gosc_12933
2012-07-27 11:09
a czy te fotele im pomogą cikiekawe co by było gdyby europejski przewoznik miał zakaz latania do europy w koncu samoloty JAT mają 25 lat ciekawe kiedy sie rozsypią :) Komentarz moderatora: Warto dodać, że podczas wojny w byłej Jugosławii samoloty stały na ziemi prawie 10 lat więc mają mało cykli, a to w sprawach technicznych najbardziej się liczy.
Tak jak zliftingują fotele to zaboirą się za 'jugosłowiańską' załogę.
Uffff...Rychło w czas... Załogę też "odświeżą"?
gosc_a7dc5
2012-07-25 19:16
Czyli stare fotele zastępują nieco młodszymi, zużytymi w LH :)
Najwyższy czas, bo stare fotele w B737 pamietaja jeszcze Jugosławię.
gosc_271a7
2012-07-25 12:43
Chemik - bo Lufa zastępuje te fotele nowszymi. Jeszcze lżejsze, jeszcze cieńsze, nie wiem, jak z wygodą.
zobacz link
chemik1982
2012-07-25 09:40
Jeżeli turkish ma problem z przejęciem serbskiego przewoźnika, który jest spoza unii, to co z Lotem było! Zastanawiam się, czy nie moznaby zastosować odwrotnej prywatyzacji. Taki Turkish mógłby JATowi, albo nawet LOTowi podarować pare % swoich akcji, w ten sposób właściciel akcji w pll lot miałby władze poprzez turkisha na Lot. A co do odnawiania samolotów, dlaczego Lufa pozbywa się swoich nowych foteli, wyjmuja je z benkow, które zastepowane są 320?