Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_a8585
2012-09-19 17:45
Od listopada. Sprzedaż od jutra bodajze
gosc_da056
2012-09-19 12:04
No super tylko od kiedy zwiekszy to oferowanie? Podali od kiedy dodatkowe rejscy beda dostepne w systemie rezerwacyjnym?
gosc_07780
2012-09-19 10:19
W moim przypadku transfer z STN był przeważnie tańszy niż z LTN. Głównie latałem na STN, ale ostatnio parę razy zaliczyłem LTN. Mimo, że o poranku wszystkie Wizzy z Polski lądują niemal jednocześnie to wyjście z terminalu nie zajmowało mi więcej niż 15-20 minut. Kolejki do odprawy paszportowej były krótkie. Na STN najkrótszy czas jaki mi się udał osiągnąć to było ze 40 minut. No ale coś za coś STN jest większe i więcej oferuje możliwości lecenie dalej. Jak do Londka miałbym lecieć to minimalnie preferowałbym LTN niż STN, pomijajac to, że w moim przypadku W6 ma ciekawsze godziny niż FR.
W LUTON byłem tylko raz stąd pewnie moje uprzedzenia :) jakoś mi zawsze bardziej pasuje FR na STN. Jest tam po prostu logistycznie prościej - pociąg od A do B z terminala i koniec.
krzysiekl
2012-09-19 09:52
nie mniej cena miewa znaczenie i tu korzystniej wypada Luton ;)
nie piszę o autobusie tylko pociągu Stansed EXPRESS jedzie rzeczywiście około 45-50 min - zawsze wydawało mi się krócej :) a te przesiadki w LUTON...rozmowa jest pewnie mocno teoretyczna gdyż każdy ma swoje przyzwyczajenia
krzysiekl
2012-09-19 09:27
z północy na południe, nie wiem skąd wziąłem ten zachód..
gosc_d8476
2012-09-19 09:27
marcowy eee wybacz ale jakieś bzdury piszesz. Wg rozkłady easybus STN-Baker Street jedzie 1h20min z LTN na Baker Street jedzie 1h-1h10min tak więc czas dojazdu zbliżony.
krzysiekl
2012-09-19 09:25
@marcowy z STN bliżej? Stansted Express jedzie z 50 minut (do Liverpool Street), kosztuje przeszło 20GBP.
z Luton jest przesiadka z autobusu ale wliczona w cenę biletu który jest tańszy (niecałe 15GBP) a podróż _łącznie_ zajmuje 45 minut (do St Pancras). Dodatkowo Luton znajduje się na linii "przecinając" Londyn z północy na zachód więc łatwiej dojechać w południową część Londynu i dalej choćby na Gatwick (sam się kiedyś przesiadałem Gatwick-> Luton), proste jeden pociąg i krótka końcówka w autobusie.
zobacz link
krzyniu 30: jest duża różnica pomiedzy STN a LUT: centrum Londynu z STN to tylko 30 min bezpośrednio z terminala a z LUT najpierw autobus, potem przesiadka, a pociąg jedzie chyba z godzine
krzysiekl
2012-09-19 08:48
@gosc_c44cf
do pracy albo w ramach pracy (ja latałem na szkolenie), inni latają na...urlopy (znajoma w zeszłym tygodniu właśnie FR na STN) choć zgadzam się, że zasadnicza część ruchu to wyjazdy zarobkowe lub odwiedziny rodziny przez tych którzy osiedli tam na stałe. Co do przesiadek to dlaczego FR nie wprowadzi takiej opcji? Pobieraliby za to dodatkową opłatę oczywiście więc byłoby drożej niż biletu kupione oddzielnie - ale większe bezpieczeństwo (taka forma ..ubezpieczenia). Może być nawet tak, że bagaż trzeba odebrać i nadać jeszcze raz samemu :)
krzyniu30
2012-09-18 22:10
gosc_c44cf dokładnie. STN to tanie lotnisko na przesiadki. Sam korzystam,często.
gosc_c44cf: Do STN ludzie latają nie tylko do pracy ale też na przesiadki aby udac się do Hiszpanii, Grecji, Włoch
A od kiedy te 2 loty dziennie do STN? już od zimowego rozkładu? Bo na stronie FR nie można jeszcze rezerwować.
Swoją drogą FR mógłby uruchomic jakies rejsy z KTW do Niemiec.
Z pewnością wiele osób przejdzie z W6 na FR po wprowadzeniu opłaty za duży bagaż podręczny na wszystkich trasach W6 w najbliższym czasie. Beda mieć wiecej polaczen od W6 ktory od listopada zmniejsza LTN do 12x.
gosc_c44cf
2012-09-18 20:39
A trasy sa konkurencyjne - tam lataja ludzie do pracy tylko i wylącznie.
krzyniu30
2012-09-18 19:52
gosc_8997e No rzeczywiście wielka różnica Stansted a Luton. Jedno i drugie poza Londynem.
krzyniu30
2012-09-18 19:49
Swoją drogą samolot im by się tam przydał ,żeby powalczyć z WIZZ rannym połączeniem .Wizz leci z samego rana. Wielu ludziom pasuje być w Londynie wcześnie.