ATR-y na razie zostają w Eurolocie

ATR-y na razie zostają w Eurolocie We flocie Eurolotu na razie pozostaną samoloty ATR - dowiedział się Pasazer.com. W miarę dostaw nowych Bombardierów Q400 NextGen polski przewoźnik regionalny poszukuje kupców na starsze samoloty, ale na tę chwilę pozostają one we flocie linii. O pozostawienie dwóch małych ATR-ów 42 zabiegał LOT.Bartłomiej Matusewicz, wiceprezes Eurolotu, tłumaczy w rozmowie z Pasazer.com,...
02/07/2012 22:23   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piotrek737 2012-07-03 14:06   
piotrek737 - Profil piotrek737
gosc_6c552: ELO ma obecnie 3 sztuki (EQA, EQB i EQC). Sam osobiście leciałem każdym. W najbliższym czasie dojdą kolejne dwa czyli EQD i EQE.
gosc_6c552 2012-07-03 13:42   
gosc_6c552 - Profil gosc_6c552
Eurolot ma 2 sztuki Q400
wroord 2012-07-03 12:56   
wroord - Profil wroord
A ile Q400 juz dotarlo do K2? Andrzej masz racje ja tez nie rozumiem dlaczego K2 na swoich wlasnych trasach nie ma code sharing z LO, Przecietny pasazer nie wie ze K2 nie jest czescia LO. Sprzedaz biletow rowniez na stronach LOT pomoglaby wypelnic samoloty K2.
gosc_01a01 2012-07-03 12:33   
gosc_01a01 - Profil gosc_01a01
Wg Lotu ATRy 42 maja od poczatku listopada obslugiwac tylko polaczenia krajowe i miedzynarodowe z Poznania oraz rejsy krajowe Warszawa - Katowice, poniewaz to sa trasy o najmniejszej liczbie pax.
gosc_5429f 2012-07-03 12:15   
gosc_5429f - Profil gosc_5429f
zostają, ponieważ K2 nie dałby rady obsłużyć siatki LO i własnej dysponując tylko i wyłącznie Q400. Ot i cała prawda. Przy okazji mogą skorzystać regiony na zwiększeniu ilości rotacji na danym kierunku. Przykładowo: BZG do 3x dzień, SZZ gdzie może powrócić wieczorny rejs na nocowanie w SZZ.
gosc_b0093 2012-07-03 12:03   
gosc_b0093 - Profil gosc_b0093
konkurencja uczy rozsądku i EUROLOT będzie miał lepsze szanse, możliwości oraz wyniki posiadając flotę o różnych pojemnościach samolotów ... a w przyszłości może przejmie inne linie lotnicze jeśli unowocześni planowanie, zarządzanie i marketing
andrzej 2012-07-03 11:40   
andrzej - Profil andrzej
spotter10: po pierwszej podróży przeciętny pax się nauczy, że ATRy są mniej wygodne i lecą dłużej od Airbusów i że przy tej podonbnej cenie lepiej wybrać OLT np. na KRK-GDN. Po drugie dziwi mnie polityka na linii Lot/Eurolot. Nowe maszyny Eurolotu, które mogłyby być atutem w walce z OLT będa latać prawie wyszystkie (7 z 8 wg. artykułu) dla LO. A przy tym Eurolot nie ma z LO choćby code-share na swoich trasach. Co za problem wrzucić kod LO przed rejsami. Na trasach międzynarodowych niby otwarli oczekiwane przez pasażerów połączenia np. KRK - AMS czy ZRH ale w bezsensownej formulę. Dla biznesu nie bo za mała częstotliwość. firmy nie będą dostosowywać swoich planów do ich rozkładu lotów tylko wybiorą innego przewoźnika. A gdyby mieli code-share z LO to można by zaprponować paxom korporacyjnym np. w jedną stronę bezpośrednio rejs z Krakowa i powrót przez WAW możliwy codziennie lub odwrotnie, a tak ? Na ruchu turystycznym/studenckim się te połączenia raczej słabo utrzymają bo tacy pasażerowi kupują tylko tylko najtańsze taryfy.
gosc_775ad 2012-07-03 10:48   
gosc_775ad - Profil gosc_775ad
zobaczycie, że niedługo przejmą jeszcze jakieś embraery, przygotowania do upadłości lot-u
shorty 2012-07-03 10:34   
shorty - Profil shorty
dobrzę że OLT nauczył naszych jak latac po polsce, zeby tylko wytrzymał
gosc_0c4e3 2012-07-03 10:02   
gosc_0c4e3 - Profil gosc_0c4e3
A może nie było chętnych na stare i awaryjne ATR- y ? A teraz tylko ściemniają.
spotter10 2012-07-03 09:51   
spotter10 - Profil spotter10
Wiesz, wydaje mi się, że przeciętny pax który teraz zaczął latac po kraju nie zbt wielkiego jeszcze pojęcia o maszynach i ich typach. On się cieszy, że leci za rozsądne pieniądze. W peirwszej kolejności dla polskiego, przeciętnego pax'a liczy się cena, dopiero później godziny rejsów, linia i maszyna.
gosc_4d669 2012-07-03 09:49   
gosc_4d669 - Profil gosc_4d669
ja wybiore ATR-a :)
gosc_657a4 2012-07-03 09:32   
gosc_657a4 - Profil gosc_657a4
A w tym czasie OLT śmiga po kraju na niektórych trasach na A320. Co wybierze PAX na GDN-KRK, świeżego A320 czy 20-letniego ATRa?
spotter10 2012-07-03 08:28   
spotter10 - Profil spotter10
A jak w tym wszystkim wygląda opcja zakupu 12 kolejnych Q400NG? Dla mnie wygląda to tak, że ELO trochę się przeliczył i nie wykorzysta opcji w przyszłym roku i zostawia ATR'y. Obym się mylił.
gosc_2467f 2012-07-03 01:04   
gosc_2467f - Profil gosc_2467f
Ale nie tak dawno żalili się, że remonty ATR-ów z uwagi na wiek bardzo ich drogo kosztuja i to dołuje wynik
gosc_1f9a2 2012-07-03 00:24   
gosc_1f9a2 - Profil gosc_1f9a2
Wychodzi na to że taniej utrzymywać 2 typy niż wysyłać po każdej krajówce połowę bagażu jako rush...
gosc_67e75 2012-07-03 00:23   
gosc_67e75 - Profil gosc_67e75
a taka walka była miedzy lotem i eurolotem... dziecinada
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy