Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2012-07-09 11:19
nie wyobrażam sobie długiego lotu bez systemów multimedialnych jak te w EK (chocby ta uboższa wersja z A330).
Sądzę, że w tej chwili oferowanie długich lotów bez PTV to wstyd.
nie oceniałem bezpieczenstawa tylko nudy jakie mozna miec na dlugim locie, kazdy kto latał likla razy wieo tym, polecem na wlasnej skorze sprawdzic
katowiczan
2012-07-08 19:20
Shorty: jak można oceniać bezpieczeństwo samolotów przez pryzmat (nie)obecności PTV??!!
na dlugich trasach to wazne , teraz naszymi 767 to strach leciec na dlugiej bo nawet nie ma monitorow w zagłówkach
shorty: W mojej opinii błędnie zakładasz, że pasażerowie sprawdzają jakim samolotem będą lecieć. Tak robi może 1-2% paxów z forów takich jak to, reszty to nie interesuję. Zwłaszcza, że 787 LO nie będą mieć jakiegoś super-wygodnego wnętrza.
znajdziesie chetny na pewno
gosc_7d79f
2012-07-08 15:36
Piękna maszynka w nowym ładnym malowaniu!!
usuniety
2012-07-08 12:48
Mnie właśnie tylko interesuje, gdzie zostaną ,,zatrudnione,, ex LOT-owskie B767-300ER... Z tego co wiem, ex.LOT-owskie B767-200 ER (ex.SP-LOA i SP-LOB) latają teraz dla meksykańskiego towarzystwa lotniczego Aeromexico - tak tego, który wygrał walkę z Mexicaną.
do Tokyo tez 787 beda latac wiec ciekawie sie robi, jak zrobia promocje w europie calościowo lot np LHR -WAW - Pekin to moze sie udac
gosc_ed1ca
2012-07-08 11:33
harmonogram odejsc jest nastepujacy:
PB odchodzi w 01.2013
PA i PG w 02.2013,
a leasing ostatniego PE kończy się 18 marca, więc z siatki musi zejść wcześniej! Nie wiem skąd macie Panstwo info, że maja te samoloty latać w przyszłym sezonie letnim?!?
w koncu!!! Promocje w europie to dobra rzecz, moze dac troche klientow dla LOTU. Sam kiedys kombinowalem zeby leciec do sinag A380 i tak sprawdzalem az polecialem przez LHR, tak samo pewnie będą inni kombinować zeby poleciec 787. na wschod i poludnie pewnie beda przez WAW latac ale zachodnia europa to bedzie miala do wyboru bezposredni ot lub przesiadka do 787 w WAW ciekawe co beda wybierac. ale juz Pekin 787 to mysle ze wiekszosc bedzie chciala poleciec 787 bo i tak podrodze.
gosc_24953
2012-07-08 10:57
Pracuje dla ANA i nasz pierwszy 787 zaczal latac komercyjnie po 3 miesiacach gdzies od otrzymania. Najpierw domestic w celach treningowych, potem Azja i Frankfurt.
gosc_e491d
2012-07-08 09:11
w przyszłym sezonie letnim ma 763 latac do toronto takze pa i byc moze pe zostaną poniewaz ich leasingi koncza sie puzniej.wszystkie 763 ex lot zostana przerobione na cargo
gosc_2f328
2012-07-08 09:02
Do gosc_d7a5b: raczej jednak "otrzyma" a nie "kupi". Bo kupił je już w roku 2005 i płacił zgodnie z harmonogramem, dopóki Boeing nie przestał wywiązywać się ze swoich obowiązków kontraktowych. Myslę, że ważniejszy temat to jest taki: dlaczego LOT przespał te lata i pomiędzy podpisaniem kontraktu a dniem dzisiejszym nie robił nic, żeby wypełnić lukę po brakujących Dreamlinerach. Udupił w ten sposób cały swój rynek longhaulowy...
maciek_waw
2012-07-08 00:20
Pewnie ponad miesiąc spooks.
Czy LOT przesunął się w kolejce z tymi kolejnymi 3 sztukami, czy przyspieszyli tempo produkcji?
piotrek737
2012-07-08 00:18
gosc_d7a5b: Ale to jest artykuł informujący o produkcji i dostawach tych maszyn, tak więc jak samolot jest dostarczany to siłą rzecz linia go otrzyma. A jak LOT zamawiał samoloty to owszem wtedy je kupił, natomiast teraz je otrzyma.
gosc_d7a5b
2012-07-08 00:04
A możemy napisać _kupi_ zamiast otrzyma? Bo wygląda jakby nam Wuj Sam robił prezent. A to wielka kupa szmalu, którą będziemy spłacać w biletach.
piotrek737
2012-07-07 23:46
spooks: To kwestia przeszkolenia załóg bez pasażerów i z pasażerami na pierwszym samolocie. Przyleci około połowy listopada. Będą rejsy szkoleniowe po kraju, a potem poleci do kilku miejsc w Europie w grudniu i 13 stycznia dopiero zrobi pierwszy rejs dalekodystansowy do Chicago ;)
usuniety
2012-07-07 23:46
piotrek737: masz może jakieś donosy, do kogo trafię Boeingi 767 - 300 ER ex LOT? Bo z tego co czytałem na tym portalu, na LOT-owskie B767 jest wielu chętnych...
usuniety
2012-07-07 23:45
Spooks: z tego co ja wiem (może inni userzy to potwierdzą), że LOT planuje na pierwsze trasy B787 mieć jako trasy europejskie w kilku celach: trening (coś na styl połączenia AF CDG - LHR na A380) promocja przewoźnika.