gosc_a73ac
2013-01-27 12:18
Ale BER ma zastąpić nie tylko TXL - Tegel, ale także SXF - Schoenefeld, a dodatkowo zakładając dalszy wzrost ruchu pasażerskiego w tych portach BER może się rzeczywiście okazać za mały. Mimo tych prognoz to jednak tylko założenie, bo Niemcy sami nie są pewni czy tak naprawdę jest im potrzebny trzeci duży hub lotniczy poza FRA i MUC, no może dla Air Berlin, ale Lufthansa bez takiego hubu sobie da radę, tym bardziej, że zarówno FRA, jak i MUC też przecież będą się rozwijać... Przyszłość pokaże
gosc_da8cc
2013-01-26 21:06
Jak to bedzie za maly? Przeciez jest wiekszy niz Tegel?
gosc_b3d09
2013-01-26 18:17
Jako pracownik na TXL ciesze sie, ze nasz port przezyje sobie jeszcze troche czasu. Tragedii nie ma, czasami jest mniejszy lub wiekszy tlok, ale dajemy rade. BER juz w momencie otwarcia bedzie za maly i jak sie stanie cud to moze nas tak szybko nie zamkna :-)