Przepustowosc terminala nie koniecznie rowna sie jego kubaturze ale raczej oznacz ile pasazerow w ciagu godziny moze byc obsluzona przez sluzby lotniskowe (odprawa biletowo-bagazowa, kontrola bezpieczenstwa i graniczna itd.)
tomojadresik
2012-06-29 11:39
Szanowny Pan Prezes umieszcza na liście gości ciekawych tzw. "działaczy sportowych" za nich to raczej bym się wstydził niż chwalił, chyba że są ciekawi z punktu widzenia "flaszki"
gosc_ea7d2
2012-06-28 20:42
Piszecie to tak, jakby WRO już obsługiwał co najmniej 3 mln - do tego wyniku potrzeba kupę czasu, co dopiero 3,5 mln czy 7 mln. Terminal może zostac rozbudowany bez problemu, tak więc jeśli będzie taka potrzeba, to władze portu zaczną działac, teraz nie mamy się czym martwic, bo kolejnego skoku we Wrocławiu, jeśli chodzi o kierunki rejsowe, długo nie zobaczymy :P
gosc_929bd
2012-06-28 19:32
Tylko zanim osiągniemy 7 mln to minie hohoho... zawsze można część ruchu skierować na starym terminalu jakby nowy(i po rozbudowie do 7 mln) nie wyrabiał.
coby; przepustowość rzeczywiście wyniesie ponad 3 mln pasażerów rocznie, ale docelowo będzie można obsłużyć 7 mln osób (ale pewnie będzie wtedy już taki ścisk jak teraz w KRK).
nie rozumiem przepustowość nowego terminalu przekracza 3,5 mln pasażerów rocznie? to taką przepustowość ma obecnie KRK a po przebudowie ma mieć do 8 mln. to chyba coś tu nie gra albo jest mały albo mało wydajny