piąty pewnie sprzedał. Piróg w którymś wywiadzie powiedział że wartośc slotów na LHR to 20 mln ( waluty nie pamiętam :)) za sztukę
w kontekście odejścia 737 czwarty slot by się przydał. Mamy tu namacalne porównanie 162/147 vs 112 miejsc w samolocie.
madej, to sie zdecyduj sa czy ich nie ma :P madeju a LO miał 5 par slotów na LHR jak chcesz wiedzieć.
na LHR nie ma slotów, tzn. są ale są bardzo drogie i nie każda linia chce za wszelką cenę je pozyskać. Swiadczy o tym m.in. marginalizacja przewoźników ktore wymieniłem wcześniej w poprzednim poście z byłych republik związku radzieckiego, które zgrupowały się na gatwick w tym Estonian Air. Przykładem tego jest też nasz LOT ktory od lat 90 nie dokupił żadnego slotu na LHR a przydałby się czwarty rejs dziennie, szczególnie w kontekście odejścia ze służby 737. Liczba dostępnych miejsc na tej trasie zatem będzie mniejsza a ruch jest spory, więc należałoby w tej sytuacji pomyślec o czwartym locie w ciągu dnia.
moze tansza byla para slotow na LCY niz LHR?
może dlatego że sloty które np ma LOT wynikają z dawnych umów bilateralnych - tak sie chyba pisze :)) - i są pozostałościami z czasów przed otwartym niebem , tak mi się wydaje - a wtedy wielu krajów po prostu nie było
mnie zawsze zastanawiało czemu żadna z mniejszych linii byłych krajów ZSRR nie operuje na heathrow tylko na gatwick dla przykładu własnie Estonian Air, Aerosvit i Ukraine International Airlines to samo, to samo Belavia, Air Baltic to samo. Następny przykład Air moldova.
London City - no proszę ! Nie jest to chyba najtańsze lotnisko ;)
To raczej chodzi o przesiadki w Tallinoe a nie Londynie :)
Z Tallina przez Londyn City do Helsinek, Moskwy, czy Sankt Petersburga?!:?! Ten prezes Estonian Air ma chyba coś z głową, żeby twierdzić że biznes tak będzie podróżował ;)