gosc_8b0e3
2012-08-12 09:13
Spokojnie dasz radę orro wystartować ... też się dziwię, że lotniska planują przedłużanie pasów startowych skoro przy MTOW dla B787-8, B747-8 i A330 wystarczy mniej niż 2500m jak piszesz ... naturalnie.
Sorry za 3 posty, LFOB, nie LFPB, naturalnie.
Zresztą charterowe B767 i A330 i A310 w POZ, przy długości pasa 2500 spokojnie dawały sobie radę.
Poza tym sam byłem świadkiem startu Wizza (wiem, inna masa, ale i tak zrobiło to na mnie wrażenie) z krzyżówki RWY i TWY B z kierunku 28 ( 1700m ), który leciał bodaj do LFPB, więc trasa znów nie taka mini.
gosc_14b02 brednie piszesz. Co to znaczy "dostosowanie pasa startowego" dla B787? Jakiś specjalny asfalt? A może spowalniacze;)?? na luzaku przyjmą go wszystkie lotniska komunikacyjne w PL. B787 ma ważyć max 245 t. Przypomnę, że w GDN lądował o wiele wiele cięższy B748 DLH i AF1, zaś w POZ AN225, który, również w porównaniu z B787 ma nadwagę.
gosc_14b02
2012-08-11 18:58
Okęcie ma pas startowy 3690m, a Biała Podlaska 3300m i Rzeszów 3200m więc jest gdzie lądować ... a WRO, KAT i GDN też mają możliwości dostosowania pasa startowego dla obsługi B787 itp
gosc_2041c
2012-08-09 22:47
w ramach lotów "próbnych"planowane jest nawet połączenie z pax waw-rze na 787 zobaczymy
Pierwszym połączeniem długodystansowym obsługiwanym przez B787 ma być ORD ale wcześniej zrobi jakieś loty próbne z paxami do LHR, FRA i gdzieś jeszcze;-)
gosc_4b074
2012-08-09 08:47
ciekawe jakie nowe destynacje będą obsługiwały B787 ? jeszcze zainwestować w B737-900ER oraz E175/195 i LOT będzie bardziej obecny we wszystkich polskich portach lotniczych
dominik22444
2012-08-09 00:03
no ty ty dużo wiesz ;), jak wszystko pójdzie jak planuje Boeing to tak będzie :) my czekamy
gosc_40fa6
2012-08-08 23:36
z tego co wiem, w styczniu lub lutym LOT bedzie operowal na 787 i 767, a od marca tylko na 787
usuniety
2012-08-08 21:46
Czekam z niecierpliwością na pierwszego Boeinga 787 na lotnisku w WAW. Pomimo tego, ze mieszkam prawie 300 kilometrów od Warszawy, wybiorę się na przylot B787 dla LOT do WAW.