gosc_eec1a
2012-08-02 22:14
Przedstawiciele DELTA AIRLINES byli w lipcu w Warszawie. Czyżby bezpośrednie połączenie z USA?
to rechot historii. Hochtief zburzy i przebuduje to co sam 20 lat temu zbudował.
gosc_494fe
2012-08-01 14:26
A czy ktos wie gdzie usadowi sie LOT jak juz zakoncza ten remont?
gosc_bbc43
2012-08-01 13:40
Do gosc_b433f. Co znaczy całą kasę pompują w warszafkę? Zarządca warszawskiego lotniska ma kasę, więc ją wykłada, aby polepszyć standard obsługi pasażerów. Poza tym w jaką warszafkę? Stolicą Polski jest Warszawa, a warszafką nazywana jest ludność napływająca do tego miasta. Czerpiąca z niego środki do życia i niemiłosiernie na nie plująca. Rozumiesz teraz?
gosc_2eeee
2012-08-01 13:27
Czy dzisiaj z WAW startował Dreamliner? Jechałem samochodem i widziałem coś jakiś niespotykany zazwyczaj model.
gosc_eabe2
2012-08-01 11:49
świetna decyzja, są słowni tak jak powiedzieli, że zaczynają zaraz po EURO2012. Bravo! Tylko ten KRK znowu nic nie robi; nic poprostu nic.
gosc_7149a
2012-08-01 11:25
Dłuższy pas będzie za 2 lata w Katowicach. W Krakowie nie da się pasa przedłużyc.
gosc_46f98
2012-08-01 11:22
....likwidują bo się nie opłaca utrzymywać pustych przelotów. Kolego z Krakowa, chyba trochę za duży przerost ambicji masz z tymi inwestycjami.
gosc_781d6
2012-08-01 10:49
Jakby KRK miał dłuższy pas to może i Chicago się obroniło, co do rozbudowy to sami sobie winni, że to tyle lat się ciągnie... trzeba było koło 2009r. ruszyć a nie teraz jak terminal pęka w szwach.
gosc_b433f
2012-08-01 10:34
cała kasę pompują w warszafkę tylko po co. żal mi KRK problemy z rozbudową, likwidacja Chicago
W koncu.... bo stary terminal bardziej straszyl niz zapraszal