Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2012-08-15 18:24
jak się będzie tak dobrze sprzedawać to pewnie i tak bym nie latał z Warszawy tylko np. Pragi bo będzie taniej a do Warszawy też muszę dojechać... ;)
gosc_02757
2012-08-15 11:30
pacharsz pierwsza klasa luty -marzec na wszystkie dni ponad 10 osób co do f to tez pare sie sprzedało linie co do sprzeday sda zaskoczone in plus
pcharasz: nie będzie na tej trasie zadnego A380. 773 to będzie max na tej trasie, być może w przyszłości będzie dołożony drugi rejs ale też max na 773 tyle tylko, że to pieśń dalekiej przyszłości.
pcharasz
2012-08-15 02:56
A mnie ciekawi jak się sprzedaje klasa biznes i pierwsza, bo to raczej to zadecyduje żeby wrzucić A380 na tę trasę. Ja bym się raczej spodziewał podmianki na 777-200/300, jeżeli rzeczywiście ta trasa tak dobrze będzie się sprzedawać.
piotrek737
2012-08-14 20:51
madej: Fakt napisałem co innego, a chodziło mi o Maximum Zero Fuel Weight (MZFW). Poza tym nie napisałem, że Twoja jest błędna przecież ;) Jak rok temu był A380 LH na pusto to mógł sobie siadać i startować. Ale jakby takowy miał np. 400 pax plus paliwo to już byłby problem ;)
gosc_18cfb
2012-08-14 20:48
Panowie ale ta moja wypowiedz z A380 to był żart :) Wiem że to na dzień dzisiejszy jest nierealne i tu nie chodzi o rękawy bo sadze że akurat to byłby najmniejszy problem(zakup-przebudowa) ale o MTOW właśnie czy pas startowy. Ja już coś to pewnie zamiana na -300 ew. drugi lot dziennie :D
piotrek737: Twoja tez jest błędna. Trudno jest mówić raczej o MTOW w przypadku rejsu do DXB trwającego 6 godzin. MTOW dla A 380 to rejs trwający prawie 13 godzin czyli około 13 tyś km a 5 tyś km czyli jak w przypadku WAW - DXB. Tutaj nigdy nie byłby osiągniety MTOW.
gosc_dadb4
2012-08-14 20:01
po domodiedowie w EK sa przymiarki a380 do petersburga ale najwczesniej od 2014-15
gosc_d996e
2012-08-14 20:00
z ich 777 tez może być problem bo od przyszłego roku będzie remont dłuższego pasa na okęciu ,chyba ze nie będą lali pod korek paliwa
piotrek737
2012-08-14 19:48
madej: Tu nie chodzi tylko o rękawy. Zwyczajnie płyta i drogi startowe nie mają wytrzymałości pod MTOW A380.
gosc_b61c7: Airbusy A320 QR zabierają na pokład 144 pax: 12 w biznesie i 132 w ekonomicznej.
A380 z EK nigdy regularnie nie będzie latać do WAW co to za mrzonki. Po Pierwsze żaden z rękawów w WAW nie jest w stanie unieść się na wysokość A 380 a po drugie nigdy nie będzie obłożenia na tej trasie na A 380. Co do Qatar gdyby zaczeli latać do WAW to niestety nic większego niż A 320 raczej nie przyleci przynajmniej na początku.
gosc_b61c7
2012-08-14 19:28
ilu pasazerów zabieraja te ich 320?
gosc_8fb62
2012-08-14 18:48
Emirates był i jest pierwszy wiec spije całą śmietankę z rynku. Pozostali frajerzy niech żałują :D
gosc_c6672
2012-08-14 18:12
sadzac po ilosci rodaków latajacych koreanem i catyhai do australi i nowej zelandi to chyba nikogo niedziwi
gosc_b65fb
2012-08-14 17:37
Jeżeli to prawda to chyba to może niedługo A380 zobaczymy na tej trasie :D a ze lepiej od PRG to się nie dziwie akurat
gosc_3fae5
2012-08-14 16:38
krzysiekl te dane odnosnie sprzedazy biletów to od odosoby z emirates waw lepiej sie sprzedaje od pragi czy hamburga takze pewnie niedługo polata 332 do warszawy
krzysiekl
2012-08-14 15:27
Do Sydney są bardzo dobre połączenia w obie strony. Tam przesiadka w Dubaju 22:15 - 1:50 (na chyba niedawno utworzony bezpośredni lot do Sydney EK414 na B777) razem 22,5h;
powrót lepszy przesiadka 5:15 (z bezpośredniego EK413 na A380) - 7:30
razem 23h
(w kierunku ze wschodu na zachód leci się dłużej).
Oczywiście nie zawsze najszybsze połączenie jest najtańsze np. EK413 wyprzedza EK419(B777) który wylatuje z Sydney 2h wcześniej i leci przez Bangkok, czasem tak może być taniej.
gosc_0af66
2012-08-14 14:43
Oczywiście, że w ciągu doby do Australii, a jak inaczej... z EK dolecisz ze stopem w 22 godziny.
krzysiekl
2012-08-14 14:10
zwłaszcza, że to częste zjawisko. Sprawdza się jakieś połączenie, "brak miejsc" a za jakiś czas, choćby następny dzień są miejsca i to w dobrej cenie.
krzysiekl
2012-08-14 14:08
znów zapytam gości którzy widzą dane o zajętości miejsc. Widzicie ilość miejsc wolnych czy zajętych, bo jeśli to pierwsze to faktycznie zaskakujące, że już nie ma praktycznie miejsc. Nie wierzę, że znaczy % biletów nie sprzedaje się w 2-3 miesięcy przed lotem oraz bliżej. To by sugerowało, że A380 byłby za mały? :) :P
Może jednak widzicie po prostu ilość aktualnie udostępnionych miejsc a pozostałe zostaną odblokowane/udostępnione w terminie późniejszym?