gosc_32bd2
2012-07-25 08:23
Oprócz WAW jest miejsce na funkcjonowanie na kilku lotniskach m.in KAT i GDN całodobowej obsługi tras długodystansowych, ale poza terminalami i hangarami obsługi technicznej, magazynami cargo oraz dobrym skomunikowaniem kolejowym i drogowym potrzebne są dłuższe pasy startowe ... Pyrzowicom życzę rozwoju i sukcesu !
gosc_9bc72
2012-07-25 06:47
z pozycja wicelidera to KTW moga sie definitywnie pozegnac. A hangar sam jako taki jest interesujacy.
gosc_55229
2012-07-24 17:36
gosc_1136b , wicelidera w czym? W obsłudze technicznej? Zatem, kogo uważasz za lidera?
gosc_72046
2012-07-24 17:27
Czy trzeci od lewej w rozpiętej marynarze to rzecznik redaktor ekspert lotniczy Cezary Orzech ?
gosc_1136b
2012-07-23 09:01
można oczekiwać w przyszłości pozycji wicelidera w PL, gdy KTW wybudują drugi dłuższy pas startowy zdolny obsługiwać całodobowo loty transkontynentalne i wtedy dywersyfikacja przy dobrym zarządzaniu przyniesie oczekiwane sukcesy.
Bardzo mądra dywersyfikacja przychodów - 1) pasażerowie regularni, 2) czarterowi, 3) cargo, 4) baza techniczna.
Co prawda KTW straci w tym roku 3 pozycję w corocznym podsumowaniu na rzecz GDN, ale za 5-6 lat (dopiero) powinien być już znaczny wzrost ruchu regularnego.
gosc_c5145
2012-07-21 21:42
Tu chodzi o wszystkie linie, a nie polskie... Za granicą jest OLT Jetair.
gosc_52054
2012-07-21 12:07
OLT Jetair? A nie OLT Express czasem?