Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_8b333
2012-10-01 15:26
Wspaniala organizacja LOTu. Wrocilbym chetnie tym cudem do londynu ale: 1 styczen to troszke poroniona data- nie chcialbym im zapaskudzic tapicerki:) brak polaczenia z portami regionalnymi, a bujanie sie po sylwestrze do wawy pkp to poroniony pomysl
krzysiekl
2012-09-24 10:27
wyląduje to nie ale mógłby przelecieć na niskiej wysokości:P
czapl1997
2012-09-23 01:11
Ludzie wyluzujcie! Za chwilę będziecie mieli problem, że dreamliner nie wyląduje na polu przed waszym domem.
gosc_08b09: wystarczył mi A380 w "Warszawce";-) Nie napinaj się, bo Ci gumka pęknie:-)
gosc_b35fd
2012-09-22 14:56
730 zł za bilet na trasie z Warszawy do Pragi - dużo! Oby udało im się zapełnić te samoloty. Tym bardziej, że w inne dni kiedy nie jest podstawiany 787 lecz mniejsze samoloty biletycsą dużo tańsze. Podobną akcję promocyjną miał Air France jak do floty dołączył A380. Latał wtedy na trasie CDG-LHR-CDG, tylko, że bilet kosztował 50 euro w obie strony ze wszystkimi opłatami
gosc_08b09
2012-09-22 12:49
Kolega Mietek ma widoczny zal, ze Lufa pokazala swojego 747-8 w GDN i ominela Warszawke? Szkoda, ze LOT-owski 787 nie bedzie szerzej prezentowany na krajowych lotniskach.
gosc_af643
2012-09-22 07:59
brawo brawo, to sie CSA napatrzy
Też mnie zastanawia ilość Pragi i Budapesztu ale to pewnie pokazuje w jakie rynki celuje LO. Po co ma latać do hub-ów z których ludzie i tak raczej nie wybiorą LO, bo mają bezpośredni lot. Dziwi brak CDG ale może musieli by mieć jakąś zgodę n podmianę samolotu? MAD nie ma, bo rotacja jest zbyt długa i zrobiłby tylko jedną w jeden dzień.
gosc_cddfe: Ty na prawdę myślisz, że B747-8 Lufy nie miał lepszych miejsc do pokazania się niż GDN i jego "biznes"? To był przypadek, że akurat było euro i Niemcy siedzieli w Gdańsku, ogarnij się;-)
gosc_11b41
2012-09-21 12:29
Nie wiem dlaczego ale oficjalna lista na stronie LOT-u w ogole nie wymienia LHR. Czy to pewne ze 787 przyleci na Heathrow?
gosc_a382a
2012-09-21 04:17
kiepsko ułożona ta siatka, LHR powinno być tuż przed Świętami i po Nowym Roku, Kierunki wschodnie na ich Święta. Za mało FRA, Brak MAD, CDG, BCN, AMS. No i loty po kraju KRK, KTW ......
gosc_66242
2012-09-20 22:42
shorty: cala dreamtour zwiazana jest z tym, ze celem treningu piloci musza polatac po Europie, wiec przy okazji robi sie show... a ze o sloty w Europie nie latwo, to robi sie podmiany na rejsach rozkladowych.
Hmm, tak mnie postraszyliscie cenami, ze kupilem Kijow za 792 zl na 17.12:-)
Dziekuje bardzo za te liste, redakcja musiala troche popracowac:-)
gosc_371af
2012-09-20 20:05
Brak lotów z LCJ to fakt kpina. Oby niedługo powstała jakaś prawdziwa prywatna linia ... która będzie obsługiwała loty ze wszystkich regionalnych portów lotniczych w PL.
gosc_459d8
2012-09-20 20:00
brak Barcelony, Rzymu Paryża, za dużo Pragi
gosc_6c798
2012-09-20 19:27
brak lotow z ktw to fakt kpina. Oby niedlugo powstala jakas prawdziwa prywatne linia np. OTL Polskie Linie ;p
gosc_cddfe masz 100 % racji to jakieś nieporozumienie, byłem jak przyleciał A380 LH , sniadanie , szampan, przemówienie i pokaz samolotów wielkie show ktore pokazuje kazda TV. Lecialem tez takim samolotem wczesniej w SQ i fajnie było to porównac. tyle rejsów dla zwykłych zjadaczy chleba nie ma sensu to zadne promo tour to po prostu jakas żenada, ponadto stawiaja na klase biznes po 10 tys wiec chyba troch brak spójności.
Szkoda, że z Katowic nie da się załapać na ani jedną rotację Dreamlinera tak, aby obrócić w ciągu jednego dnia. Bo LOT skasował ranny rejs (6.00) KTW-WAW oraz wieczorny powrót WAW-KTW. Więc zawsze trzeba nocować w Warszawie. Tym samym odciął Górny Śląsk od Dreamtouru oraz od wielu połączeń tranzytowych. Widać my, jako Ślązacy jesteśmy, jak powiedział jeden z polityków, "zakamuflowaną opcją niemiecką" i mamy Lufthansą latać. Tylko, czy LOT rezygnując z obsługiwania 2-milionowej aglomeracji i oddając ją Lufie nie strzela sobie w stopę??
gosc_0fae6
2012-09-20 14:19
Ceny sa kosmiczne bo ludzie sa bardzo hetni zeby sie przeleciec tym samolotem. Nic nowego w Japoni ludzie za pierwszy lot na 787 placili od $10000