Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_73c27
2012-08-27 23:45
Ja nawet kupilem taniej:)
gosc_02bc0
2012-08-26 16:59
Lax od 2899 zł ?? Przedwczoraj znalazłem taniej ;/
usuniety
2012-08-26 12:21
gosc_d6c51:być podwykonawcą, a być integralna częścią firmy też jest różnica. W twoim wypadku Bombardier był podwykonawcą dla B747.
gosc_d6c51
2012-08-26 12:06
b737800max, Z Bombardiera w Montrealu wiozłem elementy nośne podłogi B747 do Everett, w De-Havilland w Toronto pracuje mój kolega, który jest projektantem i od czasu do czasu jeździ do Seatlle pomagać w projektach Boeingowi. Może rzeczywiście nic nie mają te firmy ze sobą wspólnego...:)
usuniety
2012-08-26 11:06
gosc_1e3c4: po pierwsze Bombardier to całkowicie inny segment rynku i osobna firma. De havilland nie istnieje bo połączył się z Bombardierem. Rolls Royce dostarcza tylko silniki dla samolotów. Boeing owszem, jest zlepkiem takich firm jak : McDonnel Douglas, Vertol AC a 2 lata temu przejęli jakąś firmę co robi dla nich część kadłuba B787.
piotrek737
2012-08-26 10:52
Koledze chodziło pewnie o korozję, która dotyka w A320 łączenie skrzydeł z kadłubem ;) Co do zamówień to na koniec roku A320neo vs B737 MAX się wszystko wyrówna i będzie podobna liczba. A w przyszłym roku Paris Air Show więc tam MAX będzie rządził ;)
gosc_1e3c4
2012-08-26 10:31
b737800max, a niby Boeing nie jest zlepkiem? Są w nim części Bombardiera, De-Havillada, Rolls-Royca itd... Wystarczy zobaczyć listę podwykonawców Boeinga i dziw bierze, że to się trzyma całości:)
usuniety
2012-08-26 02:29
czapl1997: prawda jest taka, że tylko dzieki temu, że Airbus wcześniej ogłosił od Boeinga wersję o oszczędniejszym silniku, zdobył tak sporo zamówień. Identyczna sytuacja była gdy Boeing ogłosił program B787 - też nawał orderów (ups, zamówień). A350 został ogłoszony później i tez jak B737MAX ma mniej zamówień.
czapl1997
2012-08-25 19:06
Jakoś a320 jeszcze latają i mają więcej zamówień na NEO, niż "Bołing" na MAX
gosc_1390f
2012-08-25 18:05
to nie tylko A-320. W 737 tez niektore czesci zzera rdza.
gosc_4142d
2012-08-25 17:53
Tak gwoli ścisłości , rdze czy korozje bo to są dwie rożne rzeczy.
usuniety
2012-08-25 17:35
gosc_92cc7: a no są, skoro w niektórych A320 wykryto rdzę...poczytaj sobie.
usuniety
2012-08-25 17:33
Jakby nie patrzeć, Airbus to zlepek różnych europejskich firm lotniczych: Messerschmitt, CASA (jako Airbus Military), DaimlerChrysler Aerospace, Dornier, Bolkom &Blohm, Aerospatiale (jako ATR ale jest ramach EADS) czy PZL OKĘCIE (jako Airbus Military).
gosc_92cc7
2012-08-25 17:05
@madej
Airbus nie jest samolotem produkcji francuskiej, tylko międzynarodową korporacja która ma tylko siedzibę w Francji , a co do twojej poprzedniej wypowiedzi jakie to są metale stosowane w samolotach które może pożerać rdza??
bo wszyscy wolą obskurnego słonia produkcji francuskiej.
usuniety
2012-08-25 16:12
gosc_ddd6d: dodam tylko, że Arik Air zamówił jeszcze 2 sztuki. A co to tego "nikt ich nie chce" nie byłbym taki pewien - mówi się, że pare linii jeszcze jest zainteresowanych B747-8.
gosc_ddd6d
2012-08-25 15:48
747-400 Lufthansy ze stara kabina jest juz coraz mniej, nadchodza jak tu kolega nizej napisal kolejne 747-8 - to fajna maszyna, ale dla Boeinga to straszna porazka bo poza cargo nikt ich nie chce (tylko Korean i Lufa).
usuniety
2012-08-25 15:01
shorty: po co mają wymieniać coś w B747-400 jak za chwilę będą przylatywać następne B747-8?
SQ to istrzostwo świata jak dla mnie. Pamietajcie tez ze Arabowie jak i hindusi zawsze robia duzo balaganu wokół siebie. LH est fajna ale w nowych samolotach macie racje ze ich 747 do sina czy kuala to troche stare zabawki i za te cen powinni juz wymienic.
ja LH tylko na krótkich trasach czasem latam. Raz lecialem z nimi dalej do Singapuru. Na moje nieszczescie starym 747 bez systemu rozrywku. Jakaś masakra to było. Choć nie przecze chciałbym się przelecieć ich nowym nabytkiem 747-8. Lufthansa oprocz Korean Air bedzie jedynym uzytkownikiem tych samolotów. Drugi raz leciałem do SIN już Singapore Airlines jeszcze w czasach kiedy mieli 747. Standard bez porównania i maszyna dużo bardziej zadbana, przynajmniej rdzy nie było widać spod klap.