Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_69e80
2012-10-10 19:08
SP-IAF nie trafi do Small Planet tylko do wietnamskich linii
domin85m
2012-08-23 21:06
SP-IAC i "ruchome" (czyt. odpadające) siedzisko na miejscu 9B... ;)
gosc_4f1b7
2012-08-19 12:18
Air Berlin ma rozbudowac swoją flotę o Air Busy? Skąd takie brednie, skoro sprzedaje wąskokadłubowce bo jest na minusie. Komentarz moderatora: Jak już to Airbusy, a nie "Air Busy". Poza tym te wspomniane wracają do floty, a sprzedane zostaną najstarsze maszyny i to dopiero pod koniec sezonu letniego.
gosc_04c88
2012-08-18 14:15
Dalej stoja w Dublinie, wiem bo dzisiaj je widzialem ;-)
gosc_e40d1
2012-08-17 11:13
SP-IAB nie wraca do Bingo, drugi samolot Bingo to EI-EXO MSN 2645, polskie znaki SP-ACK
gosc_492f2
2012-08-17 10:40
jeszcze do niedawna stały one w Dublinie.
gosc_ab4f3
2012-08-17 10:32
Zdjęcia z DUB:
zobacz link
SP-IAF na SP-HAD dobry wybór, a poza tym lubię to ich kolorowe malowanie :)) // Nie wiem jak ten -IBA, ale jak widzę ociężale podchodzące do lądowania B737 ENT to z większością mam takie złomowe skojarzenia ;) Jak się to do Turcji lepiej lecieć PC, do Egiptu MSC, .es .pt .gr itd. TVS / TVP :)
gosc_5a746
2012-08-17 07:17
@b737800max chodzi oczywiście o PTU - leciałem w swoim życiu kilkunastoma różnymi a320 i tak sponiewieranego PTU jak w YESowych 320stkach nie spotkałem nigdy. Nie leciałem OLT nigdy a wnioski wyciągam po filmiku z lądowania i czasie występowania tego zjawiska.
piotrek737
2012-08-17 00:41
b737800max: Tyle to ja wiem... przecież nie napisałem, że latał "tylko" na krajówkach. Rejsy czarterowe to pikuś.
usuniety
2012-08-17 00:38
piotrek737: SP-IAI nie latał tylko na krajówkach. Widziałem go na radarze jak latał jako YAP czyli chartery.
piotrek737
2012-08-17 00:37
forplay: Trafiła normalnie bo w końcu grupa AB mocno cięła wielkość floty. W końcu japońce znaleźli OLT z Polski, który w ogólnym rozrachunku zrobił MCAP lekko na cacy bo mimo wszystko samolot stracił na wartości ;)
piotrek737
2012-08-17 00:34
gosc_8affa: Nie wróci. Japończycy z MCAP na pewno nie zrobią takiego błędu po raz kolejny. Samolot ledwo co skończył 4 miesiące, a będzie malowany, tak jak ktoś wspomniał, po raz trzeci. Do tego OLT natłukł na nim sporo cykli na krajówkach przez co maszyna straciła na wartości. Godzin ma mało, ale cykli dużo, a to się przecież liczy. Także zostanie w NIKI bo to partner nieco pewniejszy niż jakaś polska linia czarterowa.
usuniety
2012-08-17 00:33
forplay:"znany również jako szczekający (ponad przeciętną) arbuz." Chodzi Ci o odgłosy z podwozia przypominające szczekanie psa?
SP-IAB do Bingo?? aż tak strasznie chcą postarzyć sobie flotę.... no trudno. Co do IAI - to była nówka sztuka dla NIKI właśnie - trudno powiedzieć jak to się stało że trafiła do OLT jak była przygotowana do odbioru przez NIKI. @b737800max - IAB to jeden z 2 złomów po YES - znany również jako szczekający (ponad przeciętną) arbuz.
gosc_8affa
2012-08-17 00:16
Szkoda, że do Polski nie wróci akurat SP-IAI, albo np. SP-IBA (może by się przydał w Bingo lub Small Planet).
gosc_e9b43
2012-08-16 23:23
Ja tam mam na koncie SP-IAC... ech... wspomnienia
SP-IAI też leciałem i bardzo miło wspominam nim lot...jak się wchodzi do kabiny to na ekranie dotykowym po lewej stronie napis : FLY NIKI :)
gosc_28feb
2012-08-16 23:01
Według moich informacji z biura Bingo Airways i ogólnie od pilotów z WAW Bingo mam ochotę na IAC i IAE, a właśnie IAB ma być tym wolnym do wynajęcia. Radzę zweryfikować artykuł. A co do SP-IAF,to będzie SP-HAD.
gosc_a74b8
2012-08-16 23:01
latalem czasami A-320 Lufy, ktore byly "pelnoletnie" i nie byly zlomami, wrecz przeciwnie. To dlaczego akurat te ex-OLT sa niedobre?