gosc_6625c
2012-08-14 21:34
Nie dziwcie się jak wiosna LO zniknie z KRK-CDG i wskoczy na ich miejsce ELO na Q400
gosc_0cd22
2012-08-13 11:25
wielka szkoda, za kazdym razem, kiedy korzystalem z tego polaczenia wydawalo mi sie, ze bylo niezle oblozenie ... No i przy odpowiednio wczesnej rezerwacji, LOT byl tanszy od Easy.
gosc_8ecd5
2012-08-11 21:54
B737-900ER w układzie dwuklasowym ma podobną ilość miejsc co B737-800NG w układzie jednoklasowym, tylko jedni pasażerowie wolą kl.ekonomiczną, a inni preferują kl.biznesową - dlatego LOT powinien walczyć o wszystkich klientów...
gosc_8d4cd
2012-08-11 18:34
przewoźników nisko-kosztowych jest wielu z samolotami 1-kl, ale na LHR, MUC, FRA, MAD, AMS itp potrzeba maszyn minimum 2-kl ponieważ biznes chce latać wygodnie ...
usuniety
2012-08-11 13:23
gosc_0ac69: to o czym ty piszesz czyli krótszy rozbieg z krótszych pasów startowych nazywa się SFP (Short Field Performance). Muszę Cię zaskoczyć, ale SFP jest montowany również w B737-800 na życzenie klienta. Przykład? Boeingi 737 NG brazylijskiego przewoźnika lowcostowego GOL.
gosc_0ac69
2012-08-11 13:02
jeśli LOT w swojej flocie nie będzie szybko miał dwuklasowych B737-900ER (o krótszym rozbiegu pozwalającym m.in operować ze wszystkich regionalnych portów lotniczych w PL) to będzie sukcesywnie eliminowany przez konkurencję z najlepszych destynacji w Europie i nie tylko
gosc_8f0c9
2012-08-11 10:26
@as77 Tylko ile z tego Paryża to B737 FR i A319 EZY a ile E75 LO? Jest jasne, że z taką niskokosztową konkurencją LOT nie ma szans na tej trasie i lepiej żeby się wycofał. Tak samo jak z FCO z WAW.
Wg wikipedii (na ile to sprawdzone źródło, tego nie wiem) tak wygląda lista najpopularniejszych kierunków z KRK:
1. Londyn
2. Warszawa
3. Monachium
4. Dublin
5. Paryż
Potem Oslo, Frankfurt, Livepool, Edynburg i Bruksela.
gosc_044dd
2012-08-10 17:39
obserwowałem ten kierunek i widze ze teraz nastepuje roszada Lot się wycofuje, zyska easyJet poniekąd Ryanair; a swoją drogą które kierunki mają największe obłożenie pasazrami?