Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_120fc
2012-07-26 15:50
Dramat 110 osobowej załogi OLT Express Regional. Jeszcze przedwczoraj zapewniano ich, że nie będzie źle. Dzisiaj zabrano im narzędzia pracy środki utrzymania i nadzieję. Wi
gosc_1b56d
2012-07-26 14:55
@spooks Artykuł podpisany imieniem i nazwiskiem
zobacz link Artykuł podpisany imieniem i nazwiskiem
gosc_edeb2
2012-07-25 20:53
jak najdalej od OLT EXPRES, bilety zarezerwowałem w maju a dziś się dowiedziałem , że lot odwołany a na zwrot kasy sobie poczekam, oni są chyba jeszcze lepsi niż bankrutujące polskie biura podróży. oszukany adma
gosc_ba657
2012-07-25 17:04
poczytajcie torche info na temat AMBER GOLD , panstwo nie moze doprosic sie od OLT podania drogi finansowania tej linii?????????
Jak już ktoś wypisuje tutaj że OLT zalega w handlingu czy petro to mógłby się przynajmniej zalogować...
gosc_4a37b
2012-07-25 13:01
grrr, najlepsze trasy likwiduja ;/
Psz: konkurencja to nie wypłnianie luki tylko walka o kilenta. Potencjał jest duży w polsce i napewno jeszcze duzo sie wydarzy.
krzysiekl
2012-07-25 12:51
tak jakby nagle stwierdzili, że nie mają kasy albo nagle coś innego się zmieniło..
gosc_d14ba
2012-07-25 12:51
Super! mam wykupiony przelot na 11stego sierpnia KTW-SZZ i sobie własnie czytam ze o jeden dzień za późno (bo likwidują), no cóż pewnie kasy nie odzyskam, kontakt z OLT pewnie bedzie "utrudniony". cudownie!! biednemu zawsze wiatr w oczy!
gosc_e82dc
2012-07-25 12:50
Kurde mogliby wziąć do floty kilka Saabów 340, lub Jetstream 41, lub dornier 328, to by mogły zostać niektóre połączenia.
gosc_8470c, dobrze piszesz;] wszystko wygląda dziwnie...
np. na szczecin-katowice miesiąc temu zwiększyli częstotliwość lotów z 1 do 2 dziennie i nagle zorientowali się, że jednak połączenie jest nierentowne? a koszty faktycznie były znane od początku
gosc_bc29e
2012-07-25 12:44
Ta linia jest niepoważna, wiarygodność tej lini stawia wiele do życzenia. Powstaje pytanie, czy oni nie potrafią liczyć? Nikt im już nie zaufa. Obawiam sie, że z połączeniami zagraniczynymi może być podobnie.
krzysiekl
2012-07-25 12:30
no pewnie, że większymi;)
Faktycznie więcej ludzi lata i sa w stanie dużo więcej zapłacić za Rzeszów - Amsterdam niż za Rzeszów - Szczecin?
wiarygodność OLT została powaznie nadszarpnieta teraz ludzie będą mieć wątpliwości czy jest sens kupować bilety na te loty międzynarodowe.
gosc_54243
2012-07-25 12:28
a miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle, jak to wszystko się potiwrdzi co wynika z sys rezerwacyjnego to pozamiatane, ale myślę że aż tak źle nie będzie, że część połaczeń wróci jak te arbuzy już dostaną co o nich tyle się gada?
gosc_1c77a
2012-07-25 12:27
Zbliża się powolna smierć OLT...latanie to cięzki kawałek chleba, trzeba mieć świetny plan żeby nie umoczyć. Ludzie kupili bilety na europę, karajówki, teraz zamkną i procesuj się z nimi latami.
gosc_8470c
2012-07-25 12:24
W ciągu ostatnich dwóch tygodni do floty OLT dołaczyły dwa ATR72 - są przemalowane, na polskich znakach rejestracyjnych. Kto kupuje, rejestruje, przemalowuje samolot na dwa tygodnie? Czy te 3 (2xATR72 ATR42) zostaną a kończą współpracę jedynie ze SwiftAir? COś tu nie gra... Inna społka lata na ATRach a inna na arbuzach. Ta z ATRami powtsała rok temu i to ona ma problemy jak rozumiem z ULC. Czyżby woleli uwalić wszystko co jest na ATRach, nawet dochodowe (lub nie generujące jakiejś wielkiej stratuy skoro latały z zapełnieniem i 90%) połaczenia i rozwiazać firmę byle nie trzeba było rozliczać się z ULC? A moze wiedzą ze nie ma szans na przejscie kontroli ULC dlatego wolą sami pogrzebać spółkę i do mediów puścić info, że sprawa nie istnieje, bo ULC czepia się jakiejś zlikwidowanej już spółki? To takie moje luźne dywagacje. Nie przekonuje mnie tłumczenie, że koszt siedzenia na ATR jest 3 krotnie wyższy niż w arbuzie. Było to kwestionowane wieloktornie na pewnym forum lotniczym i nie tylko. Jesli by brakowało 20 zł na siedzeniu jak mówi CEO OLT to mogli sprzedawać bilety od 119 zł wzwyż i i tak byliby chętni na latanie. Pozostaje mieć nadzieje, że na opuszczone trasy wejdzie EuroLot i wykorzysta na wpół rozpędzoną maszyne... Ludzie wiedzą ze mozna latać po kraju, szukają połaczeń - niech je znajdują w Eurolocie... lekka akcja marketingowa i można dramat ost 6 miesięcy Eurolotu przechylić w sukces
gosc_57f40
2012-07-25 12:18
wiadomo, ze OLT nie bedzie Matka Teresa i wyprobowali rynek, a ciecia to zupelnie normalna rzecz. Oczywiscie od razu odezwali sie "znaffcy i eksperci" z bozej laski.
Az strach pomyslec , co z zagranicznymi polaczeniami??? HAM-GDN,GAM-WAW, HAM-RZE.Lubie zaczna kupowac bilety a potem beda kasowane polaczenia a najgorsze jak bedzie to tuz przed swietami.
shorty, niby na co mają wejść te tanie linie i czym? na te same trasy z jeszcze większymi samolotami?
krzysiekl
2012-07-25 12:01
niewątpliwie wygląda to chaotycznie, gdyby zmiany ogłaszali wcześniej, przez rozpoczęciem sprzedaży to by było ok a tak to..widać, że coś nie poszło tak jak trzeba i chwytają się drastycznych środków.