Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_c3773
2012-09-16 20:38
Malo osob moze lata moze bo to 40km od Katowic....KRK nie jest az tak zle, bo to 11km od Krakowa, i jeszcze jest pociag do tego.... a na KTW trzeba 1 godzine busem sie targac, do tego 40 min lot, 30 minut oczekiwanie na bagaz, i jeszcze czekanie na busa.... moze jednak nie ktorzy wala pociagiem bo blizej....
gosc_8b0a0
2012-09-14 11:16
@gosc_daf5d - masz rację, przy rozkopanym dworcu pkp, rozkopanym rynku i okolicach, związanym z tym korkach na nielicznych jeszcze przejezdnych ulicach w centrum KTW, kolej staje się mniej atrakcyjną opcję na dotarcie do stolicy.
gosc_daf5d
2012-09-14 09:52
Kilka razy leciałem w tym roku do Warszawy z Katowic i zawsze większość pasażerów (w tym i ja) leciała dalej. Jeśli mam dojeżdżać do Katowic (dworzec PKP rozkopany i w przebudowie) potem pociągiem do Warszawy, a potem z tobołami przez miasto na lotnisko, to, sorki LOT, ale Lufthansa ma lepszą ofertę. Nadaję bagaż w Katowicach, szybki tranzyt we Frankfurcie i o nic się nie martwię do końca podróży. I żaden Dreamliner tego nie zmieni.
gosc_a5180
2012-09-14 09:19
No coz, do Warszawy mozna sie wygodnie dostac Intercity z Katowic. Biarac pod uwage czas zmarnowany na dojaz na lotnisko w K-ch i w W-wie, odprawe i tak dalej to pociag akurat dojedzie spokojnie do centrum stolicy... no i raczej taniej niz drozej.
gosc_18ac8
2012-09-14 08:33
W końcu ktoś poszedł do rozum do głowy, w tym roku leciałem 3razy, pierwszy - E170 obłożenie około 80%, drugi - E170 23osoby, trzeci ATR42 - 11osób.
gosc_afbaf
2012-09-14 01:01
no ale co by nie mówić - jeśli w przypadku KTW-WAW często trafia się obłożenie niższe niż 70% to nie jest ok. Na trasie KRK-WAW przy dużo większej liczbie połączeń to się prawie nie zdarza.
Z drugiej strony, takie ograniczenie częstotliwości raczej nie poprawi statystyk.
gosc_4a610
2012-09-14 00:13
gosc_216b4 - najlepiej więc zamknijmy Pyrzowice, skoro wszystkim bliżej do Balic... A najlepiej zamknijmy wszystkie regionalne lotniska, zostawmy Warszawę. W końcu to też niedaleko.
Od sezonu zimowego w POZ będzie bazował Q400 w zamian ATR.
Będzie robił POZ-MUC-KTW-MUC-POZ-MUC-KTW-MUC-POZ.
Natomiast w zamian ATR do FRA z POZ, pojawi się nastałę E70.
gosc_e1856
2012-09-13 22:06
A w przyszlym roku całkowicie zamkną bo stwierdza ze nikt nie lata :) Ehh co za ludzie...
Z Poznania ja już w czerwcu leciałem do Wawy o 17:50 Dashem.
gosc_216b4
2012-09-13 20:28
gosc_7e9fc: wez pod uwage, ze mieszkajac na slasku rownie dobrze mozesz poleciec z Balic... dla niektorych mieszkancow Slaska sa one polozone blizej (jesli chodzi o odleglosc i czas przejazdu) niz Pyrzowice. Z Balic do WAW jest 6 czy 7 codziennych rejsow do WAW nowiutkimi Q400, a nie starociami made is Sweden czy made in France & Italy;-) Q400 beda latac teraz na wszystkich polaczeniach krajowych oprocz KTW i POZ oraz BZG (ale te sa obslugiwanylacznie przez SF3 z zalozenia).
gosc_7e9fc
2012-09-13 19:51
Czyli sytuacja wygląda tak: Katowice-Warszawa 10 rejsów tygodniowo. Katowice-Frankfurt 21 rejsów tygodniowo, Katowice-Monachium 14 rejsów tygodniowo, Katowice-Dusseldorf 7 rejsów tygodniowo. 4 razy więcej połączeń do Niemiec niż do Warszawy. Pytanie brzmi: gdzie będzie sie przesiadał pasażer ze Sląska?
gosc_45ea5
2012-09-13 19:17
A niech w końcu ten LOT idzie do d...Zawsze Katowice traktowane są po macoszemu i spychane na margines. Czas na zmiany kiedy w końcu będzie konkretny operator typu Silesia Air???
@ktw. wiadomo ze jak samolot stoi na lotnisku to nie zarabia, ale lepiej to niz mialby latac i przynosic straty
Kolejna sprawa - nie wierzę że w niedzielę nie ma wolnej maszyny na choćby jeden rejs WAW-KTW-WAW
Myślę, że LOT będzie zmuszony uruchomić jeszcze jakis jeden rejs. Wybrańcy narodu - mam na myśli darmozjadów z Sejmu, muszą jakoś wrócić popoludniami i wieczorem. A wiadomo że w pociągu niektórzy nie wysiedzą po ciężkiej pracy w parlamencie.
gosc_11093
2012-09-13 17:05
Od kiedy zmniejsza się liczba lotów??? tzn od jakiej daty rozpoczyna sie sezon zimowy w rozkładzie LOTu?
gosc_c529a
2012-09-13 16:31
ja z koleii mam inne doswiadzenie. Poranny WAW-KTW obłożony na wiosnę był w ok. 70-80% natomiast powrotny jakos po 18tej prawie zawsze na FULL
gosc_c2056
2012-09-13 16:15
Lecialem na tej trasie 14 razy w tym roku ,Dwa razy samolot byl odwolany.Oblozenie kiepskie.Raz nawet bylo dziewieciu pasazerow.Byly to loty weekendowe.Nie dziwie sie ze wygrala ekonomia.Lot musi wreszcie zarabiac ,bo to juz ostatni dzwonek.
gosc_c4541
2012-09-13 15:08
Idźcie z tym Saabem i tym całym SprintAir:) marny poziom, aż dziwię się, że LOT współpracuje z tą firmą.