Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_44cd2
2012-12-19 20:02
Wy wiecie że to jest EUROPEJSKIE nie Polskie centrum? To nie jest tylko dla polaków. Jak wyczytałem jest to "Call Center" jak sama nazwa wskazuje będą tam siedziały osoby np przed telefonami i odbierały telefony np z Hiszpanii czy Francji.
Bynajmniej nie wszyscy;-) My w Warszawie to tylko na managierskich stanowiskach robimy więc na co nam to centrum;-) A poważnie to lepiej WRO niż BUD - proste;-)
gosc_b4e27
2012-10-04 12:34
Rozumiem, że wszyscy przeciwnicy są z WAW? :)
ale biura jako takiego Qatar w Polsce chyba nie ma. Tzn coś jest w alejach ujazdowskich ale tam oprócz Qatar jest American Airlines i Cathay Pacific i chyba coś jeszcze. Może jednak Qatar się jednak zapisze do OW skoro usadowił się z tymi liniami w biurze.
Że WRO to dziwi tylko tych z WAW;) a WAW traci na rzecz innych miast co jest w mojej opinii bardzo dobre:) nie tylko WAW jest w PL :p
gosc_2e934
2012-10-04 10:35
Poza tym to ma być europejskie centrum, rozumiem do obsługi podróżnych z różnych krajów (wielu). Dlaczego więc w ogóle dziwi kogoś, że to nie jest Wawa? ;) Jak napisał Olo, takie centra rozsiane są po całej Europie, czy nawet świecie... We Wrocławiu tez jest ich dużo (akurat nie linii lotniczych, ale wielu innych międzynarodowych firm).
madej centrym united jest w indiach, help desk luthansy i british airways dla Polakow jest w bratyslawie, to nie sa ludzie z kontaktu bezporedniego, dlatego nie musza miec biura na alejach jerozolimskich czy na okeciu, ;-)
madej ogolnie malo kuma, czemu daje wyraz wielokrotnie na tym forum...
adamlubin
2012-10-03 20:35
Czemu Wrocław czy Poznań -Easyjet- bo po pierwsze niższe koszty, a po drugie ludzie znają języki i do tego blisko Praga i Berlin. Dobra wiadomość dla Wrocławia kolejna znana marka w mieście.
gosc_8c54e
2012-10-03 20:22
Ale beda latac do Wroclawia czy tylko do Waw
gosc_c47e0
2012-10-03 12:31
predzej podpisza code share z LO na WRO-WAW i beda wozic swoich wizytorow.
Koszty. Centrum Obsłgi to nie buiro, w którym dokonujesz rezerwacji face to face. Dla klienta nie jest ważne, dokąd dzwoni w danej sprawie, a linia może zaoszczędzić na kosztach pracy czy wynajmu powierzchni buirowych.
Podobnie jest np z easyJetem, który ma centrum obsługi telefonicznej w Poz, a dzwonią tam głownie klienci UK.
Madej - centrum rezerwacyjne to nie salon sprzedaży tylko hala z ludźmi w słuchawkach, którzy obsługują klientów przez telefon. Nie ma znaczenia gdzie się znajduje. Nie sądzą żeby ruch spowodowany otwarciem takiego centrum uzasadniał otwarcie połączenia (zapewne po początkowych szkoleniach itp, kilka-kilkanaście wizyt w miesiącu).
nie rozumiem dlaczego Qatar otwiera to centrum we WRO, tzn. brak jest tu jakiejkolwiek logiki, zaczynają loty do WAW a centrum rezerwacyjne otwierają we WRO nie kumam tego.
krzysiekl
2012-10-03 12:10
mogą zrobić taki trójkąt - Doha - Warszawa - Wrocław - Doha ;)
malin może nawet na A380 ;-) , przebudź się do Warszawy nie będę latać każdego dnia a ty chcesz żeby do Wrocławia latali każdego dnia
gosc_16b8b
2012-10-03 11:45
na otwarcie na 100% sie pojawia goscie przylatujacy maszyna Qatar'a
gosc_aa427
2012-10-03 11:44
a może LOT by się wreszcie zaczął w Polsce rozwijać, bo to co obserwuję , to jest śmieszne zwijanie się z rynku i jeszcze pomysł, by oddzielić się zupełnie od eurolotu załamuje...
krzysiekl
2012-10-03 11:27
nie B777 tylko B787 ;)
A dlaczego nie mieliby tu latać? Jeżeli jeszcze jakieś firmy by przyciągnęło to otwarcie, to ruch biznesowy na pewno będzie. Może małego Airbusa raz dziennie?
W Poznaniu na przykład jest centrum finansowe Carlsberga, Sas dołożył niedawno trzeci rejs do Kopenhagi, a podobno na niektórych rejsach porannych prawie sami z jednej firmy lecą.