czapl1997
2012-07-12 10:50
Tylko mogłaby powstać jeszcze jakaś konkurencja w postaci szerokiego kadłuba:)
fajnie ze po dominacji Benka i Arbuza cos sie rusza coc ich pozycja w duzych samolotach dlugo jeszcze bedzie na topie. Super to dobrze dla paxów, ceny samolotow tez troche sie unormuja i skonczy sie eldorado. chociaz pewnie A i B kupia sobie fabryki mniejszych samolotow , B juz odgryza EMB jakis wspolny progam maja.
gosc_2339b
2012-07-11 18:50
w związku z rozwojem bezpośrednich połączeń wewnątrz-krajowych i międzynarodowych z portów regionalnych potrzeba więcej samolotów 80-120 miejscowych w wielu państwach, ale niektóre linie lotnicze preferują 180 miejscowe maszyny jako najbardziej ekonomiczne = ale potrzeby się zmieniają i np dawny hit przestworzy Jumbo Jet przegrywał konkurencję z A380 czy B777 i B787, dlatego wyprodukowano B787-8 > dobrze, że LOT ma dużo samolotów różnej pojemności i zasięgu ...
usuniety
2012-07-11 18:13
gosc_5813a:Dodaj jeszcze chińskiego COMAC albo Rekkof (jeśli firma będzie się w stanie odrodzić - link do REKKOF poniżej) . Za 10 lat będzie ciasno
zobacz link
gosc_5813a
2012-07-11 17:15
coś czuję, że powoli szykuje nam się nowa era w lotnictwie bo już nie tylko Airbus, Boeing, Canadair/Bombardier czy Embraer ale i nowi gracze na rynku z Azji, oj za te 15 lat świat podróży lotniczych będzie nie do poznania...