Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
michalb nieznajomość prawa (w tym wypadku umowy jaką zawierasz) szkodzi. skoro potwierdzasz zapoznanie się z OWP czy innym regulaminem, a tego nie robisz potwierdzasz nieprawdę, więc do kogo masz pretensje?
jeśli nie czytam, a potem mam w związku z tym problemy to jest to mój ból, a nie Przewoźnika, że mi nie przeczytał.
w jednym masz rację, to LOT ma obowiązek poinformować pasażerów o rozwiązaniu.
noriasz powiedz mi gdzie jest napisane w tym regulaminie ze pasażer ma się kontaktować z LOT czy jego połączenie jeszcze istnieje ;-) widocznie co przegapiłem. Rozumiem ze ty zawsze czytasz regulaminy nawet w aptece zanim kupisz lek ;-)
gosc_468a8
2012-06-23 14:01
noriasz powiedz mi gdzie jest napisane w tym regulaminie ze pasażer ma się kontaktować z LOT czy jego połączenie jeszcze istnieje ;-) widocznie co przegapiłem. Rozumiem ze ty zawsze czytasz regulaminy nawet w aptece zanim kupisz lek ;-)
a i przypominam, że hubem Jet Blue z którymi LOT podpisał jakiś czas temu umowę jest JFK.
gosc_be654
2012-06-23 10:44
Michalb weź pod uwagę, że kupując bilet na lot.com to odznaczasz że zapoznałeś się z regulaminem i warunkami przewozu. Stąd wynikają potem cudowne akcje gdy zmieni się maszyny i przy tym przypisane miejsce dla pasażera. Ale odbiegam od tematu. Fakt że obieg informacji w LOT jest jaki jest to pasażer.com pisał o planowanym zawieszeniu połączeń gdy nie było jeszcze oficjalnej informacji... Jak będzie informacja w systemie u przewoźnika to każdy pax w miarę możliwości będzie poinformowany...
Michalb weź pod uwagę, że kupując bilet na lot.com to odznaczasz że zapoznałeś się z regulaminem i warunkami przewozu. Stąd wynikają potem cudowne akcje gdy zmieni się maszyny i przy tym przypisane miejsce dla pasażera. Ale odbiegam od tematu. Fakt że obieg informacji w LOT jest jaki jest to pasażer.com pisał o planowanym zawieszeniu połączeń gdy nie było jeszcze oficjalnej informacji... Jak będzie informacja w systemie u przewoźnika to każdy pax w miarę możliwości będzie poinformowany...
gosc_046b2
2012-06-22 23:16
Kompromitacją dla LOTu jest działanie komunikacji wewnętrznej w tej firmie i to ze na call center nic nie wiedzieli o tym ze polaczenia sa kasowane, zarowno na newark jak i do rzymu.
hope a dlaczego pasażer miałby pisać do przewoźnika? to przewoźnik skasował lot i to on powinien się kontaktować z pasażerem . Czy ty zanim kupisz bilet na pociąg na stacji kolejowej to najpierw czytasz regulamin a później kupujesz bilet ?
A żebyście się nie posikali wszyscy. To samo co z HAN było... Najpierw ludziska się rzucili na hurra że jak to ble i w ogóle! Strach! Sądami straszyć a przy okazji jakie rzeczy wymuszać próbowali... zamiast do HAN to lecieć do BKK alb SIN :| Wszystkich przerzucą albo na JFK albo jak się dogadają z LH albo SK na EWR :P
gosc_da963
2012-06-22 13:42
gosc_b4015: doskonały pomysł. Reszta: popieracie?
gosc_b4015
2012-06-22 13:29
Tu propozycja: aby na przezacnym portalu pojawiła się rubryka i zakładka co robic w konkretnej sytuacji i jak się zachować. Wiekszość osób z konkretnymi sytuacjami spotyka sie po raz pierwszy i sa jak dzieci we mgle własnie. I nie wie co ma zrobić np. jak walizka nie przykeciała z nim razem, co zrobic jak mu zlikdowali rejs za który zapłacił z góry itp. w w sumie tgypowe sytuacje
gosc_2c542
2012-06-22 12:24
Miałem kiedyś taką sytuację, że zabukowałem bilety do Pekinu w 2008, kiedy to LOT po raz pierwszy próbował na tej trasie sił. Okazało się, że nie zdążę polecieć LOTem, bo zanim nadeszła moja data wylotu, przewoźnik już z tej trasy zdążył zrezygnować. O tym fakcie dowiedziałem się z gazety, co nie było najbardziej profesjonalne... Ale muszę przyznać, że jak wybrałem się do biura LOTu w Mariocie, od razu przebukowali moją rezerwację na LH tam i OS z powrotem.
po pierwsze, to pasażerowie powinni pisać do Przewoźnika, a nie "bić pianę" w portalu internetowym. po drugie Przewoźnik ma obowiązki, a jeśli ich nie dotrzyma to jest rozliczany, a ostatecznie można się z nim procesować. po trzecie Pasażer ma prawa - chociażby do zmiany czy przelotu innym Przewoźnikiem ale także - o czym wielu zapomina - również ma obowiązki, które akceptuje przy zakupie biletu, a z których wynika, że ma "takie, a takie prawa" więc nie zawsze Przewoźnik musi kogoś informować dodatkowo, bo zrobił to już podczas rezerwacji/ zakupu.
jasne, że są sprawy "drobnym drukiem" ale nie róbmy z siebie i innych latających dzieci we mgle.
gosc_5cac1
2012-06-22 10:13
Myślę że LOT rezygnując z NEWARK otIwera Polskę dla UNITED
gosc_37c17
2012-06-22 08:43
To już było...rezygnowali już wielokrotnie z różnych połączeń a potem je wznawiali z tą tylko różnicą, że ponowne wejście na rynek i odzyskanie zaufania pasażerów nie było juz takie proste.
wr - nikt skakał nie będzie. Bezpośrednio lotem latają (latali) ci, co mają albo mało czasu, albo dużo pieniędzy, albo boi się przesiadki w 'wielkim porcie jak FRA czy LHR' albo po prostu nie pomysleli i nikt im nie powiedział, że można lecieć z przesiadką i to do tego taniej.
Latam do EWR 5-6 razy do roku, za ocean w ogóle raz na miesiąc, i jeszcze nigdy lotowskim 767 nie leciałem ...
Znam lepsze metody pozbywania się pieniędzy.
do goscia gosc_73d10.... jest sens w tym co zrobil LOT, chociaz uwazam ze to tylko przerwa na sezon zimowy w ktorym samoloty LOTU lataja puste :-)
gosc_73d10
2012-06-21 23:34
Bez sensu, ze LOT przestaje latac do Newark. Powinien tam wlasnie sie rozwijac ze wzgledu na code sharing z United.. Widac, ze krotkowzroczni ludzie tam pracuja.
Zaczyna się znowu chocholi taniec w rytmie Hanoi? :o) Przecież LOT przegrał w poprzedniej edycji "Tańca z gwizdami"...
Wiekszosc ludzi nie ma pojecia ze przysluguje im podroz innymi przewoznikami. Na pewno LOT bedzie sie chcial wymigac i nie powiadomi o tym obowiazku nikogo.
Jak ja bym byl na EWR zabookowany, to bym pod niebo skakal ze teraz moge leciec prawdziwa linia, a nie statrym LOTowskim gratem, i to do tego na koszt LOTu