Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_555ff
2012-08-20 20:06
zastapia?????chyba na trasach krajowych!!!bo do MAD cyz TLV doleca ale.........y polowa pax i bagayu
usuniety
2012-08-14 13:11
"portal Flightglobal po opublikowaniu takiej informacji w 2006 roku prawie spotkał się w sądzie z Airbusem"
Po przeczytaniu tego mam ochotę na to co jest w linku: Komentarz moderatora: Śmiech to zdrowie, ale takie są fakty ;)
zobacz link
usuniety
2012-08-14 12:47
A ja tylko pozwolę się zapytać grzecznie - skąd moderator ma dane odnośnie awaryjności Boeing 737 NG vs.A320? Komentarz moderatora: Dane od przewoźników, techniki oraz rozmów z różnymi osobami podczas salonów lotniczych :) Do tego dochodzi po 7 latach korozja w okolicach skrzydeł A320. Oczywiście to są prywatne rozmowy, a oficjalnie ten temat nie istnieje, a portal Flightglobal po opublikowaniu takiej informacji w 2006 roku prawie spotkał się w sądzie z Airbusem.
Dlatego też Enterowi ciężko jest pozyskać B737NG w dobrej cenie.
gosc_33f93
2012-08-14 12:00
co za bzdura, ze samoloty 737 sa bardziej zywotne od A-320! Jak widac sami "eksperci" tu :(( Komentarz moderatora: No niestety, ale 737NG są :) Porównaj sobie B737-800NG z A320. Awaryjność większości A320 jest taka jak B737 Classic. Poza tym na rynku leasingowym jest do wynajmu 80 maszyn A320 i 20 B737NG to chyba samo za siebie mówi.
gosc_56898
2012-08-14 08:09
aha czyli brazylijskie embraery są lepsze od boeinga i airbusa, bo chyba wolałabym wsiąść do boeinga lub airbusa
gosc_b70fc
2012-08-11 19:54
to, że Boeing jest lepszy od Airbusa?
usuniety
2012-08-10 17:32
piotrek737: co masz na myśli pisząc "bo jednak te samoloty są bardziej żywotne od A320."??Dzięki z góry:)
piotrek737
2012-08-10 16:36
LOT na 100% nie jest zainteresowany CSeries bo już o to pytałem kiedyś. Jeżeli mieliby coś brać to właśnie B737 lub A32X. Choć skłanialiby się na B738 lub B739 bo jednak te samoloty są bardziej żywotne od A320.
Zmiany w KRK.
LO CDG nie będzie już codziennym połączeniem, ponieważ będzie realizowane ----567.
Zmiana jest podyktowana uruchomieniem dodatkowego połączenia LO do FRA
1234--- LO 383 KRK 7:10 - FRA 8:55
1234--- LO 384 FRA 9:40 - KRK 11:20
Bilety są już dostępne w sprzedaży po przystępnej cenie.
usuniety
2012-08-10 16:29
b737800max masz rację, mój błąd, to nie jest duży samolot. Tak czy inaczej, moim zdaniem najważniejszy w tej chwili dla LOTu jest produkt i wypracowanie zysku bo bez tego nowe samoloty raczej się nie pojawią.
usuniety
2012-08-10 16:19
"Mam nadzieję, że Bombardier CS Series okaże się sukcesem i pojawi się kiedyś we flocie LOTu, gdyż na zdjęciach wygląda naprawdę jak wąskokadłubowa wersja Dreamlinera." Racja, wygląda jak mniejszy Dreamdelayliner ale z tą różnicą że B787 nie ma wingletów. A po drugie, CSeries nie może konkurować z A320 i B737, ponieważ CSeries w tzw "Lowcostowej konfiguracji" ma tylko 145 siedzeń". Co najwyżej, mógłby konkurować z A319 i B737-700, ale już nie z A320,321 i B737-800 i 737-900
usuniety
2012-08-10 15:59
Myślę, że obecna strategia LOTu jest słuszna. Decyzja o zakupie samolotów większych niż 150 miejsc powinna być podjęta po tym, gdy LOT zaproponuje odpowiedni produkt w klasie biznes. To klasa biznes może zapewnić odpowiednie zyski, a nie zwiększanie miejsc w samolocie. Jeżeli produkt sprawdzi się w B787 i LOT przekona do siebie podróżnych w klasie biznes na trasach długodystansowych to wtedy zapewne bardziej optymistycznie będzie spoglądać w stronę większych samolotów wąskokadłubowych wiedząc iż zysk w klasie biznes może pokryć ewentualne straty w LF w klasie ekonomicznej.
Każdy z nas ma swoje preferencje co do samolotów. Moim zdaniem zarówno B737 jak i A320 to są wygodne samoloty, ale daje się odczuć iż są to dość starzejące się konstrukcje. Moim zdaniem zarówno Airbus jak i Boeing nie oferują w tym segmencie nic nowatorskiego. Mam nadzieję, że Bombardier CS Series okaże się sukcesem i pojawi się kiedyś we flocie LOTu, gdyż na zdjęciach wygląda naprawdę jak wąskokadłubowa wersja Dreamlinera.
gosc_01b75
2012-08-10 08:18
dobry trend inwestycji w E175/195 i B787 powinien być uzupełniony dwuklasowymi B737-900ER lub A321 aby LOT obsługiwał obok WAW również połączenia krajowe oraz bezpośrednie między portami regionalnymi i zagranicznymi, a także skutecznie walczył z konkurencją
ulisses nie sadze zeby piloci wypowiadali sie negatywnie o typie samolotu ze wzgledu na to ze im bedzie trudniej przejsc do innego przewoznika. Tym bardziej ze np w Stanach E-jety sa w AA 145, United 170 i Us Air 170/175 i 195, JetBlue 195 oraz Delta 175. Na forum 'airliners' wszyscy mowia ze to zlom. Jako pasazer tez nie lubie szczegolnie modelu 170. Zawsze jakies przeciazenia i drgania podczas lotu.
usuniety
2012-08-09 16:07
wroord: tylko dlatego, że pilotom trudniej przejść do innego przewoźnika, bo E-Jetów lata niewspółmiernie mniej niż B73x, czy może masz jakieś argumenty?
usuniety
2012-08-09 15:45
wroord: mógłbyś rozwinąć swoją myśl odnośnie: "ale piloci nie wypowiadaja sie o nich zbyt pochlebnie."Dzięki z góry
Moze E-jety sa ekonomiczne dla linii, ale piloci nie wypowiadaja sie o nich zbyt pochlebnie.
usuniety
2012-08-09 15:11
Piotrek737: E tam sporawy. Przyjrzyj się przyszłemu Mitsubishi MRJ 90. Wymiary (prawie) identyczne jak Embraery 175-195 (ten sam segment rynku) . A więc można przeczuwać, że i ten model silnika (być może bo jak napisałeś " Na te chwilę nic nie wiadomo) znajdzie się w E-JET 170-195 RE (NG?)
piotrek737
2012-08-09 14:25
b737800max: Na tę chwilę to nic nie wiadomo bo PW 1000G też jest troszkę sporawy. Z tego co obecnie wiadomo to GE i Rolls-Royce stanęli do walki o ten segment.