Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ce943
2012-07-19 19:55
jak nie jestes z warszawy to o zryczaltowanej cenie nie masz pojecia, cena wg taksometru od zlotych tarasow, wszyscy taksowkarze z ktorymi rozmawialem podawali cene od 140 zlotych, z zaznaczeniem ze jeszcze tam nie byli wiec nie potrafia powiedziec dokladnie
Z tym tekstem o taxi, że po 180zł to trochę przesada. Niektóre firmy wprowadziły zryczałtowaną kwotę 99pln za dojazd do Modlina z centrum Wawy a to ponoć i tak jest niekoniecznie taniej niż wg taxometru.
gosc_728f3
2012-07-18 23:16
To lotnisko to porazka, nadal nie dziala zaden kiosk ani bar. W kazdym gate jest tylko po 24 miejsca siedzace (na 180) miejsc w samolocie, nie mowiac juz a strefie non schengen, nie wiem jak ktos moze nawet myslec zeby odprawiac naraz 2 samoloty - gate 1a i 1b, jak ledwo co mieszcza sie osoby z 1 samolotu. Obsluga lotniska musi sie jeszcze duzo uszyc jak ustawiac ludzi do odprawy i kiedy mozna ich wypuscic z gate, nas wypuszczono i czekalismy 20 minut na zewnatrz, po 1o minutach od wyjscia z gate piloci i kabin crew musieli przeciskac sie miedzy ludzmi zeby dojsc do samolotu. Przez najblizszy rok nie mam zamiaru sie tam pojawic, wole zaplacic nawet znacznie wiecej i wyladowac w warszawie, za taksowke z centrum placilismy 180 zl
Dziś chyba cały dzień wzorowo. Pierwszy MAD o 5tej i kolejne trzy o 6tej - start wszystkiego zamknął się 10minutach, więc lepiej niż dobrze i oby tak dalej. Dla porównania w zwykły dzień w WAW, poranne Wizzy startują z reguły 20 30min.
A jak tam kolejne dni w Modlinie? Dotarli się?
gosc_7238a: co ma podejście od Piaseczna do odległego o 38km WMI? Podejście na RWY15 (dużo było ich rok temu w czasie prac na krzyżówce) też nigdy nie sięgają EPMO - na osi pasa ustawiają się najwcześniej nad Puszczą Kampinoską, jakieś 7km na NW od EPBC :) Z tym ILS na kierunku 08 na WMI (wiadomo kiedy to - chyba jeszcze nie tej jesieni?), to rzeczywiście oryginalny pomysł, zważywszy na wiatr z głównie W i NW w sezonie jesień-zima ;0)
Żadna masakra - mała porażka pierwszego dnia, gorzej gdyby pierwszy dzień odbył się w środę i od razu 19 rejsów w tym trzy-cztery kumulacje po kilka rejsów o tej samej godzinie. // gosc_8f72c: trick OLT kiedyś przerabiałem na STN w wykonaniu FRancy, która ustawiła przynajmniej 2-3 rejsy w jednej kolejce i jak już widzieli, że będzie klops na ostatnią chwilę pootwierali dodatkowe bramki (ale nie obok, ale ładny kawałek dalej), co najlepsze nie informując o tym! Były praktycznie puste, trzeba było się rozdzielić i samemu sprawdzić, czy może tam się trzeba zgłosić. Potem gdy już kończył się czas jeszcze sami naganiali ludzi do właściwej (nieoznakowana na monitorach) dla danego kierunku, ale prawie na pewno część nie zdążyła. Nie miałbym żalu, że samolot nie czekał (ostatnia rotacja tego dnia, więc poczekał te 0.5h) i odleciał plus każą kupować nowe bilety za 150Eur. Moja wina, że dałem się wy..ujać obsłudze lotniska i tyle. Takie cuda, że lotnisko stawia bilety u tradycyjnego przewoźnika, chyba się nie zdarza :D
gosc_8f72c
2012-07-17 11:51
JAJA jak berety lecialem ostatnio z Lodzi z nowego terminala, tez mieli problemy byl tylko jeden lot do dublin village, wiec jedna osoba sprawdzala karty pokladowe (jedna osoba) przed odprawa paszportowa, masakra, po jakis 15 minutach glos z glosnikow zeby osoby udajace sie na lot pospiesznie sie udali do bramek, smiech na sali, p 10minutach przybyly dwie osoby dodatkowo co przedzieraly karty, efekty pojwailismy suie w samolocie 10 min po planowym odlocie a kolejni jeszcze 10min pozniej, dobrze ze nie odlecieli ale to wina lotnisk ze nie zapewniaja odpowiedniej ilosci osob do odprawy, skoro sie piekne terminale otwieraja to niech zapewnia odpoeiednia ilosc osob do pracy!! smiech na sali!! to samo jest w warszawie z linia OLT express, dluuuuuga kolejka na pol lotniska do odpraw dwie panie przy check in wolajace, teraz wroclaw, teraz poznan....??? moze wiecej personelu zatrudnic i oznaczyc np olt express wroclaw, czy inne miasta!! Skro mamy piekne lotniska i one funcjonuja to niech funkcjonuja odpowiednia, a jak nie to ich lepiej nie otwierac po cop maja cierpiec podrozni?
gosc_7238a
2012-07-17 11:16
Zobaczymy jak przyjdą jesienne mgły, jak FR i W6 będą lądować bez ILSa. Oj przeprosicie się z Okęciem, przeprosicie.
W szczególności, że ILS w EPMO na być na kierunku 08, czyli kolizyjnym z ILS CAT II 33 na EPWA. Kto to projektował??? Czy umarli już wszyscy lotnicy ze starego Modlina???
Ciekawe, że kolega madej ani słowem nie wspomina o tym, co działo się w "kiosku" T5 LHR i "kiosku" T2 DUB...
Na Heathrow T5 tez coś było z bagażami ;-)
W Dublinie tez testowali T2 około 5000 osób a i tak po otwarciu mieli problem z bagażami
I na co było robić "testowanie lotniska" angażując w to 800-900 osób?
gosc_9fd21
2012-07-16 22:59
jak oni szkolili personel i testowali przed otwarciem?
gosc_9b4cb
2012-07-16 22:45
masakra..jak tak można ... co to za obsługa. lol.
gosc_bbb52
2012-07-16 22:05
mietek nie maja innego wyjscia..w przeciwnym razie...nie chce krakac co bedzie...
gosc_6cfd5
2012-07-16 21:33
4tech : LWP to nazwa potoczna i powszechnie używana więc wszyscy wiedzą o co chodzi....
usuniety
2012-07-16 21:28
Zbudować - żle!!! Niewybudować - żle!! Typowe polskie malkontenctwo :X
gosciu, nie było oficjalnego czegoś takiego jak LWP jeśli już to SZ PRL;)
gosc_a915a
2012-07-16 21:03
Polska organizacja - parę lotów na dzień i już sobie ie radzą - co będzie, jak ilość lotów się zwiększy? Ale czego spodziewać się?