Brussels Airlines odlatuje z Warszawy

Brussels Airlines odlatuje z Warszawy Brussels Airlines kasuje połączenie z Warszawy do Brukseli. Ostatni rejs do Belgii został zaplanowany na 27 października 2012 roku.Obecnie połączenie między lotniskiem Chopina a Brukselą obsługiwane jest przez Brussels Airlines codziennie. Popołudniowe rejsy realizowane są samolotami Avro RJ85 lub RJ100.- Z przyczyn biznesowych likwidujemy rejsy z Brukseli do Warszawy....
12/09/2012 13:33   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ambrogz 2012-09-17 15:05   
ambrogz - Profil ambrogz
prawda prawda jsg
jsg 2012-09-17 14:49   
jsg - Profil jsg
Oczywicie przez W6 i FR
jsg 2012-09-17 14:48   
jsg - Profil jsg
ambrogoz: nie WAW tylko WMI; nie BRU tylko CRL.
ambrogz 2012-09-17 14:28   
ambrogz - Profil ambrogz
przypuszczam ze tak sie stalo gdyz BRU - WAW jest obslugiwana przez za wielu przewoznikow eg lot ryanair i wizzair

sn mial tylko polaczenia w srodku dnia i lataly one raczej srednio zapelnione i z PL malo latalo pasazerow na SN loty do afryki

zgadzam sie z innymi ze ceny lotu pojda do gory
gosc_f3f8c 2012-09-13 18:42   
gosc_f3f8c - Profil gosc_f3f8c
wielka szkoda, bo lot ceny podniesie na tej trasie. szkoda, szkoda. konkurencja jest podstawa zdrowego biznesu i realnych cen .
humbak 2012-09-13 17:40   
humbak - Profil humbak
To sie narobi tłoku eurodeputowanych na LOTowskich Brukselkach...
pcharasz 2012-09-13 11:56   
pcharasz - Profil pcharasz
Dokładnie, paxowie są od siebie oddzieleni, mimo że fotele są te same, ci z b.light siedzą z tyłu, za b.flex, którzy z kolei siedzą za b.business. Przynajmniej tak to wygląda na trasach europejskich, nigdy nie leciałem z SN na long-haulu.
gosc_a8e55 2012-09-13 11:50   
gosc_a8e55 - Profil gosc_a8e55
gosc_d4341: odejście SN to żadna strata? Tratata a potem w innym wątku pewnie krytykujesz LOT za nieziemskie ceny na niektórych trasach. A ma nieziemskie ceny na trasach na których jest monopolistą. Wystarczy wziąć pod uwagę przykłady tras z których odeszła konkurencja i co wtedy się dzieje z cenami LOTu. Na tej samej zasadzie można byłoby się cieszyć gdyby odeszły LCC - bo to bylejakie linie. Ale warto sobie przypomnieć jakie były ceny biletów 10 lat temu gdy LCC nie było.
krzysiekl 2012-09-13 11:31   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Te klasy są oddzielone od siebie jak Economy Premium od Economy czy też pasażerowie są wymieszani?
(w PAL było ponoć kiedyś tak, że Ci z 'tańszą wersją' siedzieli z tyłu samolotu i mieli oznaczenia na fotelach, że nie dostają posiłków).
pcharasz 2012-09-13 11:19   
pcharasz - Profil pcharasz
Tak, SN rozróżnia dwie klasy ekonomiczne, w zależności od taryfy: b.flex i b.light. W b.light obowiązuje podobny koncept co w low-costach w zamian za niższą cenę, w b.flex m.in. dostajesz posiłek.
krzysiekl 2012-09-13 11:03   
krzysiekl - Profil krzysiekl
w ekonomicznej są różne posiłki zależnie od ceny biletu?
pcharasz 2012-09-13 10:59   
pcharasz - Profil pcharasz
gosc_d4341, chyba nigdy nie leciałeś SN, biznes klasę mają na naprawdę dobrym poziomie na trasie WAW-BRU, a w economy flex zjesz dużo lepiej niż w żadnej innej linii europejskiej. Jeżeli oceniasz całą linię po standardzie b.light gdzie kupujesz bilet za grosze, to gratuluje...
krzysiekl 2012-09-13 09:43   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_3ef8a

oj zdziwiłbyś się tutaj są tacy którzy latają tak często jak ja jeżdżę autobusem;)

Nie wiem dlaczego pisze się, że to "first class" to po prostu porządne linie które oferują loty międzykontynentalne, co świadczy więc o tym, że ktoś uznał iż w Polsce jest spore zapotrzebowanie na takowe.

Gdyby EK (i inne z tego rejonu) nie umiały zdobywac klientów to by się tak nie rozwijały. Widać jednak ludzie nie podzielają Twojego zdania skoro lecac ze wspomnianego MUC czy VIE wybierają lot z przesiadką(!) zamiast bezpośredniego lub z przesiadką gdzieś w Azji.
Ale fakt, nie leciałem nigdy innymi liniami ale w EK mam czasem wrażenie że to taki premium LCC ;)
(np. widac to po sposobie wyboru taryf przy zakupie biletu, nie ma tradycyjnego podziału na jakieś Promo, Semi-Flex, Flex itp; w B777 ciasno układ 3-4-3)
gosc_d4341 2012-09-13 08:55   
gosc_d4341 - Profil gosc_d4341
Odejscie SN, to żadna strata, co może powiedzieć każdy który latał tymi liniami... Ceny takie jak w liniach tradycyjnych, a jakoś tanich linii lotniczych... poza tym wciąż lata LOT. A co ważniejsze latają Wizzair i od niedawna Ryanair..
gosc_2c4f6 2012-09-12 23:48   
gosc_2c4f6 - Profil gosc_2c4f6
gosc_3ef8a: zakładam, że jesteś kolejnym światowcem, który nie takie rzeczy widział na zagranicznych lotniskach, ale proponuję zejść na zapyziałą polską ziemię i napisz proszę jakim wydarzeniem na polskim rynku lotniczym wolno się w takim razie cieszyć? Po kilkunastu latach weszły do Polskie pierwsze linie długodystansowe i nie uważasz tego za wydarzenie? Jeśli jesteś takim światowcem to powinieneś zauważyć różnice w zamożności Polski i Zachodu, więc powienieneś wiedzieć że nie ma szans by Virgin Atlantic, AirNZ, ANA, South African czy Singapore weszły do Polski. Emirates i Qatar to wydarzenie, bo zwiększa się konkurencyjność na polskim rynku lotniczym. Na tej samej zasadzie odejście Brussels Airlines to ogromna strata bo zmniejsza się konkurencyjność na rynku. Ale rozumiem, że wielmożnego Pana to nie obchodzi, bo ma pieniądze na drogie bilety i drogie linie i liczy się dla niego tylko "serwis".
gosc_3ef8a 2012-09-12 22:56   
gosc_3ef8a - Profil gosc_3ef8a
Ludzie, przestancie w koncu feteszyzowac obecnosc EK w WAW. Najwidoczniej ich PR-owskie zagrania trafiajac do Waszych glowek, trafily na wielce podatny grunt, ze jestescie tak zakreceni na ich punkcie. Jak czytam androny typu 'Warszawa awansowala do pierwszej ligi dzieki otwarciu polaczenia EK do WAW' to rechocze sie po pachy z ich autorow. Ciekawe czy ktos z Was tak podnieconych pro-EK'owcow kiedys nimi chociaz sie przelecial albo sie przeleci teraz rejsem z/do WAW. Czy tylko tak bijecie piane? Ja mialem okazje leciec i to co moge powiedziec, ze znam wiele linii (np.Virgin Atlantic, AirNZ, ANA, South African, Singapore czy Swiss) o wiele lepszym serwisie i oferujacych duzo lepsze mozliwosci tranzytowe przez swoj wlasny hub. W Y sadzaja ludzi jak sledzie, w C i F leje sie tombak i barwiony na zloto plastik, czas tranzytu w kazda strone to kilka godzin... nic z tego, aby dorownac MCT jakie jest w VIE czy MUC: 25-35min, by wyladowac, przejsc do drugiego gejtu i odleciec dalej, byle szybciej dostac sie do celu podrozy. A co to Brussels, to mala strata, LOT ma duzo lepszy serwis na tej trasie. Moze teraz bylaby okazja, by dolozyli 4ty rejs na tej trasie (po 14 z WAW i o 17 z BRU) i ta trasa bylaby ich na dlugie lata, bez szansy na to by ktos inny zaczal na nim kiedys operowac.
gosc_df276 2012-09-12 22:23   
gosc_df276 - Profil gosc_df276
andrzejtoulon: uważasz, że Emirates czy Qatar w Warszawie nie ma się co podniecać? Sory to jakim wydarzeniem na polskim rynku lotniczym wolno się w takim razie podniecać? Nie trzeba być światowcem by zauważyć, że na zachodzie rynek lotniczy wygląda zupełnie inaczej.
andrzejtoulon 2012-09-12 21:42   
andrzejtoulon - Profil andrzejtoulon
Madej : aha, odnosnie Emirates , lataja z Nicei do Dubaju od paru ladnych lat codziennie i zadnego specjalnego podniecenie tu nie ma , ot taka destynacja jak kazda inna
madej 2012-09-12 21:26   
madej - Profil madej
andrzejtoulon: ja pisałem o EK w odpowiedzi na post goscia, który pisał że polacy nie mają kasy na latanie w odpowiedzi z kolei na mój post o tym, że EK otwiera szerokie możliwosci podrózowania dla Polaków :):):). i wtedy dałem przykład rosjan i czechów, ktorzy też raczej wcale tak dużo nie lataja a EK jest obecny na tamtych rynkach, z Marsylią to nie ma rzeczywiście nic wspólnego:):).
andrzejtoulon 2012-09-12 21:20   
andrzejtoulon - Profil andrzejtoulon
Madej a co maja czesi i rosjanie wspolnego z Marsylia ? Czegos tu nie rozumiem ?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy