Łódź: 34% wzrost w lipcu

Łódź: 34% wzrost w lipcu W lipcu Łódź Airport odprawił ponad 57 tys. pasażerów. Jest to wynik o 34% lepszy niż w lipcu ubiegłego roku.Z połączeń regularnych skorzystało ponad 44,6 tys. pasażerów, co stanowi 44% wzrost w stosunku do lipca 2011.Z połączeń czarterowych skorzystało ponad 12,5 tys. pasażerów, czyli o 6% więcej niż rok temu.Od początku roku port odprawił 30% więcej pasażerów niż w...
05/08/2012 00:14   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ba136 2012-08-10 23:41   
gosc_ba136 - Profil gosc_ba136
Latami mamiono łodzian Lufthansą teraz kolej na Turkish Airlines, a do Monachium będziemy latać przez Istambuł
gosc_0b8c1 2012-08-10 18:53   
gosc_0b8c1 - Profil gosc_0b8c1
Połączenie lotnicze z LCJ do WAW jest bez sensu, dłużej trwa podróż lotnicza z odprawami niż dojazd, dlatego WAW nigdy nie będzie hubem dla Łodzi, Łódź musi szukać hubu za granicą Monachium, Duesseldorf, czy Frankfurt. I tak jak z innych polskich miast małe samoloty mogą dowozic paxów. Wtedy dopiero wzrośnie ruch pasażerski
gosc_28808 2012-08-08 15:03   
gosc_28808 - Profil gosc_28808
Eurolot i LOT posiadają samoloty różnej pojemności ale na razie nie chcą latać z/do LCJ - trzeba się dogadać lub poszukać innych rozwiązań jak to robią zarządy innych portów lotniczych, nie tylko w PL
gosc_6a815 2012-08-08 09:14   
gosc_6a815 - Profil gosc_6a815
nie nazywajmy WAW hubem - to jest okreslenie mocno na wyrost
gosc_bed41 2012-08-08 08:06   
gosc_bed41 - Profil gosc_bed41
WAW jest dobrym hubem ale z określoną liczbą destynacji, dlatego AMS, CDG, FRA, BBI byłyby dobrym uzupełnieniem ... ale najważniejsze są bezpośrednie połączenia LCJ z lotniskami zagranicznymi i krajowymi, które obok B737 i A320 powinny być realizowane mniejszymi 70-100 miejscowymi samolotami - mam nadzieję, że łódzcy decydenci postarają się radykalnie zwiększyć ilość połączeń z Lublinka ...
gosc_a74b7 2012-08-07 16:56   
gosc_a74b7 - Profil gosc_a74b7
Łodzianie od lat czekają na normalne połączenia z jakimś hubem, aby wyzwolić się z zaklętego kręgu niemocy spowodowanego sąsiedztwem Okęcia. Na razie mamy mieć od października najdroższą z możliwych linii czyli SAS, który w ramach promocji oferuje droższe połączenia niż z Okęcia. Przy takiej polityce cenowej zobaczymy jak długo polata. a może mimo wszystko w tym roku uda sie pokonać granicę 500 000 paxów.
katowiczan 2012-08-06 12:36   
katowiczan - Profil katowiczan
gosc_e6d92: Jestem przekonany, że LCJ-RZE to bardzo lukratywne połączenie i niedługo będzie ogromna konkurencja na tej trasie!
gosc_80f74 2012-08-06 12:08   
gosc_80f74 - Profil gosc_80f74
Może część linii zapyta się o dobre bookingi na międzynarodowych trasach OLT chociażby Paryż, Rzym a GDN nie ma racji bytu, bo niedługo otworzą A1. Swoją drogą są wyniki z BZG i RZE na stronkach portów.
gosc_e6d92 2012-08-06 01:31   
gosc_e6d92 - Profil gosc_e6d92
nowoczesny Terminal 3 może odprawić 1300 pasażerów w ciągu godziny, czyli w ciągu 16 godzin ponad 20 tysięcy ... brakuje połączeń z NYO, MMX, ORK, PIK, EIN, FRA, FCO, BRU, CDG, AMS, GDN, RZE, SZZ itd które mogłyby być obsługiwane m.in przez LOT, EUROLOT, RYANAIR, WIZZAIR ...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy