Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2012-06-22 20:08
są jeszcze inne pociągi do stacji Warszawa Gdańska a reszta cóż...może część podróżnych będzie chciała jechać tylko do Modlina;) a potem w drugą stronę (Działdowo?) No i jak to będzie jeden autobus to i tak wszyscy z jednego pociągu (zakładając że będzie pełny) nie zmieszczą się do pierwszego busa ;)
Yyyyy... albo te 14 połączeń dziennie to ściema, albo te autobusy co 20 minut, bo to razem się kupy nie trzyma! Między jednym pociągiem a drugim 6 autobusów? A po cholerę, żeby pasażerowie mogli sobie popodziwiać stację w Modlinie przez 1.5 godziny? Przypuszczam, że komuś się numerki gdzieś pomyliły, albo w liczbie pociągów, albo w częstości autobusów.
gosc_ed6bf
2012-06-21 13:14
Jazda na jednym bilecie nie mieści się w naszych małych kolejowych rozumkach. W SBX bilet łączo9ny kupowany w automacie na takich samych zasadach jak bilet komunkacji miejskiej kosztuje 3,60 euro i upoważnia do przekazdu na trasie lotnisko w Entzheim dworzec główny i przez godzinę komunikacją miejską. Spokojnie wystarczy by dojachać do taniego hotelu Formuły 1, w którymś z satelickich miasteczek. Podobnie miałem we Frankfurcie płaciłem to było kilka lat temu bodaj 5 euro za bilet kolejowy z lotniska z mozliwościa przesiadki na metro będź tramwaj. Wydaje się, że to jest cywlizowanym standardem i wyzncznikiem europejskości. Kto tak ma jest w Europie, a kto nie to nie.
gosc_af283
2012-06-21 11:45
Dla osoby mieszkającej na Białołęce, jak ja opcja nawet spoko z tą ciuchcią do Modlina.
Fakt, duża głupota z podwójnymi biletami!!!
docentfurm
2012-06-20 22:54
cena na pociąg i autobus powinna być jedna, i jeden bilet, pociągi co pół godziny bez przystanków po drodze żeby było szybko
Pamiętajmy, że to są pociągi, które normalnie wożą pasażerów od lat. Będzie niezły ścisk w godzinach szczytu. Dodane zostaną tylko te na relacji z Chopina. Raptem jeden na godzinę.
Widać, że "tekst powstał na podstawie informacji prasowej", bowiem został bezrefleksyjnie skopiowany i wklejony. Gdzie niby ta "dogodność"? Może w cenie? :P
44km na 44 minut daje 1km na minute, czyli srednia 60km/h. Nowe pociagi, nowe tory, polska nowoczesnosc, psiakosc. Strach liczyc ile wynosi srednia na trasie WC-Okecie, pewnie jeszcze mniej. Welcome to Poland.
gosc_39c1e
2012-06-20 17:49
14 połączeń na dobę to średnio jedno .... co 2 godziny! No dobra - w nocy mniej - jedno co godzinę. 44 minuty plus 15 minut oczekiwania na autobus plus 10 minut autobusem plus dotarcie do dworca - co najmniej 20 minut czyli ..... droga na WMI z centrum WAW będzie dłuższa niż niektóre loty W6 czy FR :( (1,5 h jak dobrze pójdzie). Do tego jeszcze nie zawsze musi pasować rozkład.
Najtańszy koszt to 15,80 zł plus dotarcie do stacji - razem powiedzmy 20 zł. Tymczasem obecnie koszt taxi z centrum do Okęcia to ok. 30 zł (więcej nocą) i czas ok. 20 minut. A więc za 10 zł więcej zyskuje się co najmniej 1h 10 min w jedną stronę. Krótko mówiąc - nie opłaca się latać z WMI tam, gdzie można polecieć z WAW.
kalacumbrion
2012-06-20 17:05
Mam nadzieję, że będzie jakaś konkurencja.
gosc_e7024
2012-06-20 15:12
Troche glupota jest wprowadzenie podwojnego biletu, skoro obsluguje to ten sam przewoznik, prosciej byloby wprowadzic jeden bilet laczony, bez stania w kolejkach i tracenia czasu, dla kazdego podrozujacego byloby to ulatwienia, niestety nadal sporo musimy uczyc sie od naszych zachodnich sasiadow, mozna powiedziec, ze "znowu sie marudzi" a powinnismy sie cieszyc, ze w ogole cos jezdzi, ale spoleczenstwo musimy stawac sie coraz bardziej wymagajace bo i tak za ten komfort musimy placic sobie sami.
gosc_5d1b1
2012-06-20 14:59
Trochę rzadko, do tego od dużo przystanków... W Oslo co pół godziny jeżdzi do centrum lokalny pociąg, do tego co 10min szybka kolejka bez zatrzymywania na lokalnych stacjach (z terminalu do centrum 19min).
gosc_02195
2012-06-20 14:49
a może by tak pomyśleć o łączonym bilecie a nie kazać kupować dwa - na pociąg i autobus