Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_df890
2012-08-19 11:30
Dział Muzyki Pokładowej?? Żart jakiś?? W normalnej firmie zajmowała by się tym jedna osoba i dyrektor tylko dla takiego działu nie byłby potrzebny.
gosc_c46b4
2012-08-19 10:12
A czy w Locie dalej jest dział muzyki pokładowej.Bo do niedawna jeszcze był.Jak na ironię dyrektor tego działu ma na nazwisko Muzyka.
gosc_ed85f
2012-08-15 17:04
gdyby nie pomoc panstwowych instytucji to LOTu juz by nie bylo. i zaden samolot nie pomoze gdy w locie pracuja ci sami ludzie co doprowadzili LOT do takiej sytuacji, to samo dotyczy firm corek
gosc_0fe94
2012-08-15 12:00
Wywiad chyba sponsorowany. Co p.com dostał kilka biletów żeby niewygodnych pytań nie zadawać?
gosc_83bb0
2012-08-15 11:47
A co do kar za opóźnienia 787 to jest tajemnica handlowa, tak samo jak ceny samolotów, itd. więc Prezes nie pisnie nawet słowa. Można się tylko domyślać.
gosc_68b8e
2012-08-15 11:45
Wielu z Was pisze totalne bzdury na temat zatrudnienia w LOT. Akurat od paru lat przeprowadzana jest tzw. "optymalizacja zatrudnienia" ( piękne wyrażenie :-) i kto miał być zwolniony, ten już został. w obsłudze biurowej jest juz zupełne minimum, a załóg jest wręcz za mało, stąd pojawiają się co jakiś czas rekrutacje ( pare m-cy temu na stewardessy z językiem chińskim, a obecnie z japońskim).
gosc_a6997
2012-08-15 11:06
A ja bym zapytał Pana Prezesa ilu Józefów Bąków on zatrudnił na miejsce fachowców zwolnionych z firmy za czasów PO.
zenada jak mało kiedy , ten wywiad to chyba na zaliczenie kolosa na wudziale dzienikarstwa. Zgadzam si eze pytania trzeba zadac przez p. com. Szkoda ze nadzieja plskiego dzienikartstwa nie zapytał Prezesa o kary za 787, i jaki jest stosunek personelu na jedengo paxa. Związki to nawet nie dotykał bo u mnie w firmie tez sie w glowach pomieszało. szkoda gadac. Prezes dośc sprytny ciekawe jak by gadało po kilku głebszych, wtedy bysmy moze prawdy sie dowiedzieli :) trzymam kciuki.
trzymam kciuki za LOT. Mam nadzieje że jak się znajdzie inwestor, ze znowu będzie dobrze, tak jak było w lata 90-tych, jak LOT był częścią SAirGroup
gosc_5f27c
2012-08-14 10:11
najpierw radzil bym zrobic porzadek ze zwiazkami zawodowymi bo nikt nie kupi firmy ze zwiazkiem...
gosc_8d2ed
2012-08-14 08:18
mam nadzieję że za kilka lat jak skończe studia to będę miała pracę w locie :/
gosc_5e0b7
2012-08-14 00:59
john45 - to jest proste LO wyprzedaje wszystko i redukuje flote do 2-typow aby wygladac super dla potencjalnego inwestora. W zaleznosci kto nim bedzie zostanie podjeta dycyzja czy B737 czy A320.
coś mu nie wierzę. na wszelki wypadek zamiast first minute przerzucam się na last minute. mam tylko nadzieję, że w razie bankructwa nie przepadną mile, że da się w M&M zostać pod skrzydłami LH.
gosc_69034
2012-08-13 22:23
gosc_d5be2 a w jakich dzialach taki przerost wystepuje???? ze az o polowe nalezy zmniejszyc liczebnosc???? bardzo ciekawa teoria....czekamy na wiecej....
gosc_d5be2
2012-08-13 21:30
co za bzdura, LOT pierwsze co powinien zrobić, to zwolnić min. połowę personelu - przerost zatrudnienia w tej firmie jest kolosalny!!!