krzysiekl
2012-09-24 09:01
Chciałbym choć porządne koleje niskiej (Takiej do 160km/h) prędkości bo teraz mamy może z dwie linie w stanie przeciętnym (a i tak w remoncie od zawsze) a poza tym katastrofa i pociągi jadące 40km/h na magistralach (Kraków - Katowice żeby nie szukać daleko, może ktoś pomyśli o połączeniu lotniczym Balice - Muchowiec:P no ale jest...UniBus)
spotter10
2012-09-24 08:28
Marzenia... niestety, ale polska megalomania i chęć posiadania lotniska w każdym mieście nie pozwoli na rozwój takiego scenariusza. Szybkie koleje w Polsce? Nie prędko! Niestety, ale w Polsce brakuje człowieka ze spójną wizją, którą można by nakreślić i powoli do tego dążyć. Niestety co wybory, to zmiana ludzi a zatem i zmiana koncepcji, bo w końcu kto będzie realizował plan poprzednika? W końcu te poprzednie plany są zawsze złe!
gosc_b5449
2012-09-24 00:26
gosc_bff5d: oczywiście, masz absolutną rację, to jest właśnie przyszłość transportu, a nie liczenie na połączenia lotnicze 4 x dziennie Kielce - Zielona Góra.
gosc_bff5d
2012-09-22 16:03
No to mamy skad wziac pieniadze na przedluzenie CMK do GDN i budowe linii Y i na ich przecieciu zbudowanie CPL. Wtedy bedziemy mieli doskonale polaczenia szybka koleja miedzy GDN, BZG, KRK, KTW, POZ, WRO, LCJ i WAW i przystanek posredni pod CPL. Wtedy polaczenia lotnicze pomiedzy tymi miastami stana sie niepotrzebne (wystarczy code sharing z operatorami kolejowymi) i samoloty bedzie mozna wykorzystac na trasach miedzynarodowych: z/do CPL zwiekszajac jego mozliwosci tranzytowe oraz z/do portow regionalnych.