Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_8f8ac
2012-10-30 20:02
podobno teraz ryanair ma połączenie Bristol-Warszawa Modlin, dlaczego wszystko jest zawsze pod warszawke...
gosc_ef435
2012-10-30 20:01
nie rozumien dlaczego lot Bristol-Łódź został wstrzymany, korzystałam z tego połączenia dwa razy w tego lata i jest dla mnie idealne... i za każdym razem samolot był pełny, tylko pojedyncze wolne miejsca były...
gosc_3c8a5
2012-10-22 12:25
gosc_a77b2
2012-08-23 12:52
Patrząc na statystyki obłożenia to EDI to oscylowało wokół 96%, ale posunięcia Ryanaira są nieobliczalne i trudne do zrozumienia. Jak się ma tylko dwie tanie linie to jest się skazanym na ich chimery. trasę do EDI chciał objąć OLT, ale padł, a Wizzair śpi.
gosc_7db79
2012-08-23 10:28
Dziwi mnie szczegolnie likwidacja polaczenia z EDI. Korzystalem z niego i samolot zawsze byl pelny. Ale w gre moze wchodzic cos innego. Ryan uruchamia polaczenie w sezonie zimowym z Prestwick do Modlina i moze chodzic tylko i wylacznie o zapelnienie tych samolotow.
gosc_51b79
2012-08-23 08:05
UM.Łodzi powinien uzyskać większe wsparcie we współfinansowaniu LCJ ze strony U.Wojewódzkiego i U.Marszałkowskiego, by Lublinek prężniej działał na rzecz turystów, biznesu i mieszkańców województwa łódzkiego. Trzeba zatrudnić fachowców a nie kolesi i dogadać się także z innym liniami lotniczymi, skoro LOT i Eurolot rezygnują z obsługi LCJ ...
gosc_2b65e
2012-08-22 12:45
Niestety Prezydent Łodzi Jerzy Kropiwnicki działał sam z jednej strony obronił łódzkie lotnisko przed zakusami degradacyjnymi warszawki, a z drugiej strony obsadzał władze lotniska swoimi nieudolnymi politykami, kiepskimi fachowcami od biznesu lotniczego. Efekty tych dwóch czynników widzimy do dzisiaj.
gosc_4d970
2012-08-22 08:17
żaden decydent nie działa sam i personalizacja problemu rozwoju LCJ jest zamiataniem sprawy pod dywan - Właściciel Portu Lotniczego powinien zatrudnić sprawdzonych fachowców spoza Łodzi i sponsorować rozbudowę siatki połączeń, o których traktują komentarze do n/n artykułu
gosc_684fd
2012-08-22 00:16
Do zahamowania rozwoju łódzkiego lotniska w dużym stopniu przyczynił się dentysta z zawodu Wojciech Łaszkiewicz były wiceprezes Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta w Łodzi. lotnisko jako spółka miejska przez lata była przechowalnią dla lokalnych polityków niższego szczebla i efekty tego widoczne sa do dzisiaj.
gosc_04f4b
2012-08-21 23:16
Za to Michał Marzec przygotowywał koncepcje nowego terminala gdzie ludzie z dwóch czarterów nie mogli sie pomieścić, bo ktoś zaprojektował hale odlotów jak dworzec w Koluszkach, a inwestycja wlokła się bo nie zabezpieczono finansowania. to są owoce Marców i innych dentystów z zarządu lotniska w Łodzi
gosc_d22af
2012-08-21 19:22
KTW rają sobie dobrze radę z sąsiedztwem KRK, więc dla LCJ sąsiedztwo WAW i WMI nie jest usprawiedliwieniem - szkoda, że Michał Marzec awansował z Lublinka na Okęcie bo nie zostawił godnego następcy, który rozruszałby łódzki port lotniczy
usuniety
2012-08-21 09:49
gosc_f07b6: jak coś to KTW a nie KAT. KAT/NZKT to jest kod Kaitaia Airport w Nowej Zelandii.
gosc_106d3
2012-08-21 09:48
Jak nie ma rynku to nic i nikt nie pomoże.
gosc_5db36
2012-08-21 09:31
Widocznie w LCJ brak dogadania z liniami lotniczymi eksploatującymi samoloty mniejsze od A320 czy B737, a E170/190, Q400 czt ATR72 z LOTu i Eurolotu pracują głównie na rzecz Warszawy... rozważania o współpracy z Lufthansą, Turkish, Qatar czy Norwegian też nie przynoszą rezultatu - więc zostaje Ryan i Wizz ... oraz dyrekcja !
gosc_f07b6
2012-08-21 08:52
gosc_72b61 - lotnisko KAT jest ciut daleko ;))
gosc_7c2e1
2012-08-21 08:33
Po prostu na te trasy nie ma rynku z Łodzi i tyle.
gosc_72b61
2012-08-21 08:22
decydenci LCJ od lat nie potrafią skutecznie zorganizować destynacji z hubami np w AMS, FRA, MUC, IST, ANK, DOH czy CDG ... na połączenia transkontynentalne i regionalne, a siatka bezpośrednich połączeń tanimi liniami jest mniejsza od potrzeb mieszkańców, biznesu oraz turystów i dlatego Lublinek traci pasażerów, którzy muszą latać z WRO, KAT, POZ, KRK, WAW lub WMI
gosc_3002b: to już było, a pismaki nie mają pojęcia o czym piszą, a kolejni powielają głupoty tych pierwszych. (-> link dociekliwy może spr. czasy na flightradar24) PS. nad Krakowem zimą jak są mgły krążą na holdingu z reguły 40-60miniut, zanim polecą na zapasowe. // mietek: ojj kilka razy jechało się na lot z LCJ, bo Chopin był za drogi :D // gosc_803d5: też mnie to zawsze zastanawiało (tak liczne, a tak skromnie z siatką połączeń z LCJ), ale może pustynia (z roku na rok się wyludnia, np. od kilku lat mam sąsiadów z Łodzi -> w Wa-wie lepsze pieniądze) może nie, ale ludzie jakoś nie latają. Widać to od kilku lat, a z takiego WRO czy nawet POZ bywają otwierane nawet takie Malagi czy Madryty o czym Lublinek nie może nawet marzyć - ew. w wersji OLT ;)
zobacz link
gosc_bad1e
2012-08-20 20:16
Łódź straciła już na 100% te połączenia. Na stronie Ryanair przy tych trasach widnieje czerwony napis "ends 27 October" etc.
gosc_13aa6
2012-08-20 20:10
Piszecie ze Lodz jest blisko Warszawy itp ale zauwazcie ze obecne lotnisko w Modlinie dla Lodzian jest jeszcze bardziej oddalone , gdyz w odroznieniu od Okecia nie ma dogodnego polaczenia komunikacyjnego - i nie piszę tutaj o drogach ale o osobach ktore kursuja komunikacja masowa - aby dostac sie do Modlina statystyczny Lodzianin na poczatku musi dojechac do Warszawy ( do 3 godzin - dojazd do centrum - aby przesiasc sie w kolej ktora zabierze do Modlina - dalej przesiadka w kolej do Modlina - nastepnie przesiadka w autobus ktory dojedza bezposrednuo do lotniska ) w sumie wychodzi na to ze przejazd z Lotniska Lublinek do Lotniska Modlin moze zajac od 4 do 5 godzin )