Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_276aa
2012-07-04 14:08
Dziś na rano na trasie KRK-BZG-KRK, fokker 100
gosc_82d5d
2012-07-03 23:45
Na jutrzejszy poranny rejs BZG-KRK brak wolnych miejsc. Trasę obsługuje AT7 ( wg. rozkładu) KRK-BZG dostępne pojedyncze bilety.
gosc_155eb
2012-07-03 22:14
@4tech, może faktycznie Twoja opcja lokalizacji nowego terminalu w BZG jest bardziej trafna. Obecna lokalizacja stwarza problemy z rozbudową. A dojazd do terminala od strony Błonia i Szwederowa byłby o wiele łatwiejszy.
Docelowo ma tę trasę obsługiwać AT7. /// gosc_7338b, wg. mnie lepszą lokalizacją nowego terminala byłaby lokalizacja u zbiegu ulic Żwirki i Wigury i Inowrocławskiej. Z dojazdem od strony Biedaszkowa. Można do tego wykorzystać wolną przestrzeń w kierunku WWKL i ul. Kujawskiej i wykorzystać miejsce na lewo od Aeroklubu Bydgoskiego na budowę nowych płyt postojowych. Odpadł by też problem transportu na lotnisko bo można do tego wykorzystać linie autobusowe 55,64,69. Terenu z tej strony jest mnóstwo do zagospodarowania po opuszczeniu lotniska przez wojsko. Dojszd koleją też nie byłby problemem po uprzednim dokończeniu stacji Bydgoszcz-Błonie i puszczenie wahadłowej linii autobusowej do nowego terminala. No ale to raczej " marzenia" niż realia.
Ale na LHR są tylko 2 pasy. które się wiecznie korkują. A w BZG 5 i nie korkują się wcale.
jakie samoloty lataja na KRK-BZG (ATR42/72?)
gosc_4f529
2012-07-03 15:30
Ale się podniecacie ;) tak jakby BZG miał dogonić LHR ;p
gosc_7338b
2012-07-03 15:10
@4tech w BZG używany jest tylko pas 08/26, pozostałe pasy które wymieniłeś to pasy trawiaste. Ogólnie to w Bydgoszczy przydałby się całkowicie nowy terminal a nie kosmetyczne nic nie dające zmany w obecnym terminalu. Idealnym miejscem na nowy terminal byłoby wybudowanie jego od strony ulicy Brzozowej tam gdzie dziś są ogródki działkowe.
RWY08/26,RWY03/21,RWY08L/26R,
RWY12/30, jest jeszcze 5 pas startowy tzw: " mały pas" betonowy który jest wyłączony i służył jako płyta postojowa a w ostatnim okresie jako plac manewrowy dla wojskowego ośrodka szkolenia kierowców;)
piotrek737
2012-07-03 14:48
gosc_15a87: No boków Ci nie każe zrywać bo będziesz nie fajnie wyglądał ;) A na poważnie to nie popadajmy w jakieś zachwyty, że za parę chwil po kraju będą latać same A320 ;) To jeszcze nie ten czas ponieważ długa i żmudna droga budowania tego rynku w porównaniu do innych krajów gdzie latanie po kraju to oczywista oczywistość.
jsg, nie, wszystkie są naziemne;)
W tym zapewne dwa podziemne pasy zdolne przyjąć 4 concordy naraz. ;)
gosc_15a87
2012-07-03 14:33
piotrek737; ty to jesteś:) tudzież żartowniś z ciebie:) jak zapodasz żartem to nic tylko boki zrywać:)
piter to Ty nie wiesz że Bydzia ma aż bodaj 4 pasy startowe ? I A380 lub 830 ;) spokojnie da radę;p przecież jak wyląduje taki samolot to kolejka do odprawy będzie aż do " Rydzykowa Całbeckiego";) a poważnie... to niech wystartują te nowe kierunki i się utrzymają to wtedy możemy pisać o sukcesie i przyszłego rozwoju lotniska na Szwederowie
piotrek737
2012-07-03 14:01
gosc_55809: Nie złapałeś mojej ironii tudzież żartu ;)
gosc_55809
2012-07-03 13:51
A 380?, nie ta liczba pasażerów, nie wystarczające parametry pasa startowego i płyt postojowych, a wielkość terminala też pozostawia wiele do życzenia.
gosc_33268
2012-07-03 13:37
jak dobrze pójdzie to za kilka lat BZG zostawi w tyle niemrawe LCJ i SZZ, a będzie konkurować z RZE czy LUZ, bo sprawny port lotniczy jest koniecznością i warunkiem rozwoju każdego regionu kraju
komandor
2012-07-03 13:29
wielka radość z tego rozwoju- czekmy na Lublin- oby tak dalej
piotrek737
2012-07-03 13:24
gosc_81e51: Może jeszcze A380 na te dwa mega europejskie huby? ;))
gosc_5684d
2012-07-03 13:12
BZG dał szansę OLT, a przewoźnik zaplanował wiele destynacji krajowych i zagranicznych otwierając Kujawy dla turystów i biznesu > wystarczy tylko latać !