Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@ gosc_2383f, oczywiście że tak tylko po co latać tam na B738?
usuniety
2012-07-11 09:56
A tych tras co wymieniłeś, NIEDASIĘ obsługiwać E-JETAMI?
gosc_2383f
2012-07-11 09:40
Ojj dla B737-800 spokojnie byłyby przynajmniej na TLV LHR MAD BAR tibilisi i inne przyszle trasy na wsxhod
usuniety
2012-07-11 09:16
Według mnie będzie to E95 gdyż flota E-JET idealnie odpowiada potrzebom LOT.
a czy wiadomo jakie plany ma LOT na wymianę starej floty - chodzi mi tutaj głównie o terminy, bo że będzie to E195 to raczej nie niespodzianka?
b737800max, najdroższy to był B736;). A tak poważnie, to cena za fotel czyli koszt liczony na jednego paxa jest wyższy niż w B738 a porównywalny i również czasami w zależności od długości trasy do kosztów lotu na B734/5. I dlatego konkrenie ten model B737/7 jest dla LO nieopłacalny. Idealnym samolotem do obsługi wschodnich tras wydaję się być B738. Obecnie dla LO nawet B734/5 są dużym obciążeniem finansowym a do obsługi jednej trasy ( do TLV) nie potrzebna jest flota B73x
usuniety
2012-07-11 02:28
4tech: dlaczego mówisz, że najdroższym? Skoro jest najdroższy, to powiedz nam, dlaczego go używają takie linie jak KLM, Southwest, United, czy chociażby Air Berlin?
737-700 jest relatywnie najdroższym w utrzymaniu modelem z serii B737. Dlatego dla LO nie byłby wcale przydatny. Koszt jednostkowy fotela jest porównywalny a nawet wyższy niż w B734/5. LO potrzebuje samolotu do 120 miejsc ze względu na zapełnienie. W przyszłości po otwarciu połączeń na wschód ( oby to natąpiło) wtedy bedzie potrzebny samolot wielkości B738.Dziś w zupełności wystarczą E95LR
gosc_45bff
2012-07-10 21:02
gosc_83c8f: skoro -400 nie są pełne, no to kilka 737-700 do LOTu by sie jednak przydało (-400: 168 pax, -700: 149 pax) i jeszcze byłaby młodsza flota :D
gosc_83c8f
2012-07-10 16:28
Uwazam, że E195 tez jest rozsadnym rozwiązaniem - ze wzgledu na jednolitą flotę. Ale CS300 zabiera na poklad ciut wiecej pasazerów oraz w zamiarze ma byc bardziej ekonomiczny na pasazera niz E195. No i moze jakis upust by sie dalo wynegocjowac. Ale E195 tez obleci. 737ng sa dla Lotu za duze, nawet w obecnych 737 nigdy nie bylem swiadkiem, ze samolot byl pelen. Optymalne samoloty dla Lot to 100-140, uwazam.
gosc_c394e
2012-07-10 15:37
fajnie by było, jakby LOT te stare 737 pozamieniał nie tylko na e-jety, ale też na jakieś 737ng (-700 i -800).
usuniety
2012-07-10 14:47
Gość_e6329: Póki co, LOT ma zamiar wymienić wszystkie B737 na Embraery E - Jet Series, tylko nie wiem czy wszystkie B737 będą zamienione na E95.
gosc_e6329
2012-07-10 14:35
Mysle, ze to jest optymalny samolot dla LOTu
gosc_a4eed
2012-07-10 13:55
czy tylko ja to widze, czy Boeing 787, Bombardier CS i Suchoj Superjet maja identyczny design szyb kokpitu? :)
usuniety
2012-07-10 13:42
Niesamowite! A jeszcze nie tak dawno zastanawiali się nad B737 NG...
czapl1997
2012-07-10 12:42
Good!