Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Jak nie jak tak? OLT założył że będzie dokładał do lotów 2-3 lata, a równie dobrze mógł założyć i z 5 lat, mógł prawda?
4techu z Toba dyskusja to jak walka z wiatrakami , wiec dla świętego spokoju masz racje 2-3 lata to samo co 3 lata
michalebe, kolejny cytat z portalu -[...] Prof. Marciszewska zwraca uwagę, że na początku przewoźnik na pewno będzie dopłacał do rejsów. Sam OLT daje sobie zresztą trzy lata na wypracowanie zysków. Ale prof. Marciszewska też widzi ryzyko, że niektóre trasy zostaną zlikwidowane.[...] wystarczy chcieć poszukać na portalu;)
michalebe, jest mowa o 3 latach? Jest, prawda?
4techu jest zasadnicza różnica miedzy 2-3 a 3 lata
4techu czy Ty uważasz ze ja czytać nie potrafię ? Dołączasz artykuł w którym jest napisane 2-3 a nie 3 lata. ;-)
gosc_d8300
2012-08-07 19:54
Przepraszam, nie bardzo rozumiem czego nie rozumie \" michalb\"? W załączonym linku przez \" 4tech\" wyraźnie p. Frankowski mówi o 2-3 letnim dokładaniu do biznesu. Dlatego zastanawiam się nad tym aby może wprowadzić jakieś testy na czytanie tekstu ze zrozumieniem? Bo to że problem z czytaniem mają \" goście\" to wiadomo jest od dawna, ale widać że ta przypadłość dotyczy również zalogowanych użytkowników portalu. \" michalb\" nie rób z siebie głupka większego niż jesteś. Nie tylko tu można odszukać informacje na temat: 3 ( trzy) lata będziemy dokładać do biznesu, w 2015 osiągniemy rentowność połączeń krajowych, tyle z Frankowskiego. Wujek Gugl i heja do przodu.
gosc_b2b16
2012-08-07 18:30
Przepraszam, nie bardzo rozumiem czego nie rozumie " michalb"? W załączonym linku przez " 4tech" wyraźnie p. Frankowski mówi o 2-3 letnim dokładaniu do biznesu. Dlatego zastanawiam się nad tym aby może wprowadzić jakieś testy na czytanie tekstu ze zrozumieniem? Bo to że problem z czytaniem mają " goście" to wiadomo jest od dawna, ale widać że ta przypadłość dotyczy również zalogowanych użytkowników portalu. " michalb" nie rób z siebie głupka większego niż jesteś. Nie tylko tu można odszukać informacje na temat: 3 ( trzy) lata będziemy dokładać do biznesu, w 2015 osiągniemy rentowność połączeń krajowych, tyle z Frankowskiego. Wujek Gugl i heja do przodu.
michaleb, to przeczytaj jeszcze raz i uważnie;) a cytat pochodzi właśnie z tego linku;) cytat [...] Pasazer.com: Czy wątpliwości związane z zapleczem finansowym Amber Gold, jak również bardzo mały jak na przewoźnika lotniczego kapitał zakładowy OLT Express zapewnią stabilne funkcjonowanie w przyszłości?
Jarosław Frankowski: Nie nastawiamy się na zysk przez najbliższe 2-3 lata. Wiemy, że przez ten czas będziemy musieli wydawać spore pieniądze. Mamy na to przeznaczoną pewną pulę pieniędzy.
Pasazer.com: Oferta cenowa "połowa samolotu za 99 zł" będzie obowiązywała również w przyszłym roku?
Jarosław Frankowski: Będziemy utrzymywać taką politykę cenową również w przyszłym roku. Taka oferta cen biletów sprawdza się. Można zarobić oferując połowę miejsc w samolocie za 99 zł.[...]
4tech w tym linku który doczepiłeś nadal nie widzę 3 lat
okazuje się, że do tego biznesu mieli dokładać kontrahenci a nie właściciele OLT ;))
michaleb, cytat z Frankowskiego [...] " Jarosław Frankowski: Nie nastawiamy się na zysk przez najbliższe 2-3 lata. Wiemy, że przez ten czas będziemy musieli wydawać spore pieniądze. Mamy na to przeznaczoną pewną pulę pieniędzy.[...] w historii forum i artykułów na portalu odnajdziesz wiele odniesień przedstawicieli przewoźnika o 3 letnim okresie " dokładania" do biznesu
zobacz link
krzysiekl skąd wziąłeś ty 3 lata ? Bardzo będę wdzięczny za podanie źródła, z góry dziękuje
japko69 masz racje od tego jest forum i znawcy tacy co piszą :"On upadł bo musiał upaść i tyle". Pewnie kazałeś mu upaść i upadł ;-) . Rece opadają czytając takie posty
krzysiekl
2012-08-07 15:06
@malin
raczej czy wiedzieli, że OLT nie ma środków na taką akcję promocyjną (długi okres lotów, zapowiadany nawet na 3 lata z bardzo niskimi cenami i obsługa połączeń gdzie nie ma żadnej tradycji latania samolotem np. Trójmiasto Szczecin)
Ale gadali w branży, bo przewidywali patrząc na "biznesplan", czy wiedzieli, bo sterowali procesem? Bo to chyba spora różnica. Wiele osób przewidywało ich upadłość, nawet na tym forum i pewnie niewielu z nich jest z ABW lub z KNF. Ja nie jestem z branży, korzystałem z OLT 3 razy, ale ostatni bilet kupowałem z dużym wyprzedzeniem na ostatnie dni euro, bo "przewidywałem" że jak mają upaść, to raczej dopiero po euro. Na loty jesienne bym w życiu nie kupił z dużym wyprzedzeniem, szczególnie na zagraniczne.
gosc_a43ee
2012-08-07 14:22
Musiał upaść, bo nie miał szans przy monopolu jaki tworzą główni gracze...
antrax, zajmujemy się, bo od tego jest to forum. Ale nie twórzmy teorii spiskowych, że to LO/ELO/PO "obaliło" OLT. On upadł bo musiał upaść i tyle.
spotter10
2012-08-06 20:16
Nie wiem czemu, ale na pasazer.com nie pojawia się znak plus. Miało tam być, że 70 pln za A1 plus za paliwo!
Ja także potwierdzam. W środowisku lotniczym juz kilka tygodni wcześniej o tym się gadało, a o tym że jesienne trasy europejskie niewypalą było wiadomo od samego początku. Ale oczywiście tak jak napisali znawcy typu "japko69" albo gosc ponizej my na tym forum nie bedziemy sie tym zajmowac. Zajmujemy sie tylko pozytywnymi sprawami. W kraju jest pięknie, jesteśmy wyjątkowi, latają fajne samoloty i nie ma sensu pisać o tym że w te wakacje upadło juz chyba 10 biur podróży albo że kilkadziesiąt tysięcy ludzi wtopiła w bilety na OLT. Tym bardziej nie ma po co pisać że Amber Gold jest sponsorem nowego filmu o Wałęsie ani o innych niekorzystnych sprawach.
Powinno się pisac tylko o tym co w dobrym świetle przedstawia Partię , a wszystkie niepoprawne teksty powinny byc od razu usuwane!!!!!!