gosc_c0df1 nieprawda. Redukuje też z KTW.
gosc_c0df1
2012-08-25 22:26
Pan prezes poznańskiego lotniska mówi o dużym znaczeniu lotów do europejskich hubów, ale nie wspomina o tym, ze Lufthansa zmniejsza czestotliwosc lotow z Frankfurtu do Poznania w sezonie zimowym (z 7 do 6 tygodniowo). Poznan to jedyne polskie lotnisko, na ktorym Lufthansa redukuje liczbe lotow w nadchodzacym sezonie.
gosc_0f9a5
2012-08-25 21:24
Pan Prezes Wiatrowski niech lepiej zadba o połaczenia bo coś Poznań zaczyna je w tempie zastraszającym tracić
gosc_72029
2012-08-23 23:05
Ladowalem 2 razy w ostatnich kilku dniach w POZ i w hali przylotow sa puste sciany, czy lotnisko nie chce zarobic na reklamach? co z marketingiem... ?
Każdy kij ma dwa końce, a proca to nawet trzy. Niski udział lowcostów oznacza zarówno stosunkowo dobry i stabilny udział linii tradycyjnych, ale z drugiej strony można powiedzieć, że za mało jest linii niskokosztowych, co już takim powodem do dumy nie jest. Chociaż osobiście też uważam, że mamy w Poznaniu dobry, zrównoważony mix linii tradycyjnych, niskokosztowych i czarterów.
gosc_2073f
2012-08-23 10:37
"Ławica ma najniższy udział linii niskokosztowych w ruchu ze wszystkich portów regionalnych w Polsce."?? IEG ma najniższy, bo 0 ;/
gosc_61a67
2012-08-23 10:26
3,7 mln paxów przepustowości to bardzo przyzwoity wynik.Nie ulega jednak wątpliwości że za 12-13 lat trzeba będzie się rozejrzeć za nową lokalizacją dla większego od Ławicy lotniska dla Poznania.Krzesiny są takim idealnym miejscem które można rozbudować dwu trzy krotnie więcej niż nasze obecne lotnisko.
gosc_7e5a5
2012-08-23 09:27
Nie przekracza kwoty kilkuset tysięcy złotych... Kwota kilkuset tysięcy złotych to bardzo szerokie pojęcie i jak można to przekroczyć? Z tego wynika, że to zadłużenie w Poznaniu może wynosić 90 tysięcy jak i 990 tysięcy.