Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
na ww.gtl.com.pl znjaduje sięankieta preferowanych przez pasażerów destynacji i o to Amsterdam na 2 miejscu ! Tym brdziej mnie dziwi, że skasowali to połączenie :0
gosc_gosc > masz najwidoczniej dostep do jakichs danych do ktorych my nie mamy dostepu...
Zapewne prezesem Wizza nie jest Jozsef Varadi ktory pracowal wczesniej w Malev tylko moze jakis ukryty as Lufthansy ? Przesledziles wszystkie drogi finansowe funduszy inwestycyjnych ktore finansuja Wizza ?
Moze ja takze inwestuje swoje pieniazki w te fundusze wiec moze ukryty cel jest jeszcze jakis inny ? * kto wie co sie mozna po mnie spodziewac ... hmm ;)
gosc_gosc
2005-10-04 14:07
Old : nie mówię o LH Technik i żadnych śmiesznych teorii na temat kupowania "akcji" Wizza :D Wystarczy prześledzić kariery biznesowe włodarzy (prawdziwych) spółki ;) wszystkie zaczynają się w jednym miejscu a skończą zapewne w tym samym i wszystkie nie są przypadkowe ... . Można również prześledzić sposoby zabezpieczania wkładów finansowych (gdzie LHT odgrywa sporą rolę...;))...
MAxx : Jakie dlugi ? Wizz zaczal przynosic od lata 2005 zyski ...
Czy to prawda, że LT wykupiła akcje Wizza za długi? :-D No to by było! Ale faktycznie np. w Gdańsku handling Wizza robi spółka LOT ULG...
czeko : Nie nalezy do Lufthansy. Korzysta tylko z uslug serwisowych Lufthansa Technik.
Reszta tego typu tekstow to czesc tzw spiskowej teorii dziejow ... ;) Podazajac taka logika mozna napisac ze Wizz nalezy tez po cichu do AirFrance bo od nich leasinguje samoloty ...
wizz nalezy do lufy??? a ja myslalem, ze lufa powoli wykupuje lot...
gosc_Old
2005-10-04 01:28
gosc_gosc: po co lufie drugi low cost ? Skąd masz takie dane ?Czy chodzi o to, że w zamian za długi Lufthansa Technik objęła akcje ? A poza tym, to matka Wizza zdaje się jest zarejestrowana w UK ?
gosc_bobi
2005-10-03 21:57
Mówić, mówić jak najbardziej! Podstawa to obieg informacji, w tym -niestety- obnażanie różnych słabostek naszych boskich przewoźników. Low costy są wspaniałe, że w ogóle powstały, ale nie dajmy się zwariować - bywa, że nawalają. Pół biedy jak "wypadnie" im niezawinione opóźnionko, gorzej jak nabijają ludzi w balona i mamią papierowymi projektami typu "Wizz do Amsterdamu", albo "sprzedajemy bilety na lot wieczorem, a potem latamy rano". Można mieć nadzieję, że krytykę dostrzegą zawczasu potencjalni pasażerowie i zastanowią się dwa razy zanim kupią bilet notorycznie nawalającej linii.
gosc_gosc
2005-10-03 21:32
Do wszystkich Wizzair.com to nie wegierskie linie (tylko tam zarejestrowane) ... są ładna "maseczką" dla Lufthansy (tak jak "central" dla Lotu) tylko mniej oficjalną ;) i na szczęście z nie małym udziałem strony polskiej. Flota Wizza jest naprawde dobra (wszelkie "urazy" są następstwem normalnego użytkowania, a opóźnienia z tym związane są tylko dowodem profesjonalnego podejścia do sprawy linii - inne z takimi usterkami napewno by poleciały - tylko życzyć szczęścia !!)). Co do opóźnień , to są one zwiazane ze specyfiką low costów czyli pełne wykorzystanie floty. Latam Wizzem bardzo często do Londynu LTN - KTW (pracuję tam )i mimo wszelkich uniedogodnień, jestem bardzo zadowolony. In plus : )
Hej kozak , a czemu to niedobrze Ci ?
Nie lubisz latac ? :)
Sky Europe -Slowacja, Wizzair -Wegry, Polska centralwings..........niestety musimy latac liniami zagranicznymi
Sky Europe -Slowacja, Wizzair -Wegry, Polska centralwings..........niestety musimy latac liniami zagranicznymi
nie mowcie tu o Wizzie bo mi sie nie dobrze robi.
Wizz daje popalic ostatnio na calej linii ...Dzisiejsze opoznienia wcale nie takie male ..
ONDYN LTN W6 109 14:00 OPÓŹNIONY 6H
MEDIOLAN W6 135 18:45 OPÓŹNIONY 3H
Czyzby powtorka z uszkodzeniem Airbusa ?
Moze stworzymy na
zobacz link centrum informacji o opoznionych lotach najbardziej popularnych przewoznikow ... skoro nie chca zrobic tego sami ...
gosc_Pasaz
2005-09-28 17:10
No tak mozna sie spodziewac, ze Wizzair bedzie latal do Londynu ale nie do Amsterdamu!Nie pierwszy raz zdazyla sie taka akcja z odwolaniem trasy my jako pasazerowie placimy IM pieniadze Oni sobie nimi obracaja a jak juz okaze sie,ze bil;ety nie sprzedaja sie tak jakby sie spodziewali to odwolaja bo co maja takie prawo?!Zwykle naciaganie i PRowa sciema najwyrazniej bo jak mozna to zinterpretowac?
Maxxie, to zalezy czym sie jedzie. Jak jedziesz "osobowym" Thameslinkiem, to faktycznie dlugo pojedziesz. Ostatnio za bilet w obie strony (fakt, odwozilem kogos, wiec wracalem tego samego dnia i bylo po 9:15 czyli po godzinach szczytu) zaplacilem £10, a w 1 strone Midland Mainline jedzie z St Pancras naprawde 22 lub 21 minut. A ze Londyn jest drogi to fakt, nic nie poradzisz :).
gosc_Maxx
2005-09-28 14:13
Mimis: Polemizowałbym co do czasu. Tłukłem się tym śmiesznym pociągiem, z drogim biletem (14 funtów w obie strony o ile pamiętam - ale Londyn w ogóle jest drogi) - a np. na takie Barajas się jedzie metrem za 1 EUR z samego centrum Madrytu.
Aha, jeszcze a'propos Luton, to dojazd pociagiem z centrum Londynu trwa krocej (od 22 minut + 5 czekania + 5 busikiem) i kosztuje taniej niz Stansted "Express" (cudzyslow, bo trudno nazwac to eksresem). Tak ze naprawde fajne lotnisko i fajny dojazd.
Zgadzam sie z Przedmowcami - w liniach takich jak Wizz czy Skyeurope nie ma sensu kupowac biletu bardzo duzo wczesniej. Pomijajac odwolywanie tras, promocje powoduja, ze czesto pozniej = taniej. Czego sam bolesnie doswiadczylem ;-/. A Wizz po prostu bawi sie jak dziecko w ukladanie klocuszkow...