Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_19077
2012-09-15 14:58
Będą jakieś loty inauguracyjne po kraju ? Jakieś low passy na najważniejszych lotniskach np gdańsk kraków łódź ? Chciałbym go zobaczyc poza warszwą ;-) Albo najlepjej sie nim przeleciec , taki przelot widokowy nad warszawą np ;-) Wie ktoś coś ?
gosc_dc8e7
2012-08-17 06:02
LOT nie wybudował i nie wybuduje już hangaru dla Dreamlinera, bo przecież sprzedał już swoją bazę techniczną żeby przeżyć kolejny kwartał lub dwa. Niby gdzie teraz mieliby postawić ten hangar - w sekretariacie Pieroga?
gosc_b1f98
2012-08-15 18:25
może LATAM rozszerzy swoją działalność na PL i uzupełni potrzebne nam destynacje
jw23phila
2012-08-15 16:38
Ale kaplica z tym nieLOTem:(( zeby ewr kasowac wstyd!!!zeby poleciec 787 na JFK trzeba jechac......
gosc_494de
2012-08-14 14:31
Hangar w wielu przypadkach ułatwia i przyszpieesA obsługę ale do liniowki w tym wymiany silników spokojnie wystarczy obecny. Z jednym skrzydełkiem w środku hehe.
piotrek737
2012-08-14 13:59
Jak się okazuje Sebastian Mikosz mówił nieprawdę twierdząc, że hangar jest potrzebny... Przez pierwsze 3 lata od dostawy takowy nie będzie potrzebny żadnemu B787. A większe przeglądy typu C będą i tak robione przez Monarch więc hangar nie jest wymagany.
usuniety
2012-08-14 13:49
Nie wydymał, tylko to jest krótko terminowa obsługa, ponieważ LOT nie wybudował jeszcze ( nie wiadomo kiedy to nastąpi) własnego hangaru specjalnie dla B787. Może ktoś z forumowiczów pracuje w LOT lub LOT AMS to niech sie wypowie.
gosc_56767
2012-08-14 13:39
krótko mówiąc LOT wydymał rodzimy LOT AMS z obsługą... matoły...
gosc_351ec
2012-08-13 19:57
Kapitan Wrona? To lądowanie ma być na brzuchu?
krzysiekl
2012-08-13 15:42
@gosc_55f70,
widzisz ilość zajętych miejsc czy wolnych?
Bo jeśli to drugie to może "wolne" dopiero się pojawią, bo "prawie na full" na pół roku przed lotem to faktycznie byłoby nieźle.
a czy EK faktycznie jest zainteresowany przejęciem kogokolwiek to nie ma większego znaczenia w takich abstrakcyjnych rozważaniach. Z resztą "zawsze może zacząć być zainteresowany".
gosc_59555
2012-08-13 01:32
dla pełnego efektu PR-owego samolot będzie pilotować kapitan Wrona
gosc_55f70
2012-08-12 22:44
przeciez EK niejest zainteresowany przejmowaniem kogokolwiek co za bzdury! Swoja drogo waw-dxb rewelacyjnie sie sprzedaje luty -marzec prawie na full jest mozliwosc ze zaczna odrazu na 777
krzysiekl
2012-08-12 21:40
Gdyby EK przejął LOT to nie mają po co kasować połączeń do USA i Kanady. To żadna konkurencja dla ich siatki.
Że zabraliby B787? Bez sensu, to dla nich kilka samolocików, małe znaczenie. Co najwyżej można pytać po co im LOT. Choć może jako przyczółek w Europie, szansa na dowozy na swoje połączenia itp.
No to dalej się bawimy. Czy to ostateczny termin????.
A swoją drogą to takie pytanie: Ile kasy stracił LOT za ponad 4 letnie opóźnienia ??? i ile stracił na nowo tworzonych połączeniach?.
A już całkiem serio. Jak można się rozwijać w przyszłości z coraz to mniejszą flotą "Inter" i mało ekonomiczną choć nową w klasie "lokal" ??
Z pozdrowieniami :)
gosc_cddd9
2012-08-12 17:28
Ciekawe po co EK taki LOT? Chyba tylko żeby zatrudnić Michała Tuska i innych z rodziny.
usuniety
2012-08-12 17:01
Kolego poiniżej, to po co A330 i 340 skoro skaują TATL i PEK, niektórym pisanoie głupot i bzdur sprawia radość, komentarze tu i na większości forach to żenada!
usuniety
2012-08-12 16:44
Już widzę scenariusz kupna LOT przez Emirates : EK kupuje LOT za marne grosze (bez licytacji = po znajomości ),Emirates zabiera LOT-owi B787 Dreamliner ( bo będą "considerować" zamianę orderu 120 A350 na 60 B787 i 60 A350 więc chcą wypróbować najnowsze dziecko Boeinga), następna rzecz - w zamian za B787 dostajemy zużyte A330 i A340. Znikają połączenia do JFK, YYZ, ORD oraz PEK. Stanowczo mówię NIE dla kupna LOT przez Emirates. Jestem ZA kupnem LOT przez TURKISH.
gosc_2c938
2012-08-12 16:06
kompletnie nie rozumiem dlaczego Lot w ogole nie mysli o rozwoju na zachod...
Wschod i wschod bez sensu...
gosc_1aaf0
2012-08-12 15:01
@gosc_30675
być może dla LOT najlepszym rozwiązaniem by było by kupił ich Emirates a nie jakaś linia "z okolicy" mająca swoje interesy i należąca do żadnego sojuszu. Wtedy zyskaliby współpracę z dobrze rozwijającą się linią która zarazem nie przewozi obecnie nikogo europa ameryka północna więc takżę na tej linii mogliby się dobrze rozwijać. Oprócz tego dowozu dla EK z krajów bałtyckich i skandynawii. Swobodne działanie w całej Europie. Według mnie to optymalne, więcej w żadnym sojuszu nie zwojują.
w moje urodziny, hał słit :)