Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2012-08-09 21:11
Pozwolę sobie zapytać "zagorzałych " zwolenników ATR42/72 we flocie EuroLOTU: skąd wiecie, że np ATR72 w porównaniu z Q400 pali mniej od niego? Są na to jakiejś potwierdzone dowody?
gosc_c287d
2012-08-09 19:53
Piąty Q400 leci do Polski.
gosc_a0a6a
2012-08-09 00:43
gosc_1412f, bo to nie jest takie proste. wszystko zalezy od parametrów lotu. można przyjąc że q400 zużywa jakies 850-890 kg jat-a1 na godzinę lotu
gosc_1412f
2012-08-09 00:14
Widze, że nikt nie wie ile pali Q 400 na godzine lotu, pisza że 30 proc. mniej tylko od czego ?
gosc_8a0fd
2012-08-08 20:21
normalne linie mają kilka rodzajów samolotów, a tanie linie głównie jedną i w obu przypadkach sukces operatorów zależy od sprawnego zarządzania > Eurolot już eksploatuje maszyny trzech producentów i dalej się rozwija (na przekór krakania pesymistów) a rynek pokaże czy większe samoloty będą przydatne we flocie
katowiczan
2012-08-08 19:48
62098 -rzeczywiście taka różnorodność floty w linii tej wielkości jest niezbędna! Nie ma jak dodatkowe koszty!
gosc_03c7b
2012-08-08 18:32
a może zatrudnić załogi po oltowskie i zwiekszyć ilość destynacji, zanim zrobi to konkurencja
gosc_62098
2012-08-08 15:15
EUROLOT eksploatując ATRy, Bombardiery, Embraery i Boeningi będzie mógł korzystać z polskich załóg oraz elastycznie reagować na potrzeby rynku i stworzyć własną siatkę połączeń > Rozwaga Odwaga = SUKCES
gosc_abbe4
2012-08-08 11:11
Popieram - EUROLOT powinien zainwestwac w E 195 - jak lot ich sprzeda beda mogli niezaleznie sie rozwijac - potencial jest tylko troche odwagi
gosc_8bf75
2012-08-08 00:59
przydałyby się też Embraery 175 i 195, które dobrze służą m.in w LOT, ponieważ mamy wielu przeszkolonych pilotów i polski serwis - bardzo dobre samoloty do międzynarodowych lotów z polskich portów regionalnych
gosc_7f786
2012-08-08 00:11
juz w Warszawie
Komentarz moderatora: Linki dodajemy poprzez specjalne pole "dodaj link".
zobacz link
gosc_6f92f
2012-08-07 11:19
Ile Q 400 pali na godzine lotu i jak to sie ma do ATR - czy jest oszczędność....
gosc_bed6d
2012-08-07 10:32
leci SP-EQD, wybiera się SP-EQF a co z SP-EQE? dlaczego niepokolei?
gosc_3d071
2012-08-07 05:05
Np. Wrocław-Frankfurt oraz Wrocław-Monachium
andrzejtoulon
2012-08-06 22:04
Np. Warszawa-Wroclaw 04/10 , tyle wiem bo pisze na mojej rezerwacji :)
gosc_7fcee
2012-08-06 21:37
20 Bombardierów Q400NG będzie koniecznością, aby skutecznie konkurować nie tylko na rynku krajowym, a czas pokaże czy inwestować w inne maszyny - rynek ciągle się zmienia i trzeba elastycznie oraz optymalnie konfigurować flotę
gosc_e85f6
2012-08-06 20:56
A na jakich trasach lataja te nowe typy samolotów?
gosc_4b2d6
2012-08-06 19:54
Do końca tygodnia przyleci jeszcze SP-EQF ;)
ATRy zostają częściowo do połowy przyszłego roku, sukcesywnie zastępować je mają kolejne Q400NG( do końca 2013 chcą mieć 20 Q400NG).
gosc_62c1b
2012-08-06 19:37
A kiedy się wyjaśni czy zrealizuję te opcje na 12 maszyn?
gosc_108a3
2012-08-06 18:44
no przecież mówili że ATRy zostaja