy jakoś tam
gosc_24834
2012-10-16 15:18
ale powinni sie wywiązać a nie przesuwać ja 8 to 8 a nie 10 liną pozatym lot nie moze dluzej czekać bo mamy starą flote dalekiego zasiągu a china s ma sporo samolotuw w zapasie jak i hainan
usuniety
2012-10-16 15:02
LOT w porównaniu do China Southern czy Hainan Airlines jest "prawie" nic nie znaczącym klientem. Więc nie dziwne że z 8 miejsca, kolejka przesunęła się na 10 miejsce na świecie.
piotrek737
2012-10-16 14:52
Bo przed LOT-em pierwsze Boeingi odbiorą jeszcze Hainan Airlines oraz China Southern Airlines ;)
gosc_3c722
2012-10-16 14:43
Dziesiątą na świecie, a jeszcze niedawno mieli być ósmą. Dlaczego tak ?