Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_147a1: Kraków - Wrocław od wjazdu do zjazdu z autostrady spokojnie da się zrobić w 2 H może z minimalnym naginaniem przepisów, a jak ktoś ma mocne auto to już w ogóle. Osobną kwestią jest dojazd z autostrady do miasta bo to będzie różnie wyglądać no ale przecież na lotnisko też trzeba dojechać, a samoloty nie zawsze latają punktualnie. Tak więc konkluzja jest trafna, że to połączenie sensu nie miało.
pszn: skoro sam Eurolol mow, ze srednia cena biletu musi buc okolo 200zlotych przy dobrym LF to logicnz ejest,ze beda bilety w taj=kich cenach jak podalem...
wiesz jak sie skonczylo latanie za 99zlotych OLT...
gosc_0fbbf
2012-09-03 14:10
a czy Q400 ma wystarczający zasięg by obsłużyć te połączenia?
krzysiekl
2012-09-03 13:40
OLT miał dobre godziny lotów na wielu trasach, natomiast ilość połączeń i prób latania w relacjach gdzie nikt nigdy nie latał były przesadą.
gosc_147a1
a doliczyles czas na odprawe, dojaz na lotnisko z lotniska? no i policz koszty: skoro nie bedzie to polaczenie dla biznesu to nie licz, ze Kowalski da 200-300zlotych z abilet zeby byc pol godziny wczesniej...
Haha, już to widzę... Jak średnie ceny ELO na trasach krajowych to 300zł to ciekawe ile będą chcieli za lot do Paryża:D Powodzenia:)
Bilety OLT dobrze się sprzedawały bo były po 199zł....
gosc_147a1
2012-09-03 13:11
Wrocław-Kraków w 2h jadąc zgodnie z przepisami? Wybacz ale nierealne. W dwie godziny to może do Katowic dojedziesz jadąc zgodnie z przepisami. Dodając eraz czas oczekiwania na bramkach wyjdzie sporo więcej. Teraz przy płatnej A4 ktoś sie może skusić na WRO-KRK. Tanie połączenie pewnie nie bedzie stricte biznesowe. Minusem jedynie położenie Balic i skomunikowanie z Krakowem.
gosc_e8931
2012-09-03 12:31
gosc_6808d : jacy fachowcy, jaka siatka - zastanów się jaki sens miało połaczenie Poznań - Wrocław - 160 km samochodem, albo Wrocław - Kraków - 240 km autostradą czyli 2 godziny jazdy zgodnie z przepisami w momencie kiedy jeszcze autostrada z Katowic do Wrocławia była za darmo. To było wyrzucanie pieniędzy na czas (kto więcej i kto szybciej)
gosc_45cf2
2012-09-03 01:48
siatka i organizacja lotów a OLT była ok, tylko ekonomia z założenia dziwna ... ale gdyby najniższa cena biletu była w promocji równa kosztom, a pozostała pula sprzedawana z zyskiem, to każda linia będzie dochodowa i dla Eurolotu widzę dobrą przyszłość jeśli będzie miał więcej samolotów - RZE za kilkalat będzie odprawiał ponad milion paxów rocznie bo ma na to warunki i skuteczną politykę
gdyby Eurolot zatrudnił FACHOWCÓW m.in. od układania siatki połączeń z OLTu to pewnie szybciej by się rozwinął i zagospodarował rynek poOLTowski ... bo trzeba przyznać, że pracowali tam ludzie mający pojęcie o dobrym lataniu ...
tak tak...siatka OLT BYLA SWIETNA...widzisz chyba jak sie skonczyla...
gosc_bf49a
2012-09-02 23:47
znowu do tomcza: aaaaaaa i nie JEsionka, tylko JAsionka - jak nie ma pojęcia, to się lepiej nie wypowiada - będzie zdrowiej! ;-p
gosc_0ff49
2012-09-02 23:45
tomcza: 6mln zł rocznie (24mln w 4 lata) to nie kilkanaście, a kilka mln - nie siej plotek! ;-p
Do gosc_7d9d6 piszesz aby inne lotniska brały przykład z władz Jesionki co do połączeń i przewoźników ??? ale w czym przykład , mają dopłacać z publicznych pieniędzy tak jak RZE do połączeń np: FR kilkanaście milionów złotych rocznie . Czyli kupowanie przewoźnika aby tylko zechciał latać. Jeśli to masz na myśli to faktycznie bardzo dobry przykład !!!
gosc_6808d
2012-09-02 20:49
gdyby Eurolot zatrudnił FACHOWCÓW m.in. od układania siatki połączeń z OLTu to pewnie szybciej by się rozwinął i zagospodarował rynek poOLTowski ... bo trzeba przyznać, że pracowali tam ludzie mający pojęcie o dobrym lataniu ...
gosc_7d9d6
2012-09-02 18:42
RZE ma piękny i nowoczesny terminal oraz 3200m pas startowy, a zaradność lokalnych decydentów może być wzorem dla innych mniejszych portów lotniczych w dużo większych miastach - niech LUZ oraz LCJ, BGZ, SZZ i inni biorą przykład jak skutecznie rozruszać lotnisko ! Eurolot powinien zbazować minimum po 1.samolocie w każdym regionalnym porcie lotniczym i rozwijać siatkę destynacji krajowych oraz zagranicznych ... dobre myślenie to powodzenie !
gosc_51c09
2012-09-02 18:19
trudno nazwać eurolot poważną linią, skoro niespełna dwa miesiące przed końcem sezonu letniego, nadal nie wiadomo jak będzie wyglądała siatka na sezon zimowy...
gosc_74b6f
2012-09-02 15:59
do gosc_561b9 : Z moich znajomych z Rzeszowa wiekszosc wyjechała za praca do Krakowa/ albo zagranicę. Po otwarciu A4 proces wysysania przez Kraków jeszcze przyspieszy...
Nie ma watpliwosci ze w perspektywie 4-5 lat Lublin przegoni Rzeszów pod wzgledem liczby paxow. O tym, jak bardzo wladze Jasionki boja sie Lublina swiadczy chocby to ze nie zgodzily sie udostepnic ( i to odplatnie ! ) statystyk ilu mieszkancow woj. lubelskiego lata z Jasionki...
gosc_54df0
2012-09-02 14:50
EUROLOT lepiej niech pracuje nad punktualnośćia AKTUALNYCH rejsów a niech póżniej rozwija siatkę bo skończy jak OLTex :)
Kasjanek: A gdzie samoloty mają latac w południe ? OLT Express wykorzystywał swoje samoloty w ten sposób, że większośc czekała x godzin na kolejną rotację, a jak wiadomo - samolot na ziemi nie zarabia.